Televiziunea publică a lansat procedura de selectare a societăţii care se va ocupa, în perioada 2012-31 decembrie 2013, de gestionarea şi vânzarea spaţiului publicitar al canalelor TV TVR 1, TVR 2, TVR 3, TVR Cultural, TVR Info, TVR International, scrie HotNews.ro.
TVR cere un volum de vânzări minim pentru anul 2012 de 14 milioane euro, iar pentru 2013 - de 13,5 milioane euro.
În documentaţia aferentă, TVR nu menţionează doar volumul minim de vânzări pentru cei doi ani de contract, ci şi un volum maxim de vânzări. Pentru 2012, valoarea maximă este de 16 milioane de euro, iar pentru 2013 - de 15 milioane de euro (valorile nu includ TVA).
Criteriul de atribuire, în urma procesului de negociere, este oferta cea mai avantajoasă din punct de vedere economic, preţul ofertei având o pondere de 65%, iar punctajul tehnic - de 35%. Termenul limită pentru primirea ofertelor este de 14 mai, ora 11.00.
(P) Vrei să explorezi pieţe noi şi mai riscante, dar cu un potenţial de creştere mai mare?
Cerinţe:
Potrivit documentaţiei TVR, societatea ce va fi selectată se va ocupa doar de vânzarea inventarului de GRP-uri (gross rating point - n.r.) aferent spaţiului de publicitate disponibil pe posturile televiziunii publice, deci nu se va ocupa, spre exemplu, de sponsorizări, proiecte speciale sau de spatiul publicitar pe site-ul TVR.
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
Comentarii
Amarnic de inseli cand pomenesti de lipsa "oamenilor potriviti" in TVR.
Doar ca, acesti "oameni" nu sunt lasati sa se desfasoare de catre , conform pregatirii, de catre "elefantii" televiziunii.