Dan Diaconescu îşi face un studio la Camera Deputaţilor. Nivelul P1 din Parlament va găzdui nu doar studiourile Realitatea TV şi ale Antenei 3, ci şi ale televiziunilor Vox News şi OTV, scrie Gândul. Cele două posturi vor avea ministudiouri în Parlament, în urma aprobării primite din partea Biroului Permanent al Camerei Deputaţilor. (Foto: EVZ)
OTV şi VoxNews îşi pun ministudiouri în coasta televiziunilor de ştiri
Ministerul Dezvoltării şi Turismului susţine că nu a onorat contractul privind realizarea coproducţiei "Realitatea All Inclusive" deoarece televiziunea controlată de Sorin Ovidiu Vîntu a încălcat "în mod culpabil şi repetat" clauzele contractuale. Reacţia vine după ce HotNews.ro a dezvăluit că Ministerul Turismului nu a plătit niciun ban pentru realizarea acestei emisiuni, deşi se angajase în 2009 să achite 200.000 de euro pentru "Realitatea All Inclusive", relatează HotNews. În replică, Realitatea TV acuzase faptul că plata a fost blocată politic iar ministerul condus de Elena Udrea s-ar fi temut de auditul realizat anul trecut de comisia parlamentară.
Ministerul Turismului, despre Realitatea All Inclusive: Televiziunea a încălcat contractul în mod culpabil şi repetat
Adrian Sârbu, director executiv şi preşedinte al Central European Media Enterprises (CME), consideră că preţurile pe piaţa publicităţii TV în Europa Centrală şi de Est vor începe să crească în semestrul al doilea, după ce au atins nivelul minim în primul trimestru, notează Mediafax, HotNews şi Wall-Street, care citează un interviu acordat de preşedintele CME pentru Bloomberg. "Vedem unele semne de îmbunătăţire uşoară a percepţiei pe pieţele noastre, iar preţurile publicităţii vor începe să crească din nou în a doua jumătate a anului", a afirmat Sârbu.
România a urcat anul trecut până pe locul cinci în lume după numărul de URL-uri (adrese web) găzduite local care au ca scop atacurile de tip phishing, de pe poziţia 28 în 2008, potrivit unui raport al companiei Symantec, cel mai mare dezvoltator de software de securitate IT la nivel mondial, notează Daily Business. Astfel, 4% dintre URL-urile de phishing din întreaga lume, active în 2009, au fost găzduite în România, comparativ cu mai puţin de 1% în anul anterior, se arată în raport.
Symantec: România a urcat pe locul 5 în lume la atacuri de phishing anul trecut
Ştirile Pro TV demarează, pe 22 aprilie, campania "Există viaţă după cutremur", care are scopul de a trage un semnal de alarmă în privinţa situaţiei dezastruoase în care se află un număr impresionant de imobile din România, informează postul de televiziune, notează Mediafax şi Ziarul Financiar.
Cele 38 de benzinării Agip din România îşi vor schimba imaginea, urmând să fie redenumite Eni, după numele grupului italian Eni din care fac parte, operaţiune pentru care firma va investi, în prima fază, circa 250.000 de euro, a declarat directorul general al companiei, Nicola Meuli, scrie Wall-Street. "Din acest an vom demara procesul de rebranduire a benzinăriilor, care este posibil să continue şi anul viitor. Este o operaţiune la nivel global a grupului, care presupune schimbarea numelui tuturor celor aproape 6.000 de benzinării din Europa (dintre care 4.400 sunt în Italia), dar şi a subsidiarelor locale ale grupului Eni", a declarat Nicola Meuli, citat de NewsIn.
Rebranding: Benzinăriile Agip îşi schimbă denumirea în Eni
Alina Alexandrescu şi Raluca Băilescu, care au coordonat proiecte precum AdPrint, ADOR şi Effie în cadrul Millennium Communications, s-au asociat cu Dragoş Maraloiu, managerul unui furnizor de echipamente tehnice, într-o nouă agenţie de BTL, notează Wall-Street.
Doi foşti project manageri de la Millennium Communications au lansat un start-up în BTL
South East Europe Media Organisation (SEEMO) condamnă, într-un comunicat de presă, presiunile asupra mass-media exercitate în România şi Bulgaria, exemplificând cu cazul unei jurnaliste de la postul Realitatea TV căreia premierul Emil Boc i-a smuls microfonul din mână, relatează Jurnalul Naţional.
SEEMO condamnă presiunile asupra presei din România
Omnicom Group, una dintre cele mai mari agenţii de publicitate, a raportat o creştere a profitului cu aproape 1%, după ce cheltuielile operaţionale au crescut odată cu veniturile, scrie Wall-Street, care citează Bloomberg. Compania de comunicare şi marketing a postat un profit de 163,4 milioane dolari (52 cenţi per acţiune) comparativ cu 164,5 milioane dolari, cât era în perioada similară a anului trecut.
Veniturile Omnicom au crescut cu 6% în T1
Joi, 29 aprilie, de la ora 18.00, la Institutul Cultural Român (Aleea Alexandru 38) va avea loc vernisajul expoziţiei "De la sublim la ridicol. 70 de ani de reclamă în România", scrie IAA.ro. Expoziţia este realizată de Ancuţa-Lăcrimioara Chiş şi Ucu Bodiceanu, profesori la Universitatea Babeş-Bolyai din Cluj-Napoca şi cuprinde reproduceri ale unor afişe şi machete publicitare româneşti de la sfârşitul Primului Război Mondial până la căderea regimului comunist.
Reclame interbelice şi din perioada comunistă, expuse la Institutul Cultural Român
Comentarii