Posturile sportive Sport.ro (parte a Pro TV) şi GSPTV (Intact) au avut audienţe apropiate în luna noiembrie.
Media pe întreaga zi în mediul urban arată un rezultat egal de rating 0,4 la 0,4. În număr de telespectatori, înseamnă că 44.000 de persoane din mediul urban au urmărit fiecare din cele două posturi.
Situaţia se schimbă în intervalul orar de maximă audienţă (Prime Time, orele 19.00-23.00). Pe acest segment, GSPTV a fost urmărit în noiembrie, în medie, de 78.000 de telespectatori pe minut (0,7 rating), în timp ce Sport.ro a fost vizionat de 68.000 de orăşeni (0,6).
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
1. Datele publicate nu sunt venite "printr-un comunicat al Antenei 1", ci dintr-o sursă independentă.
2. In text se scrie clar că datele sunt pe target all urban.
3. Că tot ai folosit termenul, de ce nu îţi asumi identitatea "bărbăteşte", ca să ştiu cu cine vorbesc?