Românii au talent au scos ieri, 16 martie, audienţe comparabile cu emisiunea precedentă. Media la nivel urban s-a menţinut la peste 2,53 milioane de telespectatori, cu aproximativ 50.000 de telespectatori mai puţin faţă de ediţia din 9 martie.
Emisiunea de pe Pro TV a înregistrat pe targetul comercial (18-49 de ani) cel mai bun rezultat de la lansarea show-ului.
Datele, în continuare:
- Media de audienţă a Pro TV la nivel urban, cu Românii au talent, a fost de 2,53 milioane de telespectatori pe minut. Cu o săptămână înainte, audienţa medie pe minut era de 2,59 milioane de telespectatori.
- Antena 1, locul secund, a fost urmărită de 373.000 de telespectatori pe minut.
- Vârful de audienţă la nivel urban: 3,18 milioane de telespectatori (30,3 rating), la ora 21.14
- Segmentul comercial: Românii au talent a scos cel mai bun rezultat pe segmentul 18-49 de la lansarea emisiunii. În fiecare minut, pe Pro TV erau 1,41 milioane de telespectatori din acest segment de vârstă (25,8 rating pe segment). Pe Antena 1 se uitau 182.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani.
Audienţa posturilor TV vineri, 16 martie, pe intervalul emisiunii Românii au talent, la nivel URBAN:
1. Pro TV: 2.536.000 telespectatori (24,1 rating)
2. Antena 1: 373.000 (3,5)
3. Acasă TV: 277.000 (2,6)
4. Kanal D: 226.000 (2,2)
5. Antena 3: 197.000 (1,9)
Media la nivel naţional a fost de 4,822 de milioane de telespectatori, aproape la fel ca în săptămâna precedentă (când se uitau în fiecare minut 4,830 milioane de români).
Vârful la nivel naţional: 6,05 milioane de telespectatori, la 21.43.
Audienţa posturilor TV vineri, 16 martie, pe intervalul emisiunii Românii au talent, în mediul NAŢIONAL:
1. Pro TV: 4.822.000 de telespectatori
2. Antena 1: 614.000
3. TVR 1: 515.000
4. Acasă TV: 415.000
5. Kanal D: 359.000
Audienţa ediţiei de săptămâna trecută, AICI
Citeşte şi:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii
- Postul de televiziune este foarte important, este cel mai credibil si postul care are cea mai ridicata audienta si in timpul zilei, nu doar in prime time.
- Oamenii aceia stiu cum se face un show de televiziune, stiu ce glume au voie sa faca si ce nu au voie sa faca,
- Stiu ca e foarte important sa fie veseli, sa glumeasca intre ei, sa se intepe amical, sa faca haz de unii concurenti, sa se mire, sa aplaude si chiar sa planga atunci cand momentul merita asta.
Formate de succes au fost si sunt si la alte posturi de televiziune, insa daca nu au avut (sau nu au) oamenii potriviti nici la butoane nici in fata camerelor de luat vederi, nu au facut (nu fac) audientele scontate.
Esti usor defazat: acum e un nenea nuti la robinetul cu bani pentru tv-partid. A zburat puiul...