A doua emisiune Românii au talent din acest an a scos audienţe mai bune decât ediţia de săptămâna trecută, când a luat startul sezonul doi.
Emisiunea a fost urmărită, în medie pe minut, de 4,6 milioane de români (nivel naţional), din care 2,4 milioane au fost din mediul urban.
Audienţele, în continuare:
- La nivel urban, media de audienţă pe minut a postului Pro TV fost de 2,4 milioane de telespectatori, adică 22,9 rating. Pe locul următor a fost Antena 1, cu 532.000 de telespectatori pe minut.
- Vârful de audienţă în mediul urban: 3,048 milioane de telespectatori (29 rating), la 22.16. Aproximativ acelaşi rating (2.000 de oameni mai puţin), a fost atins şi la 22.42.
- Segmentul comercial: Din publicul urban al emisiunii, 1,25 de milioane de telespectatori au fost între 18 şi 49 de ani (23 rating pe segment). Pe intervalul de la Românii au talent, Antena 1 avea pe targetul comercial 251.000 de telespectatori pe minut (4,6 rating).
Audienţa posturilor TV vineri, 24 februarie, pe intervalul emisiunii Românii au talent, la nivel URBAN:
1. Pro TV: 2.405.000 telespectatori (22,9 rating)
2. Antena 1: 532.000 (5,1)
3. Acasă TV: 321.000 (3)
4. Antena 3: 206.000 (2)
5. Naţional TV: 143.000 (1,4)
La nivelul întregii ţări, media de audienţă a fost de 4,59 milioane de telespectatori pe minut.
Vârful de audienţă la nivel naţional: 5,72 milioane de telespectatori, la 22.16
Audienţa posturilor TV vineri, 24 februarie, pe intervalul emisiunii Românii au talent, în mediul NAŢIONAL:
1. Pro TV: 4.594.000 de telespectatori
2. Antena 1: 921.000
3. Acasă TV: 485.000
4. Prima TV: 342.000
5. Kanal D: 324.000
Audienţa ediţiei de săptămâna trecută, AICI
Citeşte şi:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Ne-a lasat insa pe toti cu gura cascata sau poate chiar cu lacrimi in ochi.