Vladimir Drăghia a fost dat afară de la show-ul "Burlacul" chiar înainte de finalul emisiunii. Producătorii au luat această decizie care a dat planurile emisiunii peste cap, scrie Cancan. "Nu este o strategie de promovare, este totul real. Este un reality show şi atât eu, cât şi el pot dispărea dacă ceva nu este pe placul publicului. La ultimul episod la care am filmat, fetele erau mai retrase, nu păreau foarte încântate. Ele erau foarte revoltate şi mi-au spus că de mult doreau asta. Pentru el a fost un rol incomod, care nu îl caracteriza, iar fetele au simţit asta. Ele mi-au spus că el joacă un rol, e fals şi că e acolo doar să îşi câştige banii", a spus Cătălin Botezatu ieri, la Acces Direct, pe Antena 1.
Publicitate
"Nu mi s-a comunicat, eu încă mai aştept. Încă sper să fie o farsă. Ar fi fost frumos să mi se comunice, dar asta e. Mie nu îmi plac jocurile de culise şi am stat acolo din respect pentru cei cu care am lucrat. Mi se pare un rol împotriva firii şi nu mi-a plăcut deloc", a spus Drăghia. Vladimir Drăghia: "Nu m-am simţit bine în rolul "Burlacului"! Era împotriva firii! Fetele vroiau să ne sărutăm şi să facem sex nebun de la a doua întâlnire!"
(P) Vrei să explorezi pieţe noi şi mai riscante, dar cu un potenţial de creştere mai mare?
Teo Trandafir s-a clasat pe locul 10 în topul celor mai populare vedete feminine din România, în martie, iar Pepe a intrat şi el în top 10 celebrităţi masculine, datorită articolelor referitoare la relaţia sa cu Raluca Pastramă, scrie Adevărul. Faptul că a anunţat că se va căsători anul acesta a determinat intrarea vedetei de televiziune Teo Trandafir în topul celor mai populare vedete din România. Astfel, în martie, Teo a avut 39 de apariţii în media, potrivit raportului lunar întocmit de mediaTRUST România. Luna trecută, Irinel Columbeanu a apărut în presa românească mai mult decât de obicei, ca urmare a articolelor care au făcut referire la procesul privind custodia fiicei sale, Irina. Acesta a avut 67 de apariţii media şi s-a clasat pe locul opt în topul celor mai mediatizate celebrităţi masculine din martie. Măritişul o clasează pe Teo în topul celor mai mediatizate celebrităţi
Autoritatea de reglementare a Audiovizualului de la Chişinău au retras licenţa postului de televiziune NIT, apropiat Partidului Comuniştilor din Republica Moldova, scrie Adevărul, care citează NewsIn. Consiliul Coordonator al Audiovizualului (CCA), autoritatea care reglementează media audiovizuală din Republica Moldova, a luat această decizie în urma examinării unui raport de monitorizare a buletinelor informative ale mai multor posturi de televiziune din ţară. „Această decizie a fost luată cu votul a opt din nouă membri CCA prezenţi la şedinţă. Licenţa a fost retrasă în urma mai multor încălcări ale legislaţii, comise de NIT, inclusiv pentru lipsa de pluralism de opinii. Acest post a fost şi anterior sancţionat, astfel încât astăzi s-a ajuns la limită“, a declarat Dinu Ciocan, membru CCA, pentru Publika TV. Potrivit lui, licenţa retrasă urmează a fi scoasă la concurs, în cadrul căruia poate participa şi NIT. Autorităţile de la Chişinău au retras licenţa unui post TV apropiat de opoziţie
Sir Richard Branson apre, încă o dată, într-o reclamă pentru serviciile Virgin Media, compania pe care o deţine. În spot mai joacă actorul David Tennant, notează Adevărul. După campania de internet rapid lansată alături de Usain Bolt acum câteva luni, Branson îşi promovează, di nou serviciile. Lansarea campaniei vine în urma competiţiei dintre Virgin Media şi rivalii Sky şi BT. Spotul TV, creat de Bartle Bogart Hegarty, a intrat, pentru prima oară în show-ul „Britain’s Got Talent“ difuzat la postul ITV la data de 31 martie şi promovează serviciul Virgin Media Collections, scrie site-ul brandrepublic.com VIDEO Richard Branson apare, din nou, în reclamele propriei companii
Yahoo! va concedia 2.000 de angajaţi, reprezentând 14,3% din forţa de muncă totală, decizia semnalând o reorganizare amplă a companiei, relatează Wall-Street.ro, care citează Mediafax. "Măsurile anunţate miercuri reprezintă un pas important spre o companie Yahoo! mai mică, mai rapidă, mai profitabilă şi mai bine echipată pentru a inova la fel de rapid cum cer clienţii şi industria de profil", a declarat directorul general Scott Thompson. Yahoo!, care la sfârşitul anului trecut avea 14.000 de angajaţi, va realiza în urma concedierilor economii anuale de 375 de milioane de dolari. Compania va înregistra în trimestrul al doilea costuri de 125-145 de milioane de dolari, ca urmare a restructurării. Yahoo concediază 2.000 de angajaţi
Jurnaliştii de la cotidianul generalist The New York Times au adaptat un cunoscut joc al anilor a'80 şi l-au introdus în cadrul unui articol despre jocuri video. Software-ul permite cititorilor să atraga gloanţe virtuale în pagina site-ului, împuşcând astfel reclame şi text, scrie Wall-Street.ro. Este o mişcare îndrăzneaţă din partea jurnaliştilor, cu atât mai mult cu cât articolul are şapte pagini, indicând totodată un posibil trend în media viitorului a în loc de simple fotografii sau chiar video, materialele media ar putea deveni în viitor mult mai interactive, urmând şi tendinţele reclamelor online (de la bannere statice la bannere ce interacţionează cu cititorii - n.r.). Mişcare interesantă: New York Times introduce un joc ce permite "să împuşti" reclame
Lanţul Burger King înceacă o nouă abordare a pieţei, îndreptându-se spre cei care preferă fructe şi salate şi abandonând, în acest fel target-ul unic de tineri care consumă carne de vită. Pentru promovarea acestei mişcări, au apelat la fotbalistul David Beckham, scrie Adevărul. Burger King se foloseşte de celebrităţi ca Jay Leno, Mary J. Blige sau Steven Tyler ca să atragă atenţia asupra noului meniu, mult mai prietenos cu publicul consumator de fructe şi legume, scrie AdWeek.com.
Reclama Burger King
David Beckham apare în primul spot, creat de agenţia Mother din New York. Este reţeta sigură pentru a atrage atenţia publicului feminin, fotbalistul fiind unul dintre cei mai doriţi bărbaţi din America. VIDEO David Beckham, în postură de cuceritor în noua reclamă Burger King
Grupul de hackeri Anonymous a atacat zeci de site-uri ale unor instituţii guvernamentale şi companii chineze, scrie Wall Street Journal în ediţia electronică. "Dragă Guvern chinez, nu eşti infailibil, acum sunt atacate site-uri, mâine va cădea regimul. Aşteptaţi-vă la orice din partea noastră, nu iertăm niciodată. Ceea ce îi faceţi acum marelui popor chinez, mâine vi se va întâmpla şi vouă. Fără milă", se arată în mesajul semnat de grupul Anonymous, notează Mediafax. Mesajul a fost transmis pe 30 martie pe Twitter. Grupul de hackeri Anonymous a atacat site-urile unor instituţii şi companii chineze
Google a prezentat ochelarii de "realitate augmentată", care aduc serviciile companiei pe interiorul unei lentile, fiind capabili, la comandă vocală, să facă poze, să pornească sesiuni de videochat, să afişeze ghiduri GPS sau să alerteze utilizatorul atunci când este aproape de un cunoscut, scrie Mediafax. Gadgetul, dezvoltat de aceeaşi divizie a Google responsabilă de maşinile care se conduc singure, este încă în faza de testare şi finisare şi nu poate fi comandat sau cumpărat din magazine. Prototipul a fost prezentat miercuri noaptea pe reţeaua de socializare Google+ printr-un scurt montaj, care prezintă ochelarii din perspectiva unui utilizator care se plimbă prin New York. Google a prezentat ochelarii de "realitate augmentată". Cum faci poze, afli condiţiile meteo şi dacă te apropii de un cunoscut cu ajutorul lor - VIDEO
Sursa foto: Cancan.ro
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
In rest toate bune si frumoase,chiar ai dreptate.