De ce un site de media? Pentru că televiziunea, radioul, presa şi publicitatea ne fascinează, ca de altfel tot ce înseamnă comunicare. Pentru că înainte de a citi ziarele, dimineaţa, la birou, deschidem calculatorul. Pentru că acum, cu grupuri de presă bine polarizate, e din ce în ce mai greu să acoperi un astfel de domeniu într-un mediu „tradiţional”, din cauza „intereselor”. Pentru că am simţit nevoia de a strânge într-un sigur loc cât mai multe informaţii din sfera comunicării. Site-ul îşi propune să fie o sursă de informare, dar şi un loc de dezbatere a fenomenului media, a publicităţii, a comunicării în general. Pentru cei care lucrează în „industrie”, pentru ziariştii care scriu despre ea, dar şi pentru cei interesaţi de fenomen în general.
Audienţe, cifre de vânzări ale ziarelor sau cheltuieli de publicitate sunt aici, la un simplu „click”. La fel o parte din analizele media făcute în anii de Evenimentul zilei. Pentru că interviul este unul din genurile mele preferate, am selectat câteva dintre reuşitele mele.
Dincolo de noile canale de comunicare, de politicile de marketing şi de tot felul de alte strategii, conţinutul, ideea sunt mai presus de tehnologie. A spus-o Carlo Campos, directorul Innovation Media Consulting Group la conferinţa Inovaţia în media – Presa, de la MONO-media la MULTI-media, organizată de Media Management Institute. Internetul completează mijloacele de informare în masă, nu le distruge. Amplifică forţa comunicării, alături de canalele convenţionale. La aceeaşi conferinţă am auzit acest lucru. O reclamă de acum câţiva ani a fost premiată la festivaluri internaţionale şi pentru modul în care sugerează puterea comunicării. Vă invit să o vedeţi:
Mahatma Ghandi despre puterea mesajului
Bine aţi venit la Pagina de media!
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii
Spor la treaba si multe exclusivitati iti doresc.