Românii au talent au scos ieri, 16 martie, audienţe comparabile cu emisiunea precedentă. Media la nivel urban s-a menţinut la peste 2,53 milioane de telespectatori, cu aproximativ 50.000 de telespectatori mai puţin faţă de ediţia din 9 martie.
Emisiunea de pe Pro TV a înregistrat pe targetul comercial (18-49 de ani) cel mai bun rezultat de la lansarea show-ului.
Datele, în continuare:
- Media de audienţă a Pro TV la nivel urban, cu Românii au talent, a fost de 2,53 milioane de telespectatori pe minut. Cu o săptămână înainte, audienţa medie pe minut era de 2,59 milioane de telespectatori.
- Antena 1, locul secund, a fost urmărită de 373.000 de telespectatori pe minut.
- Vârful de audienţă la nivel urban: 3,18 milioane de telespectatori (30,3 rating), la ora 21.14
- Segmentul comercial: Românii au talent a scos cel mai bun rezultat pe segmentul 18-49 de la lansarea emisiunii. În fiecare minut, pe Pro TV erau 1,41 milioane de telespectatori din acest segment de vârstă (25,8 rating pe segment). Pe Antena 1 se uitau 182.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani.
Audienţa posturilor TV vineri, 16 martie, pe intervalul emisiunii Românii au talent, la nivel URBAN:
1. Pro TV: 2.536.000 telespectatori (24,1 rating)
2. Antena 1: 373.000 (3,5)
3. Acasă TV: 277.000 (2,6)
4. Kanal D: 226.000 (2,2)
5. Antena 3: 197.000 (1,9)
Media la nivel naţional a fost de 4,822 de milioane de telespectatori, aproape la fel ca în săptămâna precedentă (când se uitau în fiecare minut 4,830 milioane de români).
Vârful la nivel naţional: 6,05 milioane de telespectatori, la 21.43.
Audienţa posturilor TV vineri, 16 martie, pe intervalul emisiunii Românii au talent, în mediul NAŢIONAL:
1. Pro TV: 4.822.000 de telespectatori
2. Antena 1: 614.000
3. TVR 1: 515.000
4. Acasă TV: 415.000
5. Kanal D: 359.000
Audienţa ediţiei de săptămâna trecută, AICI
Citeşte şi:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii