La a treia ediţie, Vocea României a ajuns la aproape 1,2 milioane de telespectatori în mediul urban. Săptămâna trecută, Vocea României a atras 1,1 milioane de persoane.
În clasamentul de audienţă, Pro TV a fost urmat de Dan Negru, cu Plasa de Stele de pe Antena 1.
Audienţa posturilor la ediţia de aseară Vocea României, în continuare:
- Media de audienţă a emisiunii Vocea României a fost de 1,189 milioane de telespectatori, adică 10,2 rating.
- Antena 1 (Plasa de stele) s-a plasat la o distanţă de 560.000 de telespectatori.
- Vârful de audienţă: minutul 22.06, când 1,614 milioane de telespectatori din mediul urban erau pe Pro TV (13,9).
- Din totalul publicului Vocea României, 607.000 de telespectatori au venit din segmentul 18-49 de ani (11,7 rating pe acest public). Antena 1 a avut pe intervalul de la Vocea României 243.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani (4& rating pe acest target).
Audienţa posturilor TV, pe 11 octombrie, pe intervalul Vocea României:
1. Pro TV: 1.189.000 telespectatori (10,2 rating)
2. Antena 1: 629.000 (5,4)
3. Kanal D: 419.000 (3,6)
4. Acasă: 322.000 (2,8)
5. Realitatea TV şi Antena 3, la egalitate: 259.000 (2,2)
Rezultatul de aseară este cel mai bun, de până acum, pentru Vocea României.
Audienţa emisiunilor Vocea României de până acum, în mediul urban:
27 septembrie: 1.007.000 telespectatori (8,7 rating)
14 octombrie: 1.150.000 (9,9)
11 octombrie: 1.189.000 (10,2)
Cel mai bun rezultat X Factor: aproape 900.000 de telespesctatori
Talent-show-ul de pe Antena 1, X Factor, a avut, până acum, cinci difuzări. Cel mai bun rezultat al programului a fost pe 8 octombrie, când emisiunea a avut o medie de aproape 900.000 de telespectatori în mediul urban.
Audienţa emisiunilor X Factor de până acum, în mediul urban:
17 septembrie: 652.000 telespectatori (5,6 rating)
18 septembrie: 559.000 (4,8)
24 septembrie: 801.000 (6,9)
1 octombrie: 849.000 (7,3)
8 octombrie: 888.000 de telespectatori (7,6 rating)
Citeşte şi:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii
Mersi.