După cinci ore de concurs, Vocea României şi-a desemnat vineri finaliştii: Iuliana Puşchilă, Cristian Sanda, Dragoş Chircu şi Ştefan Stan. Câţi români s-au uitat la semifinală?
În intervalul 20.30 - 1.17, Pro TV a fost cel mai urmărit post TV. A fost urmat de TVR 1 (ridicat, pe interval, de emisiunea O dată-n viaţă). Antena 1, locul trei în clasament, a fost la 376.000 de telespectatori în urma Pro TV.
Cifrele, în continuare:
- Emisiunea Vocea României a fost vizionată vineri, 16 decembrie, de 689.000 de telespectatori din mediul urban în medie pe minut.
- TVR 1 a fost pe locul doi în top (339.000 de persoane).
- Cu 313.000 de telespectatori medie, Antena 1 a fost la 376.000 de oameni distanţă de Pro TV.
- Vârful Vocea României: 1.072.000 de telespectatori la 21.10 (rating 9,2)
- Segmentul comercial: 321.000 de telespectatori Pro TV au fost din segmentul de 18-49 de ani (rating 6,2 pe segment). Pe cele cinci ore de Vocea României, Antena 1 avea 148.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani pe minut (2,9 rating pe target).
Audienţa posturilor TV vineri, 16 decembrie, în mediul urban, pe intervalul Vocea României (20.30-1.17):
1. Pro TV: 689.000 de telespectatori (5,9 rating)
2. TVR 1: 339.000 (2,9)
3. Antena 1: 313.000 (2,7)
4. Kanal D: 256.000 (2,2)
5. Acasă TV: 228.000 (2)
Audienţa emisiunilor Vocea României de până acum, în mediul urban:
27 septembrie: 1.007.000 telespectatori (8,7 rating)
14 octombrie: 1.150.000 (9,9)
11 octombrie: 1.189.000 (10,2)
18 octombrie: 1.029.000 (8,9)
25 octombrie: 1.049.000 (9)
1 noiembrie: 1.096.000 (9,4)
8 noiembrie: 964.000 (8,3)
17 noiembrie: 969.000 (8,3 rating)
22 noiembrie, Prima Parte (20.13-22.25): 816.000 (7)
22 noiembrie, Partea a doua (23.07-24.03): 489.000 (4,2)
29 noiembrie: 859.000 (7,4)
6 decembrie, Prima Parte (20.15-22.22): 680.000 (5,9)
6 decembrie, Partea a doua (23.07-24.09): 503.000 (4,3)
13 decembrie, Prima Parte: 722.000 (6,2)
13 decembrie, Partea a doua: 506.000 (4,4)16 decembrie: 689.000 telespectatori (5,9 rating)
Citeşte şi:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii
In facultate (la CLuj) am lucrat pentru IMAS, tocmai pe implentarea de peoplemetre. Ideea a fost urmatoarea:
1. in prima faza colegii mei s-au dus la primarie (serviciul pentru evidenta populatiei) si au scos de acolo in urma unei formule de calcul (sau mai bine spus in urma unui pas sociologic) o lista cu potentiale familii carora li se cerea acordul instalarii acestor peoplemetre.
2. in faza a 2a eram trimisi noi, pe teren, la acele familii pentru un interviu preliminar si bineinteles pentru acordul instalarii acelor peoplemetre. (pentru acordul dat si pentru perioada contractului primeau premii in produse) -unii au acceptat, altii au refuzat.
Trebuie menționat exact targetul cifrelor pe care le dai aici. Cifrele din articol se refera la targetul ALL URBAN. Cifrele pe care le prezinti tu sunt pe target NATIONAL.
E amuzant ca unii baga milioane in publicitate crezand ca audientele date de o mana de oameni(multi dintre ei fara ocupatie) sunt reale :)