Ediţia de vineri a show-ului Românii au talent a atins pe urban şi pe comercial (publicul cu vârste între 18 şi 49 de ani) cea mai bună audienţă de la lansarea show-ului. Paginademedia.ro prezintă în continuare rezultatele înregistrate vineri, 15 martie, de show-ul de talente.
La nivel naţional show-ul a înregistrat o medie de 5,5 milioane de telespectatori în fiecare minut. Pro TV a fost urmat de Antena 1, care a avut o medie de 813.000 de telespectatori pe minut şi de Kanal D, cu 768.000.
Vârful pe naţional a fost de 6,9 milioane de telespectatori, la ora 22.08
La nivel urban, Românii au talent a fost urmărit de 2,9 milioane de telespectatori în fiecare minut, fiind cea mai urmărită ediţie a show-ului de până acum. Al doilea clasat, Antena 1, a înregistrat o medie de 485.000 de telespectatori.
Vârful pe urban a fost de 3,7 milioane de telespectatori, la 22.53.
Pe targetul comercial, show-ul de pe Pro TV a avut de asemenea cele mai bune audienţe de până acum, fiind urmărit de 1,6 milioane de telespectatori în fiecare minut. Vârful a fost de 2 milioane de telespectatori, la ora 22.53.
Audienţa posturilor TV pe intervalul Românii au talent de vineri, 15 martie
Post TV | URBAN | Post TV | NATIONAL |
---|---|---|---|
Pro TV | 2.984.000 de telespectatori (28,5 rating) | Pro TV | 5.525.000 de telespectatori (29 rating) |
Antena 1 | 485.000 (4,6) | Antena 1 | 813.000 (4,3) |
Kanal D | 276.000 (2,6) | Kanal D | 768.000 (4) |
TVR 1 | 271.000 (2,6) | TVR 1 | 725.000 (3,8) |
Acasa | 232.000 (2,2) | Acasa | 643.000 (3,4) |
Tot aseară a avut debutul emisiunea O dată-n viaţă, de pe TVR 1. Emisiunea prezentată de Iuliana Tudor a plasat postul public de televiziune pe locul patru în audienţe, la nivel urban şi naţional. O dată-n viaţă a avut o medie de 725.000 de telespectatori în fiecare minut, dintre care 271.000 erau din mediul urban.
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Cei de la Realitatea TV aveau dreptate . SE masluiesc rezultatele masuratorilor in favoarea unor televiziuni