ACTUALIZARE: La nivel naţional, media de audienţă pe minut a fost de 4,52 milioane de telespectatori. Detalii, în articol.
Românii au talent a intrat în sezonul doi cu o medie de audienţă mai ridicată decât la startul de anul trecut. Show-ul de pe Pro TV a fost urmărit, aseară de 2,3 milioane de telespectatori in fiecare minut, din mediul urban.
Anul trecut, show-ul lua startul pe 18 februarie, cu o medie de audienţă de peste două milioane de telespectatori pe minut.
Cifrele primei ediţii din sezonul doi Românii au talent, în continuare:
- Media emisiunii de aseară, de pe Pro TV, a fost de 2,3 telespectatori pe minut, în mediul urban, ceea ce înseamnă 21,8 rating. Anul trecut, la prima ediţiţie din primul sezon, media era de puţin peste două milioane de telespectatori din mediul urban pe minut, cu vârfuri de 2,7 milioane de persoane.
- Următoarea clasată pe interval, Antena 1, a fost urmărită de 645.000 de telespectatori, la peste 1,6 milioane de persoane distanţă de Pro TV.
- Vârful de audienţă: 3.053 milioane de telespectatori (29 rating), la ora 22.26.
- Segmentul comercial: 1,16 milioane de telespectatori de la Românii au talent au fost din segmentul comercial (18-49 de ani).
Audienţa posturilor TV vineri, 17 februarie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-22.43), în mediul URBAN:
1. Pro TV: 2,298 milioane de telespectatori (21,8 rating)
2. Antena 1: 645.000 (6,1)
3. Acasa TV: 262.000 (2,5)
4. Antena 3: 251.000 (2,4)
5. Kanal D: 169.000 (1,6)
La nivel naţional: 4,5 milioane de români pe minut
La nivel naţional, media de audienţă a primei ediţii din sezonul 2 Românii au talent a fost de 4,5 milioane de telespectatori pe minut.
Minutul de aur la nivel naţional: 6 milioane de telespectatori, la 22.26
Audienţa posturilor TV vineri, 17 februarie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-22.43), la NIVEL NAŢIONAL:
1. Pro TV: 4,521 milioane de telespectatori
2. Antena 1: 1.247.000
3. Acasa TV: 402.000
4. Antena 3: 393.000
5. Kanal D: 366.000
Primul sezon: aproximativ 2,3 milioane de telespectatori media pe minut la fiecare ediţie
Românii au talent lua startul acum un an, pe Pro TV, cu o medie de peste două milioane de telespectatori din mediul urban în fiecare minut. Era cel mai bun rezultat obţinut de o emisiune de divertisment din 2004 şi până în acel moment. Următoarele trei ediţii aveau să aducă audienţe din ce în ce mai ridicate, depăşind 2,5 milioane de telespectatori pe minut.
În niciuna din cele 11 emisiuni, media de audienţă în mediul urban nu a scăzut sub două milioane de telespectatori.
Audienţa medie a emisiunilor Românii au talent, la nivel URBAN:
Mii persoane | Rtg % | Cota de piata % | ||
---|---|---|---|---|
1 | 18 februarie | 2065 | 18 | 35.8 |
2 | 25 februarie | 2240 | 19.5 | 38.9 |
3 | 4 martie | 2401 | 20.9 | 42.8 |
4 | 11 martie | 2555 | 22.2 | 44.3 |
5 | 18 martie | 2525 | 22 | 45.8 |
6 | 25 martie | 2557 | 22.2 | 46.7 |
7 | 1 aprilie | 2303 | 20 | 47.4 |
8 | 2 aprilie | 2002 | 17.4 | 40.5 |
9 | 8 aprilie | 2183 | 19 | 45.7 |
10 | 9 aprilie | 2011 | 17.5 | 40.3 |
11 | 25 aprilie | 2119 | 18.4 | 43.4 |
Vârful la nivel naţional: peste patru milioane de români
La nivel naţional, Românii au talent a atins în primul sezon medii pe emisiune de 4,3 milioane de români. Nu s-a întâmplat la finală, ci la alte două dintre emisiunile din sezonul trecut.
Audienţa medie a emisiunilor Românii au talent, la nivel NAŢIONAL:
Mii persoane | Rtg % | Cota de piata % | ||
---|---|---|---|---|
1 | 18 februarie | 3212 | 15.9 | 32.2 |
2 | 25 februarie | 3714 | 18.4 | 36.4 |
3 | 4 martie | 3985 | 19.8 | 40.7 |
4 | 11 martie | 4189 | 20.8 | 41.9 |
5 | 18 martie | 4305 | 21.3 | 44.6 |
6 | 25 martie | 4304 | 21.3 | 46 |
7 | 1 aprilie | 3858 | 19.1 | 45.8 |
8 | 2 aprilie | 3349 | 16.6 | 38.8 |
9 | 8 aprilie | 3598 | 17.8 | 43.3 |
10 | 9 aprilie | 3222 | 16 | 37.9 |
11 | 25 aprilie | 3316 | 16.4 | 41 |
Cum incearca cineva sa se ridice, pe cinstite, cum incepe sa fie controlat intens.