Skip to main content

The Group, Ogilvy şi McCann, cele mai mari grupuri de comunicare

 

The Group, Ogilvy Group România şi McCann Erickson sunt primele grupuri de comunicare, după cifra de afaceri. Clasamentul este făcut de Ziarul Financiar şi apare în anuarul Cei mai mari jucători din economie, care a apărut astăzi.

Publicitate

Piaţa de publicitate a scăzut cu 40%, notează Ziarul Financiar, care punctează scăderi consistente ale cifrelor de afaceri pentru toate grupurile din Top 10. Astfel, The Group a avut un minus de aproape 25 de milioane de euro la cifra de afaceri în 2009, comparativ cu 2008. La fel şi Ogilvy. Detalii în tabelul de mai jos:

zf-grupuri-publicitate

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Mihai Mihai
    Dincolo de orice aprecieri referitoare la "performantele" diverselor grupuri, mi se pare penibil ca ascultam in continuare parerea unor ziaristi cu renume, care continua sa se ascunda dupa niste cifre plimbate dintr-un buzunar intr-altul... Cred ca ar trebui sa ii tratam cu aceeasi superficialitate cu care trateaza si ei aceste aspecte! PS: nu va mai amagiti ca acesti ziaristi "au inghitit" accidental aceasta abordare, pt ca e sistematica...
  • fraierus fraierus
    Se pare ca unele agentii, mai gospodare, au facut profit mai mare in 2009, la o cifra de afaceri mai mica. Ori astia au fost foarte destepti, caz in care ceilalti ar fi opusul, lucru greu de imaginat, ori, vorba si exemplul lui Videanu, "cine munceste, are de unde"...
  • naivus naivus
    se pare ca intr-un anume grup, aceeasi suma de bani este plimbata prin mai multe firma din grup,ceea ce conduce la cresterea artificiala a cifrei de afaceri pe total grup.
    iar grupul se umfla precum broasca din poveste care vroia sa fie mare cat boul de pe pajiste.
    deci clasamentul e prost la fel ca ziaristii-carasi care l-au inghitit.
  • laurentiu laurentiu
    observ ca la toti a scazut cifra de afaceri in 2009.

Trimite un comentariu

sus