Skip to main content

Next Starul lui Dan Negru, lider şi la a doua ediţie

 

next star

Publicitate

Next Star, show-ul de divertisment al Antenei 1, a fost aseară peste Pro TV. Spre deosebire de ediţia de joia trecută, aseară Next Star a condus inclusiv pe segmentul comercial (persoane cu vârste între 18 şi 49 de ani).

În intervalul în care s-a intersectat cu Las Fierbinţi de la Pro TV, Antena 1 a fost loc pe locul al doilea, dar diferenţa a fost mai mică decât săptămâna trecută (mai ales la nivel urban, unde Pro TV a avut înaintea Antenei în jur de 18.000 de telespectatori pe minut).

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele înregistrate de emisiunea Next Star.

LA NIVEL NAŢIONAL. Aproximativ 1,5 milioane de telespectatori din toată ţara au urmărit aseară Next Star în fiecare minut, în scădere faţă de ediţia de săptămâna trecută, când show-ul lui Dan Negru a fost urmărit de 1,6 milioane de persoane. Pro-ul a fost, pe segmentul emisiunii Next Star pe locul al doilea, la o distanţă notabilă de aproape 330.000 de persoane. 

LA NIVEL URBAN. Antena 1 a stat în schimb mai bine la nivel urban. Next Star a avut 916.000 de telespectatori pe minut, în creştere faţă de ediţia precedentă, care a înregistrat 880.000 de telespectatori. Pro TV, care a avut pe tronsonul Next Star trei producţii (Las Fierbinţi, Spitalul de demenţă şi Ştirile nopţii), a înregistrat o medie de 605.000 de telespectatori pe minut. 

SEGMENTUL COMERCIAL. Pe publicul comercial, primul loc a fost tot al lui Dan Negru. Emisiunea a fost urmărită de 411.000 de persoane cu vârste între 18 şi 49 de ani. Pe acelaşi tronson, Pro-ul a avut 382.000 de telespectatori. 

Audienţa televiziunilor joi, 26 aprilie, pe intervalul emisiunii Next Star 20.30 - 23.00

Post TV NATIONAL Post TV URBAN
Antena 1 1.507.000 de telespectatori (7,9 rating) Antena 1 916.000 (8,7)
Pro TV 1.178.000 (6,2) Pro TV 605.000 (5,8)
Kanal D 899.000 (4,7) Kanal D 392.000 (3,7)
Acasa TV 787.000 (4,1) Acas[ TV 337.000 (3,2)
Antena 3 402.000 (2,1) Antena 3 280.000 (2,7)

Ce s-a întâmplat pe intresecţia cu Las Fierbinţi, distanţă mică la nivel urban

Pe intersecţia Las Fierbinţi, Pro TV a avut, la nivel naţional, o medie de 1.423.000 de telespectatori pe minut (7,5 rating), în timp ce pe Antena 1 se uitau 1.208.000 de persoane (6,3). La nivel urban, Pro TV avea 749.000 de telespectatori, în timp ce Antena avea 731.000.

LIKE. Fiţi la curent cu ştirile şi pe contul de Facebook Paginademedia.ro

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus