Skip to main content

Piraţii din Caraibe au lăsat în urmă X Factor: aproape 300.000 de persoane diferenţă între Pro şi Antena 1

 

ACTUALIZARE: Ediţia de duminică, 20 noiembrie, a emisiunii X Factor a avut o audienţă de 671.000 de telespectatori (5,8 rating). Pe interval, Pro TV a avut 631.000 de telespectatori (5,4 rating).

Publicitate

Piraţii din Caraibe, filmul difuzat sâmbătă de Pro TV, a depăşit ca audienţă emisiunea X Factor, de pe Antena 1.

Este a doua sâmbătă consecutivă în care X Factor este surclasat de Pro TV după ce, timp de câteva săptămâni, a fost lider pe intervalul de sâmbătă seara.

Diferenţa dintre Pro TV şi Antena 1 sâmbătă, 19 noiembrie: aproape 300.000 de telespectatori.

Cifrele pe X Factor, dar şi audienţele unei alte emisiuni de weekend, Dansez pentru tine, în continuare:

  • Audienţa medie a emisiunii X Factor a fost, sâmbătă, 19 noiembrie, de 536.000 de telespectatori media pe minut în mediul urban.
  • Cu filmul Piraţii din Caraibe, Pro TV a fost urmărit, în medie, de 805.000 de persoane în medie pe minut.
    • Segmentul comercial: 427.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani la Pro TV (8,3rating pe segment), 228.000 la Antena 1 (4,4 rating pe segmentul 18-49 de ani).
  • Săptămâna trecutăX Factor a fost depăşit de un film cu Jackie Chan, după cum paginademedia.ro a scris AICI. Diferenţa săptămâna trecută: 150.000 de telespectatori.

Audienţa posturilor TV pe intervalul X Factor, sâmbătă, 19 noiembrie, în mediul urban:

1. Pro TV: 805.000 de telespectatori (6,9 rating)
2. Antena 1: 536.000 (4,6)
3. TVR 1: 357.000 (3,1)
4. Acasă TV: 336.000 (2,9)
5. Prima TV: 284.000 (2,4)

Audienţa emisiunilor X Factor de până acum, în mediul urban:

17 septembrie: 652.000 telespectatori (5,6 rating)
18 septembrie: 559.000 (4,8)
24 septembrie: 801.000 (6,9)
1 octombrie: 849.000 (7,3)
8 octombrie: 888.000 (7,6)
15 octombrie: 737.000 (6,3)
22 octombrie: 573.000 (4,9)
29 octombrie: 761.000 (6,5)
30 octombrie: 551.000 (4,7)
5 noiembrie: 665.000 (5,7)
12 noiembrie: 715.000 (6,2)
13 noiembrie: 648.000 (5,6)
19 noiembrie: 536.000 de telespectatori (4,6 rating)
20 noiembrie: 671.000 de telespectatori (5,8 rating)

Dansez pentru tine, aproape 800.000 de oameni

  • Vineri, 18 noiembrie, la Dansez pentru tine s-au uitat, în medie pe minut, 790.000 de telespectatori.
  • În clasamentul audienţelor, pe intervalul Dansez pentru tine,  Pro TV a fost pe prima poziţie, urmat de Antena 1, cu 439.000 de persoane.
  • Vârful: 1,28 milioane de telespectatori, la ora 22.13 (rating 11).
    • Segmentul comercial: 278.000 de persoane între 18 şi 49 de ani la Pro TV (5,4 rating pe segment), 241.000 la Antena 1 (4,7 rating)

Clasamentul posturilor TV vineri, 18 noiembrie, pe intervalul Dansez pentru tine, în mediul urban:

1. Pro TV: 790.000 de telespectatori (6,8 rating)
2. Antena 1: 439.000 (3,8)
3. TVR 1: 347.000 (3)
4. Kanal D: 212.000 (1,8)
5. Acasă TV: 196.000 (1,7)

Audienţa emisiunilor Dansez pentru tine de până acum:

21 octombrie: 829.000 de telespectatori (7,1 rating)
28 octombrie: 845.000 (7,3)
4 noiembrie: 828.000 (7,1)
11 noiembrie: 782.000 (6,7)
18 noiembrie: 790.000 (6,8)

Foto: Gândul

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Petrişor Obae Petrişor Obae
    ÎnTrecerea anilor, sâmbătă 19 noiembrie:

    Medie: 3,5 rating în mediul urban, adică o medie de 412.000 de telespectatori pe minut.
  • pontanacu pontanacu
    Fratilor, nu mai cautati atat piatra filozofala, explicatia'i simpla si o stiti cu totii, chiar daca nu o constientizati.
    In timp ce PRO a fost creat de Sarbu pentru a face spectacol, lucru normal daca ne gandim ca acesta este regizor"la baza",banii fiind o consecinta a show'ului si nu o conditie, Voiculescu intai s-a imbogatit si apoi a creat Antenele (stim cu totii pregatirea lui "de baza") cu singurul scop de a influenta masele in scopul intereselor sale personale(politice, de business, de familie etc).
    Drept urmare este absolut normal ca oamenii care sa uita la o televiziune sa aprecieze divertismentul creat de profesionisti si nu incercarile lamentabile de a-i copia. De aceea, orice show are succes la PRO si va esua la Antena.
    Numai ceausescu credea in persoanele multilateral dezvoltate. daca esti un bun artist nu poti fi un bun inginer de aeronave. In aclasi timp, oricat de artistic ti-ai fi turnat rudele, asta nu te face un artist care sa stie sa creeze ceva frumos, pe gustul publicului.
    Este o chestie de talent & viziune, Sarbu nu stie sa faca bani decat din spectacole , in restul esueaza lamentabil(celelalte business'uri ale lui au dat chix-distributie, tipografii, constructii & real estate, turism). Voiculescu stie sa faca bani din afaceri cu statul, dar in restul esueaza lamentabil.
  • cristi cristi
    felicitari, ai spus exact care e diferenta intre cele doua show-uri si intre cele doua televiziuni
  • mihai mihai
    @euu Audientele nu sunt facute la ochi. Sunt facute cu "people meter-e". Se aleg in jur de 1000 de oameni si li se dau acest aparat. Iti poti da seama ca e suficient sa aflii doar de cativa ca sa poti sa influentezi ratingul dupa cum vrei tu. De aici si cifrele de mai sus. La noi e o treaba tipic romaneasca.
  • mihai mihai
    Banuiesc ca mai depinde si de gusturi. Eu am ales sa ma uit la X-Factor. Am urmarit emisiunea de la primele editii si m-a prins, mai mult de atat chiar sunt curios cine va fi marele castigator. Personal imi place foarte mult Andrei Leonte dar sunt si alte voci foarte bune!
  • cosmin cosmin
    niciodata nu am inteles cum de PROTV-ul face mereu audienta, si alte posturi TV nu fac? cand prima tv o difuzat piratii din caraibe, audienta o fost VARZA! acuma ca PRO a difuzat acelas film, audienta e SUPER! cred ca romanii prefera posturile tv in care se difuzeaza stiri de la ora 5 si emisiuni in care oamenii care CHIAR au nevoie de o casa, sunt adusi in emisiuni, se omoara pe ringul de dans ( Dansez pentru tine ) si la sfarsit sunt trimisi acasa ca nu o stiut sa se miste cu piciorul drept cu 2 cm mai la stanga.
  • touretul touretul
    WTF cares about xFactor. un rahat de import, o altă licență într-un peisaj media plin de prost gust, dar lipsit de talent. read my lips: bullshit!
  • euu euu
    Pirații din Caraibe dat de prima tv si ce sa crezi da PRO TV SI FACE MARE AUDIENTA ma lasati cu audientele astea facut la ochi
  • siku siku
    cu siguranta oamenii care stau in spatele show-urilor de la protv le asigura acestora audiente mari...si aici imi vine in minte un nume... mona segal...cred ca ea este creierul tuturor show-urilor pro!
  • siku siku
    asta e tare!
  • vasile vasile
    dragilor problema nu se pune daca antenele sunt securiste sau nu , ci daca show-ul beneficiaza aportul maxim al statiei. VR su XFactor sunt 2 formate de succes dar conteaza modul in care le pui pe scena [e ca si cum ai pune tache ianche si cadar in scena cu pepe, varciu si...]. din pacate A1 este la inceput de drum pe astfel de productii, de la montaj la persoanele implicate.
  • vasile vasile
    @matei exemplele mi se par rezonabile avand in vedere ca majoritatea artistilor sunt sub contract cu mediapro :)
  • cornel cornel
    la x-factor sunt adusi INTENTIONAT concurenti penibili pt ca telespectatorii sa rada de ei

    trebuie sa fi mare nemernic sa aduci oameni in studio sa-ti bati joc de ei "spre deliciul publicului"
  • dorin dorin
    Din punctul meu de vedere emisiunea X-Factor e o emisiune reusita, dar fiecare are gusturi diferite. Nu pot sa codamn pe cei care nu se uita sau cei carora nu le place genul asta de emisiune, dar nu pot sa ii inteleg pe cei care nu se uita doar pentru simplul fapt ca e transmisa de cei de la Antena 1. Pur si simplu mi se pare ... stuipd, ca sa nu folosesc alte cuvinte jignitoare.
  • alex alex
    Petrisor Obae, ai un site foarte interesant, admir inca obiectivitatea cu care postezi articolele.
    La subiect, totul face parte dintr-o strategie de marketing elaborata, la care Antena 1 a pierdut startul. Intai ProTV cumpara si difuzeaza un format (Romanii au talent) care prinde si satisface dorinta de entertainment a publicului. Antena 1 cumpara si ea un format, din pacate asemanator cu RAT, iar publicul ramane dezamagit. Chiar daca in studio si logistica Antena 1 a investit enorm, oamenii au vazut deja "3 de DA, mergi mai departe" si sunt satui de afoni la TV. Intre timp, Pro TV cumpara "the Voice", care se axeaza doar pe voci deja consacrate, dar nu neaparat cunoscute, de unde rezulta si o diferenta de calitate a continutului intre cele doua formate, sa zicem asemanatoare. Per total, am putea sa spunem ca Pro TV a pacalit oarecum publicul, intr-un mod excelent. Recunosc, imi place mai mult Coca-Cola decat sucul natural de portocale, de aceea admir Pro TV si compatimesc Antena 1.

Trimite un comentariu

sus