Skip to main content

Explozia laptopului lui Mircea Badea, o “înscenare” publicitară

 

ACTUALIZARE: Contactat de paginademedia.ro, Mihai Trandafir, managing director al agenţiei Universal McCann, a ocolit un răspuns la întrebarea "A fost premeditat incidentul?" El a declarat că agenţia a "exploatat" momentul şi l-a folosit într-un spot Toshiba care rulează pe Antena 3. Declaraţiile lui Mihai Trandafir şi SPOTUL TOSHIBA, în exclusivitate, în interiorul articolului.

Publicitate

mircea-badea4Un comunicat de presă al companiei Toshiba naşte semne de întrebare asupra incidentului de luni seară, când laptopul lui Mircea Badea a explodat accidental, în direct, în timpul emisiunii “În gura presei”.

Din comunicat, postat pe blogul lui Mircea Badea:

Toshiba demonstrează avantajele garanţiei “Orice-ar-fi”. Laptopul lui Mircea Badea suferă un accident, Toshiba îl înlocuieşte.

În seara de luni (20 iulie), în timpul emisiunii “În Gura Presei”, laptopul pe care îl folosea Mircea Badea în platou a fost distrus în urma unui accident. Însa, pentru că era un laptop Toshiba achiziţionat recent, a fost înlocuit cu unul nou datorită Garanţiei “Orice-ar-fi”.

A fost sau n-a fost accidentală explozia?

Contactat de paginademedia.ro, Mircea Badea a ocolit răspunsul la această întrebare.

Mircea Badea, pentru paginademedia.ro:

“Ce am avut de spus, am spus pe post. Este un subiect despre care nu vreau să răspund. Un laptop a bubuit din varii motive. De ce a bubuit? Asta nu mă interesează.”

Secvenţa a fost premeditată?
“Nu mă interesează să lămuresc în niciun fel acest subiect. Mi se pare că e un subiect care nu există. Chiar nu mă interesează să îţi clarific nedumerirea”.

“Un laptop s-a stricat. Am o garanţie care acoperă accidentele. Nu înţeleg ce importanţă are”.

Crezi că publicul a fost păcălit?
Nu cred că a fost păcălit. Există înregistrarea emisiunii, se poate vedea ce s-a întâmplat.

Ai contract cu Toshiba?
Nu am contract cu nimeni. Eu sunt angajat al Antenei 3.

Comunicarea proiectului Toshiba. No Matter What Guarantee a fost câştigată, recent, de agenţia McCann Erickson. Conform comunicatului de presă,

“Grupul McCann va oferi Toshiba servicii de comunicare printr-o abordare neconvenţională a canalelor media pentru proiectul “Toshiba. No Matter What Guarantee” – garanţie ce acoperă accidentele care se pot întâmpla unui laptop Toshiba, inclusiv “accidente” cum ar fi incapacitatea de plată datorată disponibilizării unei persoane, spre exemplu. ”

Mihai Trandafir, managing director Universal McCann, a declarat pentru paginademedia.ro că secvenţe din emisiunea lui Mircea Badea sunt folosite într-o campanie de spoturi tradiţionale, care rulează pe Antena 3.

Iată spotul Toshiba:

[flashvideo filename=video/badea_toshiba.flv /]

Trandafir, despre explozie:

"Nu sursa incidentului este importantă, ci modul în care această oportunitate a fost folosită pentru a promova o ofertă absolut inedită."

"Până la urma urmei, a fost un incident care a atras atenţia asupra unei oferte, pe care noi l-am exploatat."

Despre subiect au scris Capital, AICI şi Zoso, AICI.

Momentul exploziei:

Laptopul lui Mircea Badea explodează în direct

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • maximlemetru maximlemetru
    Partea cea mai nasoala e ca nu mi-as cumpara NICIODATA un laptop care ar putea exploda, chiar daca firma s-ar declara de acord sa mi-l inlocuiasca. Da' ce sint eu, poligon de incercare? Adio, Toshiba!
  • livia livia
    nu cred ca a fost o inscenare.cred ca doar s-a intamplat...
  • kyb3lion kyb3lion
    Eu nu cred c-a fost înscenare. Deşi reclama a ieşit destul de repede, probabil se putea încropi ceva în timp scurt şi da nişte bani buni să fie plasată reclama în timp util. Şi eu nu cred până la urmă că o firmă se laudă că, dintr-un studio întreg, i se strică doar scula lui şi dup-aia o înlocuieşte că-i în garanţie. Dar informaţia de pe el?

    Pe altă parte, probabil se observă destul de uşor dacă a fost înscenare sau nu după fâlfâitul luminilor acolo. Dacă cineva din zonă nu a avut probleme cu lumina, este mai plauzibilă ideea. Dacă nu, teoria conspiraţiei ar trebui să meargă şi spre Electrica şi deja ar fi trasă de păr...
  • alin alin
    si pe badea se vede dupa zambet ca a fost actorie... si nu prea e un actor bun badea..
  • K K
    Dezamagire my ass.
    Daca e reclama (si pare al naibii de tare ca e reclama!), e foarte inspirata si se foloseste 100% de foamea de senzational a presei. Badea facut inca o data misto de toti care ii poarta sambetele. Nu-i nicio cascadorie pt audienta. Poate doar din perspectiva lui Toshiba care e in the news cu o promotie care nici macar nu-i mare branza. Restul e maruntis.
    Asta-i publicitate de nota 11. Si cine nu o gusta sa se calmeze. Traim in era telecomenzii.
  • Run Run
    Mama, ce dezamagiti sunt unii. De parca se uita cineva la MB pt integritate si verticalitate. Veniti-va in fire! Mircea prezinta interes prin prisma dictonului "cine il uraste pe cel pe care il urasc si eu se numeste prietenul meu" + umor golanesc si exprimare peste medie. Destul cat sa-l iei in seama. Anyway, usor penibil momentul. Omul si-a luat banul si n-a furat pe nimeni asa ca toate bune.
  • un jurnalist un jurnalist
    greu va prindeti

    a fost un moment regizat nu pentru audienta ci tocmai pentru publicitate la toshiba
    scenariu e simplu...orice ti s-ar intampla toshiba itiinlocuie laptopu...ia si tu aca uite.lu bade i l-a schimabt repede

    dovada...........
    daca era pura intamplare,nu mai spunea ca i l-au schimbat si nu era nevoie sa promoveze campania toshiba
    cititi cu atentie...pare ca ocoleste raspunsu da e inclus acolo...el este angajatul antenei3...deci face ce ii spun mai mariii..care tocmai au stabilit sa se foloseasca de audienta lui badea pentru niste publicitate toshiba

    chiar e greu?
  • bogdan bogdan
    ideea de promovare e misto. seamana cu ce au facut arsenoie s matasel pt campania cu accidentele in trafic. au folosit vedete tv in timpul emisunilor lor.

    a sari pe mircea badea e o prostie. e ca si cum ati scrie cat de tare v-au dezamagit andreea marin, banica, raduleasca, doroftei, hagi, nastase, ca au fost platiti de companii pentru promovare.

    nu e ideea lu badea, e ideea maccanului probabil.
  • George Hari Popescu George Hari Popescu
    Care product placement? Nu se vede marca în imagine. Este doar o derogare de la standardele jurnalistice şi imixtiunea marketingului în editorial. Dar Badea oricum nu crede în deontologie, deci s-a comportat conform puternicelor sale credinţe.
  • Marius&Alexandra Marius&Alexandra
    mir

    am auzit de product placement,evident,intamplator lucrez in media sales,de aceea il si urmaresc pe petrisor.

    Din pacate tu n-ai inteles mesajul meu catre Mircea.
  • mir mir
    Badea, atat iti spun
    ESTI GENIAL .
    Esti prea destept pentru lumea asta , esti prea destept pentru Romania !!
    Trebuia sa te nasti pe alte meleaguri..
    romanii din tara asta putreda nu te merita ... te vor dobori(devora) spune cum vrei, pana la urma si stii de ce ?? pt ca suntem un popor vai de capul nostru...:(((( istoria ne-a aratat asta si viitorul ne va arata la fel !!

    Iar pt duduia si duduiul de mai sus Alexandra Marius ..alo, voi de "product placement" in emisiuni tv ati auzit ??
  • Yoda Yoda
    Off, cata preocupare pentru laptopul lui Mircea badea si audientele lui.
  • Marius&Alexandra Marius&Alexandra
    O sa scriu aici,pentru ca pe blogul lui Mircea comentariile sunt oprite.Asa intelege el democratia.Dar e blogul lui face ce vrea cu el.Corect.


    Nu vreau decat sa spun un singur lucru:Mircea-ne-ai dezamagit.Grav si profund.

    Daca cu telespecattorii tai faci asa ceva,o mascarada platita,atunci e grav.Ar fi trebuit sa stii ca audienta ta e mai desteapta decat a lor.


    Nu ascund faptul ca eram un fan infocat,eu si sotia mea.Dar toata jena asta publicitara,ne-a facut sa renuntam la ideea de a ti mai urmari emisiunea.


    Practic ti-ai batut joc de noi.Ne-ai dezamagit,ne-ai pacalit otevistic.Pacat.Erai ultimul reper corect.Cel putin asa credeam noi.Pana la urma si tu trebuie sa mamanci si sa traiesti,dar nu asa..prostindu-ne.Ci prin talentul tau,care acum a palitin fata unor asa zise mijloace neconventionale de marketing.


    Suntem foarte dezamagiti Mircea.

    Probabil ca nu-ti pasa, probabil ca ne vei injura,ca ne vei trata cu ironie,dar durerea cea mai mare este faptul ca ne-ai dezamagit.Si tu.

    Si ironia stii care este?Ca am vorbit cu mai multi prieteni,cupluri,care la fel ca si noi te iubeau maxim si sunt la fel de dezamagiti.Dar probabil in narcisismul tau arogant nu realiozezi asta.O sa realizezi mai tarziu.Vizualizand audientele.Pana si raspunsul dat acestui baiat(Petrisor) denota ca tu chiar nu t-i dai seama de adevarata problema,nu ca te-au atacat gspistii ca n-ai audienta,ci de faptuil ca ti ai batut joc de telespecatori cu balciul laptopistic.Cu facatura jenanta si patetica,in care ai fost teatral exact ca magda ciumac si tolea impreuna.

    Cu un respect pierdut.



    Adio Mircea.
  • Petrişor Obae Petrişor Obae
    Partea cu audienţa este un alt subiect. M-am referit aici doar la aspectul publicitar al incidentului.
  • florin florin
    ce jenant..... pt un punct de rating.... mai bine imi dadea mie laptopul si ii dadeam cu al meu (mult mai slabut ca si configuratie) in cap, in direct! sa vezi ATUNCI audienta!!
    :-))

Trimite un comentariu

sus