Discovery a resimţit puternic ieşirea din grila RCS şi a operatorului DTH Digi. Paginademedia.ro vă prezintă audienţele lunii decembrie, prima în care Discovery nu a fost disponibil pentru aproximativ trei milioane de abonaţi.
Audienţa postului Discovery Channel s-a înjumătăţit faţă de luna noiembrie. Şi Animal Planet, post tot din portofoliul Discovery, a pierdut seara peste jumătate dintre telespectatori.
Cifrele, în continuare:
Când Discovery era disponibil şi pe reţele RCS, la postul de documentare se uitau seara, în Prime Time, în fiecare minut, aproape 30.000 de telespectatori din mediul urban. În decembrie, când a fost scos de pe RCS, Discovery era urmărit de 12.000 de telespectatori în fiecare minut.
După media pe toată ziua, Discovery a înregistrat, în decembrie, 7.000 de telespectatori în fiecare minut.
La Animal Planet scăderea este vizibilă seara: 5.000 de telespectatori pe minut în Prime Time în decembrie, faţă de 9.000 în noiembrie, lună când era şi pe RCS.
În clasamentul de audienţă, scăderea Discovery a pus postul, în luna decembrie, pe locul 32 seara, faţă de 24 în luna noiembrie.
Audienţa Discovery Channel şi Animal Planet în noiembrie şi decembrie, în mediul urban, după media în PRIME TIME (intervalul de maximă audienţă, orele 19.00-23.00):
NOIEMBRIE | DECEMBRIE | |
Discovery Channel | 28.000 telespectatori pe minut (0,3 rtg) | 12.000 telespectatori (0,1 rtg) |
Animal Planet | 9.000 (0,1) | 5.000 |
Audienţa Discovery Channel şi Animal Planet în noiembrie şi decembrie, în mediul urban, după MEDIA PE ZI:
NOIEMBRIE | DECEMBRIE | |
Discovery Channel | 16.000 telespectatori pe minut (0,2 rtg) | 7.000 telespectatori pe minut (0,1 rtg) |
Animal Planet | 5.000 (0,1) | 4.000 |
În Prime Time, Discovery a fost în luna decembrie pe locul 32, faţă de 24 în noiembrie, când era şi pe RCS. Scăderea e comparabilă şi după media pe zi.
ISTORIA CONFLICTULUI. RCS&RDS a scos Discovery Channel din grila Digi în ultima săptămână din noiembrie deoarece contractul de retransmisie urma să expire pe 30 noiembrie. RCS&RDS a refuzat să-l mai prelungească, precizând că Disocvery este de trei ori mai scump decât alte canale similare, „în condiţiile în care postul au o audienţă de 1%”. Pe 1 decembrie posturile Discovery au ieşit şi din reţeaua de cablu. Principalele posturi ale Discovery, Discovery Channel şi Animal Planet, au fost înlocuite cu BBC Entertainment şi Digi Animal World.
Decizia celor de la RCS&RDS a atras un val de proteste în mediul online. A fost lansată şi o petiţie online care a atras peste 30.000 de semnături. Discovery a trimis la sediul central al RCS&RDS cutiile cu petiţii însă compania a refuzat să primească coletul, după cum paginademedia.ro a anunţat, în exclusivitate, AICI.
Audienţa Discovery Channel şi Animal Planet în noiembrie şi decembrie, în mediul urban, după media în PRIME TIME (intervalul de maximă audienţă, orele 19.00-23.00):
[table id=659 /]
Audienţa Discovery Channel şi Animal Planet în noiembrie şi decembrie, în mediul urban, după MEDIA PE ZI:
[table id=661 /]
Citeşte şi:
- EXCLUSIV. 30.000 de petiţii depuse la RCS de către Discovery. RCS a refuzat coletul
- PARODIE: Hitler, plin de nervi că nu are Discovery pe RCS
- Câţi români se uitau la Discovery până să iasă de pe RCS. Posturile Discovery, locurile 1 şi 3 la documentare.
- Discuţiile pe subiectul RCS-Discovery, amânate de CNA. Ce au spus reprezentanţii RCS şi Discovery în faţa forului
- RCS către şeful Discovery: „Lansam public îndemnul de a crea un pachet separat”
- EXCLUSIV. Discovery a sesizat Consiliul Concurenţei în conflictul cu RCS
- RCS&RDS, scrisoare către abonaţi: „Digi Animal World şi BBC Entertainment vor înlocui Animal Planet şi Discovery Channel”
- Şeful mare Discovery, scrisoare deschisă către abonaţii RCS: “Suntem indignaţi de ceea ce se întâmplă”
- Cadou de 1 decembrie. Discovery Channel iese şi de pe cablul RCS&RDS
- DISCOVERY: Oferta către RCS este competitivă. Preţul este rezonabil. Suntem deschişi să continuăm negocierile
- Valentin Jucan, protest în tricou pentru Discovery
- RCS: “Discovery, de trei ori mai scump ca alte posturi similare”
- Petiţie online pentru Discovery. Oana Pellea, Vlad Petreanu şi Ioana Avădani, mesaje către RCS
- VIDEO. Mesaj pe programele Discovery: „Este posibil să pierdeţi acest canal”. Site special de protest
- NOU CONFLICT PE CABLU. Discovery Channel nu se mai vede pe platforma Digi a RCS
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii
Audienţe aproape de realitate sunt cele pentru pachetele extra (HBO de exemplu) pentru care clientul plăteşte ca să-l aibe iar cele mai relevante sunt pentru canalele PayPerView (aproape inexistente în RO).
Audienţele măsurate de nişte casnici plictisiţi nu au nici o relevanţă.
Vrajeala de aburit prostii care baga bani in publicitate si cei care se uita la asa zisele tabele. :)
Unii nu vor stiri eu am prea multe canale de sport, asa ca e cam greu sa ne acopere mofturile.
Nea Zoltan mai, cum nu stii, judocanul din Oradea: WIKI: "Judo, meaning "gentle way" is a modern martial art, combat and Olympic sport created in Japan in 1882 by Jigoro Kano. Its most prominent feature is its competitive element, where the object is to either throw or takedown an opponent to the ground, immobilize or otherwise subdue an opponent with a grappling maneuver, or force an opponent to submit by joint locking or by executing a strangle hold or choke". I-a rezolvat nea Zoli..."the gentle way".