Skip to main content

MARTIE 2012 Audienţele lunii: Posturile de ştiri, scăderi puternice în martie

 

Interesul românilor pentru posturile de ştiri a scăzut puternic în luna martie. Toate au mai puţini telespectatori decât în februarie.

Publicitate

Diferenţele faţă de februarie se văd atât după media pe zi, cât şi după audienţa din Prime-Time, din intervalul de maximă audienţă.

Audienţele, în continuare:

(P) Vrei să explorezi pieţe noi şi mai riscante, dar cu un potenţial de creştere mai mare?

După audienţa medie pe zi, în mediul urban:

  • Antena 3 rămâne cel mai urmărit post de ştiri, după media pe zi. A avut, în medie, 168.000 de telespectatori pe minut, cu 61.000 mai puţini decât în februarie. Este pe locul trei la clasamentul general, după Pro TV şi Antena 1.
  • Cădere de trei locuri pentru Realitatea TV. Cu aproape 40.000 de telespectatori în minus faţă de februarie, cade de pe locul cinci pe opt.
  • B1 TV coboară de pe nouă pe 11, cu un minus de 17.000 de telespectatori.
  • România TV, locul 10 în februarie, a fost în martie pe 13. Audienţa medie: 39.000 de telespectatori, cu 33.000 mai puţini decât în februarie.
  • La generaliste, urcă TVR 1 două locuri, până pe şase, iar Naţional TV intră în Top 10, pe locul nouă (în februarie era pe 12).

După audienţa medie în Prime-Time (intervalul de maximă audienţă, 19.00-23.00), în mediul urban:

  • Şi seara, cel mai vizionat post de ştiri este Antena 3: o medie de 302.000 de telespectatori pe minut, scădere de aproape 70.000 faţă de februarie. Postul Intact este seara pe locul cinci, după Pro TV, Antena 1, Kanal D şi Acasă TV.
  • Cu un minus de 32.000 de telespectatori, Realitatea TV rămâne seara ape locul 9.
  • B1 TV are o scădere de 27.000 de telespectatori şi coboară un loc, pe 11.
  • Coborâre de patru locuri seara pentru România TV. Postul lui Sebastian Ghiţă pierde 41.000 de telespectatori şi alunecă pe 15.

Audienţa posturilor TV în lunile februarie şi martie, la nivel urban, după MEDIA PE ZI:

Media pe zi Media pe zi
FEBRUARIE Mii persoane Rtg% MARTIE Mii persoane Rtg%
1 Pro TV 407 3.9 Pro TV 399 3.8
2 Antena 1 298 2.8 Antena 1 268 2.6
3 Antena 3 229 2.2 Antena 3 168 1.6
4 Kanal D 172 1.6 Kanal D 146 1.4
5 Realitatea TV 111 1.1 Acasa 99 0.9
6 Acasa 97 0.9 TVR 1 84 0.8
7 Prima TV 90 0.9 Prima TV 78 0.7
8 TVR 1 86 0.8 Realitatea TV 72 0.7
9 B1TV 67 0.6 National TV 61 0.6
10 Romania TV 66 0.6 Disney 57 0.6
11 Disney 66 0.6 B1TV 50 0.5
12 National TV 64 0.6 ETNO 39 0.4
13 ETNO 44 0.4 Romania TV 39 0.4
14 Cartoon Network 40 0.4 Cartoon Network 37 0.4
15 OTV 35 0.3 TVR 2 30 0.3
16 TVR 2 33 0.3 OTV 28 0.3
17 Minimax/A+ 31 0.3 Minimax/A+ 27 0.3
18 Diva Universal 26 0.3 Sport.ro 27 0.3
19 Pro Cinema 25 0.2 Diva Universal 24 0.2
20 AXN 25 0.2 Antena 2 23 0.2
21 Antena 2 25 0.2 Discovery 18 0.2
22 Sport.ro 23 0.2 Pro Cinema 18 0.2
23 Discovery 22 0.2 AXN 18 0.2
24 Boomerang 22 0.2 Boomerang 18 0.2
25 Eurosport 22 0.2 Eurosport 15 0.1
26 Euforia 19 0.2 Euforia 15 0.1
27 Universal Channel 15 0.2 Universal Channel 15 0.1
28 Kiss TV 14 0.1 Taraf TV 14 0.1
29 National Geographic 13 0.1 Kiss TV 13 0.1
30 Taraf TV 11 0.1 National Geographic 11 0.1
31 Favorit TV 10 0.1 Favorit TV 11 0.1
32 Animal Planet 9 0.1 gspTV 10 0.1
33 National 24 PLUS 7 0.1 National 24 PLUS 7 0.1
34 EuroSport 2 7 0.1 Animal Planet 8 0.1
35 TCM 7 0.1 MTV Ro 6 0.1
36 MTV Ro 6 0.1 U TV 7 0.1
37 AXN Crime 6 0.1 EuroSport 2 6 0.1
38 AXN Sci Fi 6 0.1 AXN Sci Fi 5 0.1
39 U TV 6 0.1 AXN Crime 5 0.1
40 gspTV 6 0.1 TCM 5 0.1
41 National Geographic Wild 6 0.1 Romantica 4 0.0
42 MGM 5 0.0 MGM 4 0.0
43 Zone Reality 5 0.0 Zone Reality 4 0.0
44 Romantica 4 0.0 National Geographic Wild 4 0.0
45 Music Channel 4 0.0 Music Channel 3 0.0
46 Mynele TV 3 0.0 Dolce Sport 2 0.0
47 TV Neptun 1 0.0 Sport 1 1 0.0
48 Dolce Sport 1 0.0 TV Neptun 1 0.0
49 TLC 1 0.0 Mynele TV 2 0.0
50 Sport 1 1 0.0 TLC 1 0.0

Audienţa posturilor TV în lunile februarie şi martie, la nivel urban, după media în PRIME-TIME (intervalul de maximă audienţă):

Media in Prime Time (intervalul 19.00-23.00) Media in Prime Time (intervalul 19.00-23.00)
FEBRUARIE Mii persoane Rtg% MARTIE Mii persoane Rtg%
1 Pro TV 979 9.3 Pro TV 994 9.5
2 Antena 1 537 5.1 Antena 1 517 4.9
3 Kanal D 377 3.6 Kanal D 339 3.2
4 Antena 3 370 3.5 Acasa 302 2.9
5 Acasa 268 2.5 Antena 3 294 2.8
6 Prima TV 249 2.4 Prima TV 227 2.2
7 TVR 1 199 1.9 TVR 1 197 1.9
8 National TV 168 1.6 National TV 178 1.7
9 Realitatea TV 125 1.2 Realitatea TV 93 0.9
10 B1TV 113 1.1 Disney 86 0.8
11 Romania TV 103 1.0 B1TV 86 0.8
12 Disney 102 1.0 TVR 2 69 0.7
13 OTV 74 0.7 Antena 2 66 0.6
14 ETNO 71 0.7 Sport.ro 65 0.6
15 TVR 2 67 0.6 Romania TV 62 0.6
16 Antena 2 64 0.6 OTV 58 0.6
17 Cartoon Network 54 0.5 ETNO 55 0.5
18 AXN 54 0.5 Cartoon Network 50 0.5
19 Pro Cinema 49 0.5 Diva Universal 46 0.4
20 Diva Universal 47 0.5 AXN 42 0.4
21 Sport.ro 45 0.4 Pro Cinema 37 0.4
22 Eurosport 37 0.4 Discovery 31 0.3
23 Discovery 35 0.3 Boomerang 31 0.3
24 Euforia 34 0.3 Eurosport 29 0.3
25 Boomerang 33 0.3 Euforia 27 0.3
26 Universal Channel 22 0.2 Universal Channel 23 0.2
27 National Geographic 20 0.2 gspTV 22 0.2
28 Favorit TV 19 0.2 National Geographic 19 0.2
29 Kiss TV 18 0.2 Favorit TV 19 0.2
30 Taraf TV 17 0.2 Taraf TV 18 0.2
31 National 24 PLUS 16 0.2 Minimax/A+ 16 0.2
32 Minimax/A+ 14 0.1 National 24 PLUS 16 0.2
33 EuroSport 2 14 0.1 Kiss TV 13 0.1
34 Animal Planet 13 0.1 Animal Planet 10 0.1
35 gspTV 13 0.1 AXN Crime 10 0.1
36 AXN Crime 11 0.1 EuroSport 2 11 0.1
37 TCM 9 0.1 AXN Sci Fi 8 0.1
38 AXN Sci Fi 8 0.1 MTV Ro 7 0.1
39 U TV 8 0.1 U TV 7 0.1
40 MTV Ro 7 0.1 MGM 7 0.1
41 Romantica 7 0.1 TCM 7 0.1
42 MGM 7 0.1 Romantica 7 0.1
43 National Geographic Wild 7 0.1 National Geographic Wild 6 0.1
44 Zone Reality 5 0.1 Dolce Sport 6 0.1
45 Music Channel 6 0.1 TV Neptun 4 0.0
46 Mynele TV 4 0.0 Zone Reality 5 0.0
47 TV Neptun 3 0.0 Music Channel 4 0.0
48 Dolce Sport 3 0.0 Disney Junior 3 0.0
49 TLC 1 0.0 Mynele TV 2 0.0
50 Sport 1 1 0.0 TVH2O 2 0.0

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • David David
    :-) E uimitor cate auntmegre pro se pot gasi pentru masurarea clasica, atunci cand viata ta depinde de asta :-P. Desigur, sistem performant! Pai da' stiti, nu-s decat 1300 de metere. Pai da, da' dar ne permitem o extrapolare, ca sunt niste date de calitate si muncim la sistem . Deah, ce cititi mai jos se va-ntampla in 5-10 ani. da' se va-ntampla!Ipoteza sau chestiuni deja stiute:-Internetul acapareaza din ce in ce mai multe gospodarii (ca sa vb in termeni specifici :-D).-Continutul video online creste atat prin cantitate, cat si prin calitate, drept urmare mari proprietari de continut vor cauta noi metode de a ajunge la etelespectator.-din cauza modului de viata, tot mai multi oameni vor cauta metode prin care sa-si vizioneze emisiunile preferate in timpul lor liber: altfel spus, vor vrea sa vada emisiuni in functie de timpul lor si nu sa-si planifice timpul in functie de emisiuni. Vor avea ceva solutii de la furnizori (Hd Dvr), dar va fi doar o pb de timp pana cand vor auzi de connected tv (yahoo, google, apple etc ).Concluzie sau unde bat: Nu, nu furnizorii trebuie sa faca masurarea ci sistemele in sine. Sa nu uitam ca atat yahoo connectedtv cat si google Tv sunt niste programe (integrate in tv sau cu propriul STb). Atata timp cat ambele sisteme iti cer sa fii logat ca sa ai acces la toate functiile, banuiesc ca nu le e greu sa afle o gramada de date despre tine. asa de multe incat iti pot targeta adsurile atat de bine, incat vei zice multumesc Deci totul tine de adoption . Si-atunci de ce ar apela TV-urile la gfk cand pot avea date clare, fixe (gen ce fel de ciorba a mancat ionel aseara :-)) si cu o acuratete mult mai mare? R: pt. ca e un ciolan foarte mare si sunt multe guri de acoperit.PS. wow am scris cat un post pe blog :-D
  • GHIA GHIA
    Cum o sa mai conduca atunca, deoarece Basescu nu va mai fi presedinte?. De fapt nici acum nu o conduce el, este doar un mijloc de transmis ordinele.
  • Stateira Stateira
    Mai Mariane n-ai obosit sa tii cu tampiti astia de la putere, cred c-ai ramas singurul, in Timisoara iti sparge capul daca incerci sa-l lauzi pe Basescu, la cum au crescut preturile la absolut tot nu-i de mirare
  • Mihnea Mihnea
    Chiar e asa greu sa postati audientele pe emisiuni asa cum faceati pana acum?
  • Marian Marian
    De unde stii tu cat mai are puterea? Daca imi spui ce e pe Antene, unde se pare ca esti expert, te inteleg ca esti manipulat. Dar o sa te caut dupa locale sa-mi spui cine sunt aia cu 70%! Eu o sa am dreptate cand iti spun ca USL, favorita Antenelor, si probabil si a ta, nu face mai mult de 40%, cu tot cu dezertari. Ma bazez pe doua lucruri: spirala tacerii si ura fata de comunisti si mai ales de Iliescu si Nastase. Mai nou si de Ponta si Antonescu. MRU VA CONDUCE ROMANIA CEL PUTIN 10 ANI!
  • 3A 3A
    Stirea am luat-o de aici(nu frecventez site-ul A3): http://www.adevarul.ro/financiar/media/Antena_3-cea_mai_mare_audienta_la_stiri_in_luna_martie_0_674932955.html, in forma pe care am reprodus-o mai sus. De altfel, continutul stirii este absolut identic pe ambele site-uri si - trebuie sa recunosti - poate conduce la interpretarea de mai sus. Ramane intrebarea: tu poti crede ca "Stiri 09.00 - Antena 3" (locul 24 in clasamentul A3) are o audienta mai mare decat "Ultima ora" sau "Realitatea la raport" (care lipsesc complet din clasament, adica sunt sub locul 40)?
  • b b
    e normala scaderea in audiente. luna martie este prima luna in care am avut temperaturi mai mari, oamenii au asteptat cu sufletul la gura primavara, asa ca e normal sa iasa din case. Audientele vor fi in continua scadere si de aici inainte, inclusiv la posturile generaliste.
  • dan dan
    Scaderea audientelor pentru canalele de stiri s-a datorat si lansarii postului Digi24. Sunt sigur ca o parte dintre telespectatori au migrat catre noul canal de stiri al RDS.
  • adi adi
    digi nu are nevoie de audiente, nu se lupta pt asa ceva... ei traiesc binemerci de pe banii abonatilor... apropo de asta cica se vor scumpi abonamentele odata cu coborarea cablurilor de pe stalpi in subteran in conductele UTI...
    probabil nici Kantar-ul nu are people-metre in tv-urile mufate la digi...
  • ofof ofof
    @3A Poate totusi nu e rea intentie din partea ta, ci neatentie, deci uite stirea completa de la sursa, cu grafice cat se poate de explicite: http://www.antena3.ro/life-show/media/antena-3-pe-locul-1-in-luna-martie-161889.html
  • mihai10 mihai10
    mai uitate pe la protv,au schimbat totul, e altfel acum,de luni pana vineri:emisiuni,seriale...fara filme,deci aici cam gresesti
  • ene ene
    Da, corect ! Si pana vor invata fanii 0TV sa programeze un TV...
  • euss euss
    Normal ca nu se leaga. Audientele sunt false.Cum sa crezi ca Pro-tv cu filme de acum 4-5 ani mereu totul...Audientele sunt aranjate :)
  • aidan aidan
    un post tv B1 apartinand puterii, care nu mai are nici 30% sustinerea populatiei, nu are cum sa fie pe locul doi!logic!nu politica si stirile fac audiente ametitoare ci divertismentul!ala care te destinde! politica te incranceneaza.de aia nici antena 3 nu poate fi prima pt ca e de la cap la coada facuta din stiri si politica. protv a ales calea de mijloc si acum ma destind privind masterchef. sa vezi maine audiente!sunt absolut sigur ca audientele de pe acest blog sunt corecte!de ani de zile!
  • Anamaria Anamaria
    Draga Marian, nimeni nu minte! In analiza sa, Petrisor a luat in calcul audienta medie pe zi si, respectiv, cea din Prime Time-ul Clasic, intervalul 19.00 - 23.00, in timp ce, in comunicatul de pe B1.ro, analiza se face pornind de la Prime Time News, adica perioada cuprinsa intre orele 19.00 si 24.00.

Trimite un comentariu

sus