Emisiunea Miss Fata de la ţară, un format 100% românesc, a fost achiziţionată de posturi de televiziune din 11 ţări, care vor realiza versiuni locale ale show-ului produs de compania Media Factory şi transmis în România de Prima TV. Emisiunea va ajunge şi în Ghana.
Mai multe detalii, în continuare.
Într-o perioadă în care canalele româneşti sunt invadate de show-uri cu formate importate, vine şi o veste bună pentru producătorii autohtoni: Miss fata de la ţară, emisiunea prezentată de Andreea Raicu la Prima TV, a fost aleasă de grupul Viasat Broadcasting pentru a fi difuzată la posturi tv din 11 ţări: Suedia, Danemarca, Norvegia, Estonia, Letonia, Lituania, Bulgaria, Ungaria, Slovenia, Republica Cehă şi Ghana. De asemenea, o versiune locală a emisiunii este în producţie şi în Ucraina.
Prima TV a început difuzarea celui de al treilea sezon al emisiunii Miss fata de la ţară, produsă de compania Media Factory şi prezentată de Andreea Raicu. În cadrul acestui show, vedete autohtone aleg, pentru un concurs de Miss, tinere din mediul rural care nu sunt cu nimic mai prejos decât frumuseţile defilărilor de modă.
Autor: Cristiana Constantinescu cristiana_conyahoo.comMiss fata de la ţară nu este primul show exportat de Media Factory. Compania a mai participat la târguri internaţionale de achiziţii tv, unde i-au fost alese şi alte formate. În 2010, Rush Hour Challenge (cunoscut la noi ca Trafic bară la bară) a fost selecţionat într-o secţiune specială.
Printre formatele produse de Media Factory se mai numără şi România mea (Prima TV, 2003), Reporter incognito (Prima TV, 2003), Cool Hunting (Antena 1, 2004), Animat Planet (Antena 1, 2005), Părerea mea (Realitatea, 2006), Proba de celebritate (Prima TV, 2006), Descoperă Europa ta! (TVR 1, 2007), Aruncaţi din tren (Antena 1, 2009) şi altele.
Comentarii