Meciul de aseară dintre Bayern Munchen şi Steaua a adus Pro TV încasări din publicitate care se ridică la 170-180.000 de euro. Estimarea paginademedia.ro este făcută după numărul de puncte de audienţă (GRP-uri) atrase de reclame. Mai pe scurt spus, în funcţie de numărul telespectatorilor care au văzut spoturile inserate aseară.
Partida a fost urmărită de peste 1,5 milioane de telespectatori din mediul urban. În intervalul de difuzare a partidei, Pro TV a avut un rating de 13,8, ceea ce înseamnă că, în medie, 1.575.000 de români din mediul urban s-au uitat la meci în fiecare minut. Cifra este o medie care include şi pauza de pubicitate.
Minutul de aur a fost 22.29, când 2,1 milioane de orăşeni erau cu telecomanda pe meciul Bayern – Steaua (18,5 rating).
Cine s-a uitat la meciul de fotbal?
Cei mai mulţi telespectactori au fost bărbaţi. O reprezentare bună la capitolul venituri mari. Ca vârstă, grosul publicului a fost în intervalul de peste 35 de ani.
Structura (procente din publicul urban al meciului):
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.roSex
- Bărbaţi – 58%
- Femei – 42%
Vârstă
- 15-24 de ani – 10%
- 25-34 de ani – 10,5%
- 35-44 de ani – 16%
- 45-54 de ani – 19%
- 55-64 de ani – 22,5%
- Peste 65 de ani – 16%
Educaţie
- Şcoală generală – 23%
- Studii medii – 53%
- Studii superioare – 23%
Venituri
- Mici – 8%
- Medii – 42%
Mari – 39%
Trimite un comentariu