Postul Discovery lansează pe 12 martie o campanie de marketing intitulată Efectul Discovery, care va releva felul în care au fost influenţaţi oamenii de postul de televiziune.
Campania a fost lansată cu ocazia împlinirii a 15 ani de când televiziunea a apărut în România. "Campania vorbeşte despre telespectatorii noştri, nu despre programe", a declarat Ada Roseti într-o conferinţă susţinută astăzi la Londra, la care este prezent şi reporterul paginademedia.ro, Carmen Andronache.
Campania va fi desfăşurată până la 15 aprilie, va ajunge în 12 oraşe din România şi va rula pe outdoor, print, online, radio, Facebook engagement şi promovare on-air.
La conferinţă a mai fost prezent şi Paul Welling, senior vice president, head of channel pentru Discovery Networks în Europa Centrala şi de Est, Orientul Mijlociu şi Africa.
În cadrul evenimentului a fost anunţat şi producţia Ultimate Cops, şase episoade cu poveştile echipelor speciale de poliţie din Moscova, Varşovia şi Bucureşti. Show-ul a fost produs de o echipă americană.
"Cred că este un lucru minunat fiind capabili să exportăm acest show incredibil", a declarat Paul Welling.
Campania este realizata cu ajutorul Headvertising (creaţie) si Zenith Media si HMedia (strategia de media) si Grayling - activităţi de PR.
Ideea campaniei: Relatarea poveştilor românilor a căror viaţă a fost influenţată de către Discovery.
Cum i-a influenţat Discovery pe români:
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
- Alexandru Jderu, 23 de ani, student: Alex e pasionat de roboţi, iar sursa lui de inspiraţie a fost Discovery Channel. După ce a urmărit programul Vânătorii de mituri, s-a convins că merită să îşi ducă pasiunea mai departe. Acum construieşte un robot luptător de sumo, pentru a participa la o competiţie internaţională.
- Dragoş Brasov, 44 de ani, astronom-amator: Dragoş considera că pasiunea lui pentru astronomie nu era un lucru despre care să poată discuta cu oricine, însă Discovery i-a arătat că nu este singurul din Univers care e pasionat de stele. Acum, Dragos este preşedintele Asociaţiei Astronomice URANIA, ţine cursuri de astronomie pentru pasionati şi îi învaţă pe copii despre telescoape, stele si galaxii. De fiecare dată când i-a fost greu sa-si urmeze pasiunea, Discovery l-a inspirat să meargă mai departe.
- Alexandru Paunică, 27 de ani, şofer de taxi: Într-o noapte, Alex a avut un accident şi a căzut cu taxiul în râul Dâmboviţa. Din fericire, şi-a amintit ce a făcut Bear Grylls când a rămas blocat într-o maşină sub apă, în emisiunea Tehnici de Supravieţuire Urbanǎ, i-a urmat sfaturile întocmai şi şi-a salvat viaţa.
- Bogdan Gudin, 34 de ani, om de afaceri: Bogdan era pasionat de gadget-uri, dar uitându-se tot timpul la programul Gadget Show, a realizat că pasiunea lui se poate transforma într-o afacere. Fără să stea prea mult pe gânduri, şi-a deschis propriul magazin de gadget-uri din care face bani jucându-se în fiecare zi.
- Adrian Vicol, 26 de ani, economist (foto): Inspirat de programul Maşini pe alese, Adrian şi-a descoperit pasiunea de a recondiţiona maşini retro americane. În scurt timp, a apărut şi primul său proiect – un Corvette din 89. Chiar dacă la început nu era foarte încrezător că ar fi capabil să repare singur o maşină, Discovery l-a încurajat să-şi ducă visul mai departe.
Probabil ca asa ai vrut sa scrii si tu, dar te-ai incurcat in zerouri. cat despre dublare... loveste-te odata tare cu capul de un perete si vezi ce se-ntampla.