Partida Steaua – Lyon a adus doua milioane de telespectatori din mediul urban in fata televizoarelor. A fost cel mai urmarit meci din Liga Campionilor difuzat de Pro TV, iar incasarile din publicitate au fost pe masura.
La nivel urban, ratingul partidei a fost de 17,7, ceea ce se traduce printr-o medie pe minut de aproximativ doua milioane de telespectatori. Estimarile paginademedia arata ca Pro TV a incasat din publicitate intre 180.000 si 200.000 de euro. Suma a fost calculata pe baza punctelor de audienta (GRP-uri).
Pe durata partidei, Pro TV a fost urmat de Acasa TV, cu un rating de 3,1 (aprox 340.000 de persoane) si de Antena 1, cu 2,3 rating (aprox 225.000 de telespectatori).
Finalul primei reprize, cu 3-2 pentru Steaua, a adus “minutul de aur”: 2,5 milioane de telespectatori (22,1 rating) erau pe Pro TV la ora 22.30. Peste jumatate dintre romanii din mediul urban care se uitau la televizor in acel minut priveau partida.
Al treilea meci din aceasta editie difuzat de Pro TV a fost si cel mai urmarit pana acum dintre toate partidele transmise din acest sezon. Infruntarea Stelei cu Fiorentina lui Mutu a fost urmarita de 1,9 milioane de telespectatori (17% rating), iar duelul cu Bayern Munchen de 1,95 milioane de persoane (17,2 rating).
FOTO: EVZ
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Bag mana in foc ca de acum inainte , Clujul va avea mult mai mare audienta decat meciurile Stelei. Sunt interesat daca veti face publicitatii si audienta meciul Bordeaux - CFR .