PRESA ÎN DECLIN. Principalele ziare centrale au continuat să scadă, cu excepţia Evenimentului zilei, care a avut, în perioada iulie - septembrie o creştere de 633 de exemplare, comparativ cu aceeaşi perioadă a lui 2011, potrivit celor mai recente date publicate de Biroul Român de Audit al Tirajelor.
Ziarul Click! rămâne la conducere în topul celor mai vândute ziare, cu o medie de 132.000 de exemplare vândute pe apariţie. Cu toate acestea, tabloidul a înregistrat cel mai mare declin: minus 33.800 de exemplare.
România liberă conduce în continuare la capitolul vânzări pe segmentul ziarelor de calitate, cu o medie de 30.210 de exemplare, dar a suferit o scădere de 8.720 de copii pe apariţie.
Ziarul Adevărul a scăzut pentru prima dată sub media de 20.000 de exemplare. Astfel, în cel de-al treilea trimestru al acestui an cotidianul deţinut de Cristian Burci a avut o medie de 17.900 de exemplare pe apriţie, cu 15.000 mai puţine faţă de aceeaşi perioadă a lui 2011.
Nume Publicatie
Total vanzari iul - sept 2012
Total vanzari iul-sept 2011
Variatie
Click
132.947
166.763
-33.816
Libertatea
92.622
98.582
-5.960
Romania Libera
30.290
39.010
-8.720
Gazeta Sporturilor
29.989
37.008
-7.019
Jurnalul National
19.693
21.295
-1.602
PRO Sport
18.272
29.226
-10.954
Adevarul
17.939
33.706
-15.767
Evenimentul Zilei
15.902
15.269
633
Ziarul Financiar
8.446
9.983
-1.537
Curierul National
3.109
3.197
-88
Puterea
1.656
3.069
-1.413
Alte cifre:
- Academia Caţavencu - 15.282
- Kamikaze - 5.814
- Capital - 8.084
- Biz - 6.481
- Business Magazin - 5.281
- Forbes Romania - 3.552
Comentarii
http://dexonline.ro/definitie/vroi
VROÍ vb. IV. v. vrea.
Sursa: DEX '98 (1998)
...sau cum râde ciob de oală spartă.
Banuiesc faptul ca si tu "vroiai" sa spui VOIAI..., pentru ca verbul a vroi nu exista in limba romana pentru informatia ta generala.
Mai putini bani catre print inseamna oameni dati afara, redactii slabe si, canci marketing. Inainte fiecare cotidan baga milioane sau zeci dee milioane (adevarul holding) in marketing: reclama la greu pe tv-uri, premii, inserturi. Acum nimic. Ia sa vedem, pe orice categorie din FMCG, daca taie reclama de tot, de la cateva milioane la zero, cat mai vand ei, si mai vorbim pe urma. Deci, de la agentii pleaca totul. Sper sa treaca ordonanta si sa se tavaleasca in chinuri.