Ziarista de la Antena 1 care a lansat-o pe Mirela Bugetara (vânzătoarea la tarabă pusă să cumpere roşii la bucată) a fost şefă de promoţie la Intact Media Academy, şcoala de media dezvoltată de grupul Intact.
Pe blogul ei, Oana Ştefan povesteşte cum a ajuns la Antena 1: “Am terminat şefă de promoţie şi m-au oprit să lucrez ştiri, la departamentul economic.”
Citate capturate de Paginademedia.ro de pe blogul Oanei Ştefan, care, de aproximativ o oră şi jumătate, "is no longer available":
"La Intact Media Academy am învăţat de la cei mai buni ce înseamnă munca în televiziune. Am vrut să fiu cea mai bună, la fel ca ei."
"În trei luni de zile m-am dedicat în totalitate acestei şcoli şi am reuşit să ajung în cel mai scurt timp acolo unde doar visam, pe ecranele Antenelor."
"În fiecare zi sunt cu un pas mai aproape de succes."
Printre impresii despre şcoală, Oana Ştefan redă şi câteva “dezvăluiri senzaţionale” ale Biancăi Drăguşanu, la întâlnirea cu studenţii de la Intact Media Academy. Bianca a fost invitat special la cursul de Presă Tabloidă, coordonat de Dan Capatos. A venit în faţa studenţilor cu dezvăluiri tulburătoare despre fragilitatea pubertăţii şi atracţia mediatică timpurie exercitată de Cătălin Botezatu asupra adolescentei Bianca.
Luni, 12 martie, Observatorul Antenei 1 a difuzat o ştire despre cum cumpără românii legume la bucată. În ştirea respectivă a anumită “Mirela, bugetară”, cumpăra două roşii de la tarabă. Câteva secunde mai târziu “Mirela Bugetara” se vedea în fundal, vânzând la o tarabă.
Citeşte şi:
Mirela cumpără roşii
Bugetara Mirela explică
Bugetara Mirela vinde la tarabă
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii
Fabrica de diplome a lui Felix produce rateuri de jurnalisti inchipuiti.
Fabrica de diplome a lui Felix este o rusine fata de restul scolilor de jurnalim care se respecta din aceasta tara. Produsele ei sint marionete mincinoase, lipsite de orice urma principiala a deontologiei jurnalismului corect si de calitate.
Doar cu bani si promisiuni de ascensiune profesionala rapida, nu va aduce calitate si caractere in aceasta profesie. Dar Felix nu are nevoie de asa ceva!
Asa ca mai usor cu vorbele grele! Din cauza comentariilor prea rautacioase unii cad in depresii sau se sinucid sau mai stiu eu.
ps. nu o cunosc pe acesta fata, spun din experienta anterioara (nu neaparat legata de un caz asa dramatic)
1. Ba tocmai ca era ... BLONDA (aproape natural), dimensiuni si forme care provocau intoarcerea capului (unor trecatori), graiul era cel format si retusat in cei 4 ani de jurnalism.
2. De ce n-a aparut pe ecranele Antenei?
A refuzat sa semneze "in alb" viitoarele sarcini pe care trebuia sa le respecte.
3. "Protectia consumatorului", in domeniul media, este deocamdata doar CNA-ul.
va dati seama, daca dupa 3 luni a reusit sa fabrice asemenea reportaje, cum sunt cei cu state vechi? Ma rog, va puteti da seama dupa reactiile "caratoarei de vorbe" de acum 2-3 zile.
Sunt de acord cu cei care spun ca nu ar trebui crucificata sarmana blonda (nu am cum sa verific, dar as baga mana in foc ca a jucat rolul "blondei supreme").
Ca sa fim suparati pe cineva, ar trebui ca cel "cineva" sa merite acest lucru. Ce asteptari aveati de la o duduita ce avea orgasm jurnalistic l a auzul destainuirilor Biancai Dragusanu?
asta spuneam si eu mai sus- ei fac asta pt ca NOI le permitem! ei forteaza golaneste lucrurile pt ca stiu ca LUMEA, adica noi, nu luam atitudine (insusi cuvantul asta suna ca dracu pt realitatile mioritice). iti dau exemplu: cum ar fi daca noi, cateva sute de insi, sau cateva mii ne-am posta in fata la intact sau in fata sediului Protectiei Consumatorului?! crezi ca acestei oana nu stiu cum si producatorilor ei nu le-ar tremura...buricul?!(ca tot se cred ei buricul pamantului).
conostinta ta nu cred ca era BLONDA, nu cred ca avea formele si dimensiunile necesare si nici limba (graiul,deh) nu cred ca i era asa dulce ca ale FATUCII asteia!...eu nu cred ca trebuie sa lasam subiectul asta sa treaca fara ca antena sa plateasca! ce au facut ei s-ar putea asimila ca si un "fals in acte, uz de fals"? noi suntem CONSUMATORI de stiri, protectia consumatorului functioneaza si aici? sau un parchet...e minciuna, manipulare si umilirea noastra!!!