Skip to main content

De Ajun, cele mai bune reclame de Crăciun

 

Sărbătorile de iarnă sunt prilej pentru creativii din publicitate de a-şi adapta reclamele, punându-l pe Moş Crăciun actor în spoturile lor. Revista Campaign, din Marea Britanie, a selectat cele mai bune reclame din 2009, care au Crăciunul în prim plan.

Publicitate

Reclamele acoperă produse din cele mai diverse, de la budincă şi băuturi răcoritoare, la încăltăminte, lanţuri de magazine şi telecomunicaţii.

Paginademedia.ro vă prezintă câteva dintre cele mai bune reclame de Crăciun. O precizare importantă: nu este vorba de un clasament, ci de o selecţie a celor mai frumoase reclame.

Produs: Matthew Walker (marcă de budincă)
Denumire spot: The pudding
Agenţia de publicitate: Mother London

Budinca, cea mai bună prietenă a Crăciunului

Iată şi celelalte reclame de Crăciun:

Morrison's (lanţ de magazine)

Denumire spot: Christmas 2009
Agenţia de publicitate: DLKW

Moş Crăciun merge la magazin

Gap (retailer de îmbrăcăminte şi accesorii)

Denumire spot: Holiday cheer
Agenţia de publicitate: Crispin, Porter & Bogusky

GAP sărbătoreşte Crăciunnul

Schweppes

Denumire spot: Christmas entertainment
Agenţia de publicitate: Mother London

Schweppes a lansat o serie de mini-spoturi de zece secunde pentru a-şi arăta implicarea în sărbătorirea Crăciunului. Campania se desfăşoară în momentul de faţă pe opt posturi de televiziune din Marea Britanie.

Schweppes se distrează de Crăciun

John Lewis (lanţ de magazine)

Denumire spot: Christmas
Agenţia de publicitate: Adam & Eve London

Bucuria nealterată pe care o simt copiii când deschid cadourile în dimineaţa Crăciunului este tema centrală a campaniei create de ageţia Adam & Eve pentru John Lewis.

Cum sărbătoreşte John Lewis Crăciunul

Sainsburys (lanţ de magazine)

Denumire spot: Christmas
Agenţia de publicitate: AMV BBDO

Verizon (telecomunicaţii)

Denumire spot: Misfits
Agenţia de publicitate: McCann Erickson, NY

Acest spot este primul dintr-o campanie care utilizează animaţii realizate după modelul celor care erau difuzate în anii ’60 pe micile ecrane.

Marks & Spencer

Denumire spot: Wouldn't be Christmas without (Crăciunul n-ar fi la fel fără…)
Agenţia de publicitate: RKCR/Y&R

Argos (reţea de magazine)

Denumire spot: Christmas
Agenţia de publicitate: CHI & Partners

Campania retailer-ului Argos se poziţionează ca un brand care le reaminteşte oamenilor să ţină cont de valoarea banilor şi să fie chibzuiţi chiar şi la cumpărăturile din perioada sărbătorilor.

Boots (cosmetice)

Denumire spot: The lunch
Agenţia de publicitate: Mother

Littlewoods

Denumire spot: Manageable bits
Agenţia de publicitate: Leo Burnett London

Spotul vrea să demonstreze că doar magazinele online permit clienţilor lor să îşi împartă cheltuielile în “biţi uşor de gestionat”, făcând astfel cumpăraturile de Crăciun mai puţin descurajante, la sfârşitul unui an de criză.

Sursa: Campaign

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • paul S paul S
    La multi ani, omule!
    Catralioane de vizitatori, de unici, de accesari, de euro!
    p.
  • Alex Alex
    Audiente Ajun de Craciun si Ziua de Craciun? multumesc!

Trimite un comentariu

sus