Skip to main content

Test de fidelitate şi Trădaţi în dragoste la duelul încasărilor

 

ernestCopie fidelă după celebra emisiune Cheaters, Trădaţi în dragoste (Prima TV) şi-a pierdut demult statutul de lider pe tronsonul de difuzare. Copie adaptată după Trădaţi în dragoste, Test de fidelitate (Antena 1) şi-a depăşit maestrul.

Publicitate

Lider detaşat acum multă vreme în urmă, Ernest (foto) a pierdut teren după ce Antena 1 a decis anul trecut să facă aproape o clonă a programului prezentat de el şi să o programeze la concurenţă, luni seara, cu actorul Ionuţ Adăscăliţei amfitrion.

În sezonul de toamnă 2008, diferenţele între cele două emisiuni sunt semnificative:

  • Trădaţi în dragoste a fost scurtată la o jumătate de oră, Test de fidelitate se întinde pe o oră şi jumătate
  • Audienţa medie a emisiunii de pe Prima este, în medie de 280.000 de persoane, faţă de 416.000 la Antena 1
  • Test de fidelitate a produs peste 700.000 de euro din publicitate, Ernest doar 140.000, de cinci ori mai puţin

Practic, cele două rivale se intersectează doar pe un interval de o jumătate de oră. Pornesc în acelaşi timp, la ora 20.30, dar Trădaţi în dragoste se termină după 30 de minute. De aici, dar şi din audienţă, vine diferenţa mare în ceea ce priveşte încasările din publicitate. Într-o oră şi jumătate, Test de fidelitate are mult mai multe calupuri de publicitate care îi asigură venituri consistente.

Test de fidelitate şi trădaţi în dragoste în sezonul 2008*

Test de fidelitate Tradati in dragoste
mii telespectatori venituri (euro) mii telespectatori venituri (euro)
8 sept 347 53.000
15 sept 449 51.000 337 9.700
22 sept 514 71.000 317 12.000
29 sept 342 38.000 252 10.000
6 oct 433 81.000 349 18.000
13 oct 412 81.000 225 12.000
20 oct 439 76.000 240 13.000
27 oct 401 57.000 217 11.000
3 nov 383 63.000 293 20.000
10 nov 403 65.000 281 12.000
17 nov 448 77.000 322 19.000

Audienţa medie în mediul urban. Încasările din publicitate au fost estimate pe baza numărului de GRP-uri (puncte de rating) obţinute de reclamele difuzate în emisiuni

Profilul publicului telespectator este asemănător pentru cele două programe. Variaţiile nu sunt mari. Mai multe femei la Trădaţi (58%, faţă de un echilibru la Test). Explicabil, cât timp ispitele emisiunii de pe Antena 1 şi jocul lor lasciv au tocmai rolul de a atrage nu numai actorul din emisiuni dar şi publicul masculin din faţa televizoarelor.

De la cine a venit publicitatea?

Aproximativ jumătate din banii încasaţi din reclame de cele două emisiuni despre încornoraţi au fost aduşi de primii zece advertiseri care au inserat spoturi în cele două programe.

Advertiserul principal al Trădaţilor a fost Kraft Foods, iar al TestuluiFerrero.

Top 10 clienţi de publicitate Test de fidelitate*

Ferrero Alba Italia 107.000
Procter&Gamble 83.000
Vodafone 39.000
Cosmote 35.000
Coca Cola 32.000
Orange 27.000
Strauss Romania 22.000
Romtelecom 21.000
Interbrew 19.000
Danone 16.000

*estimare paginademedia

Top 10 clienţi de publicitate Tradaţi în dragoste*

Kraft Foods Romania 14.000
Ferrero Alba Italia 8.500
Cosmote 6.700
GlaxoSmithKline 6.400
The Royal Bank of Scotland 6.100
BCR 5.800
CEC Bank 5.000
Rewe 3.900
Excelent 3.800
Orange 3.800

*estimare paginademedia

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Dan Dan
    Va salut oameni buni...s-ar putea sa fie si ceva facut in aceste emisiuni...insa urmariti si voi ce ritm alert are viata omului in timpurile noastre si cat de mult s-a diluat actul RESPECTULUI de SINE si al celui sau celor de linga noi, de aici rezultand si relatii de acestea ieftine care pe buna dreptate ca POT FI SPECULATE PRIN ASTFEL de emisiuni. Relatiile interumane din trecut erau mult mai inchegate si bazate pe stima si reciprocitate, pe cand astazi combinatia dintre lipsa de experienta de a iesi in lume si de a te descurca si dorintele foarte aiurite ale tinerilor aerieni conduc la astfel de evenimente crancen de prostesti, asa ca nu va mai mirati de ceea ce se intimpla. Si clar ca fiecare in acest secol tembel al vitezei si lipsei de ratiune cauta sa comita tot felul de rahaturi rapide, relatii deformate, combinatii cu un caracter dubios de natura sexuala in care FIDELITATEA nu este altceva decat un simplu cuvant din dictionar. Aproape ca gasim din ce in ce mai rar cupluri care se inteleg cu adevarat si care sunt LOIALI ceea ce nu este chiar usor. Traim intr-o lume unde sexualitatea cam inlocuieste ratiunea si asta nu este deloc bine. Asa ca astfel de emisiuni arata ca OMUL CONTEMPORAN nu mai are stapanire de sine, respect, amabilitate, FIDELITATE, ci doar INSTINCTUL ANIMAL. Astazi daca esti un tip sau o tipa cu buna crestere sau buna cuvinta esti considerat demodat(a). A-ti observat ca tineretul PUNE BOTUL fara nici un fel de PRECAUTIE la diverse TENTATII ceea ce denota de multe ori MINTEA INGUSTA PE CARE O AU. Unii nici nu stiu ce este convietuirea in doi si realizarea unei familii si cresterea unui copil de aici poti deduce ca sunt foarte multi pierduti in spatiu de aceea trebuie sa fi foarte atent cu cine te incurci si sa-ti urmaresti cadenta si ritmul relatiei pas cu pas caci altfel este jale. Nu observati ca societatea asta a noastra a construit de-a lungul timpului tot felul de FRAIERI si de CURVE? Si culmea ca FLAGELUL nu are limita de varsta dovada ca poftele il conduc pe OM NU RATIUNEA. Emisiunule acestea se bazeaza pe specularea acestor slabiciuni cu caracter real care zac in bibilicile noastre, asa ca avem oameni buni multe lipsuri care ne fac traiul un calvar, insa noi ne prefacem ca nu le vedem. Viata unora are un caracter FOARTE IEFTIN de aceea se si vand foarte usor ceea ce denota o natiune cam slabuta si o tanara generatie subreda-DECI NU VA MIRATI PREA MULT DE CEEA CE VEDETI-. Indivizii cu un caracter adevarat sunt putini si rari, ramanand doar PLEAVA si cu aceasta ce poti face?...de aceea ies tot felul de imbecilitati comportamentale si sexuale in randul oamenilor. Cu un dram de ratiune in plus si experienta de viata s-ar putea ocoli multe din rahaturile zilnice care n-i se intimpla si relatiile dintre semeni ar fi mai precare si de durata mai mare insa........pana la atingerea unor astfel de valori mai trece multa apa pe DUNARE.Ar fi multe de spus despre modul cum noi singuri ne terfelim DEMNITATEA insa omul va invata pana la urma din propriile greseli.........SA SPERAM.
    Va salut DAN.
  • victor victor
    indiferent ce parere are lumea, goana dupa audienta ii inebuneste pe realizatori.sunt jalnici, prin aceste emisiuni isi bat joc de noi si de copiii care le vad circul.ar fi bine sa-l cheme si pe ernest de la prima tv in ajutor pt ca au acelasi profil imoral. sunt curios cu cit ii plateste pe "actori", niste amariti dealtfel, pt ca nu am vazut acolo oameni mai de soi. Ce este trist, cei de la AUDIOVIZUAL primesc spaga pentru a lasa asemenea porcarii pe ecran, pt ca alteori dau amenzi usturatoare pentru fleacuri in comparatie cu ceea ce prezinta desteptii acestia(antena + primatv). Tare as vrea sa vad un demnitar, om de afaceri sau om politic la detectorul de minciuni sau pe ernest alergind cu microfonul in par, pe trotuar, dupa ei sau sa fie bruscati de catre "gorile". Atunci sigur se termina cu emisiunile acestea. mai este un lucru: nu inteleg dece nu ii da nimeni in judecata, pentru ca fiecare scena este un atac asupra asazisului vinovat.Asa ar primi sigur mai multi bani decit ceea ce primesc acum pentru rolul de "actor" prost
  • alessandra alessandra
    Dar barbatii mai tin cont? Pentru ei toate sunt ispite, daca au ridicat coditza!!!! Ei nu mai tin cont de frumusete, sau altceva.....S-a dezbragat femeia? Se da pe tava? Totul e ok! Nu sunt de acord cu emisiunea....
  • miruna miruna
    Daca tot faceti emisiunea asta de prost gust, urmaritii pe cei "pacaliti" si vedeti daca insala ei singuri, fara sa li se bage pe gat maimutele alea, ca altfel nu am cum sa ma exprim la cat de urate pot fi "ispitele" alea...Asta numiti voi ISPITA? Alegeti o fata ca lumea, daca tot le bagati pe gat baietilor.....
  • miruna miruna
    Eu sunt mama a doi baieti. Daca as vedea vreo una din fufele care vorbesc cu baietii mei, ca vine la testul de fidelitate sa-mi urmareasca baietii si aia cu galulele alea pe cap, care nu au alta teaba de facut, sa traga de baietii mei nevinovati (la urma urmei barbatul cand vede o p......a goala....asta e), nu stiu ce as face cu voi si emisiunea voastra! Da-ti emisiuni ca lumea..."Lumea piere si...baba se piaptana"
  • luc luc
    test de fidelitate este cea mai timpita emisiune pe care am vazuto la fel sunt si cei care o fac
  • alessandra alessandra
    Daca matza nu ridica coada, motanelul, nu face nimic! Si, apropo de ce a zis kirk : nu-i mai bruscati pe bietii baieti, ca nu au facut nimic rau ca alea se ofera pe tava....Ei sunt baieti si asta e! Profita si ei, profita alea (ispitele), la o adica....Pt. ca, mai e cate unul "pacalit", ca as sarii si eu pe el....:)
  • kirk kirk
    Nu sunt de acord cu astfel de emisiuni....Si alegeti niste "ispite" ca-ti face rau cat sunt de urate!!! Nu mai sunt de acord nici in momentul cand cei "prinsi" in fapta, sunt bruscati de acei mascati, ca si cum ar fii infractori...Fiti seriosi...Ce, credeti ca sunt altii mai perfecti ca altii?
  • georgyana georgyana
    test de fidelitate cea mai ratata si de cacat emisiune care poate sa exista este test de fidelitate.e penala rau emisiunea asta.scoteti-o din cauza ei ajung cuplurile sa se desparta mai oameni buni in loc sa dati o emisiune educativa dati toate porcariile.cea mai penala care poate sa existe in secolul asta.bagati si femeile sa fie ispitite nu numai barbatii.e ca si cum e proverbul:vrei calule ovaz....hai k nu va dati seama ce faceti.....cine nu ar cade in curse din astia...si o femeie ar cadea....sau bagati numai ispite urate sau femei obisnuite sa vedem atunci rezultatul...oricum emisiunea asta intrece orice nesimtire e penala
  • Sorin Sorin
    Cele mai penale emisiuni.Cat de cretin trebuie sa fii sa te uiti la asemenea rahaturi?!
  • Paul Cristian Stefanescu Paul Cristian Stefanescu
    Despre "dobitocul" de la "Test de Fidelitate". Sunt doua dintre cele mai nocive si mai imbecilizante emisiuni. Pacat ca unii isi asociaza brandul cu asa ceva. La unele dintre numele din lista nu m-as fi asteptat sa promoveze valori precum "faaaa, f..beep mortii ma-tii de panarama, te bat acasa de-ti suna apa-n cap. Hai ca vezi tu f...beeep ma-tii". Uitati-va mai atent pe mediaplanuri, ca ajungeti pe liste ale rusinii.

    In fine, care e legatura cu titlul. Am vazut o piesa la TNB, Dulcea Pasare a Tineretii, de Tennessee Wiliams. In rolul principal, un actor tanar, pe care nu-l mai vazusem, a jucat fantastic. Si sunt cunoscator, am vazut cateva sute bune de spectacole la viata mea. Tipul chiar jucase excelent. Uite un baiat de viitor imi zic, si ma uit in program, sa vad cum il cheama. Mi s-a parut cunoscut numele, dar nu mai stiam de unde. Pana la urma mi-am dat seama. Era "dobitocul" de la "Tradati in dragoste". Iata ce imagine imi formasem despre un actor bun, din cauza celor doua emisiuni jegoase. Mergeti sa-l vedeti la teatru, ca merita.
    Si inca ceva. La intalnirea cu vreo persoana care investeste bani in cele doua emisiuni cu continut profund, formula de adresare ar trebui sa fie: "Buna cutare!
    Ce mai faci fai panaramo, beeep beep beeep de panarama driecu ce esti". E important acest lucru, ca sa se lege o relatie de stransa de amicitie, bazata pe valorile respectivului.
  • YODA@ blog YODA@ blog
    Tot emisiune de doil lei este "Test de fidelitate" ca si Tradati in Dragoste. Cifrele de audienta si de incasari din publicitate nu cred ca denota un anumit profesionalism, aici este vorba de brand, nimic mai mult.

Trimite un comentariu

sus