Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.roPublicitate CINE SE TREZEŞTE DE DIMINEAŢĂ. Ce se întâmplă, doctore?, Vremea şi Horoscop cu Neti Sandu, toate difuzate de Pro TV, au fost cele mai vizionate programe matinale de pe piaţa TV, pe targetul comercial, în perioada 1 ianuarie – 22 mai a.c., potrivit Forbes care citează o analiză BPN Blog.
Programul Ce se întâmplă, doctore? a fost cel mai urmărit în perioada amintită, cu un rating mediu de 4,8% (urban, 18 – 49 de ani). Vremea lui Busu (Florin Busuioc) a avut un rating mediu de 4,6%, iar Horoscopul prezentat de Neti Sandu, 4,5% rating.
Observatorul dimineţii este preferat la Antena 1, cu rubricile Dimineaţa mondenă (2,9% rating) şi Horoscop (2,8%). Neatza cu Răzvan şi Dani a înregistrat un rating de 2,4% pe targetul comercial în intervalul amintit.
Emisiunile matinale cu cele mai mari audienţe
60 DE SECUNDE PE INTERNET. În 60 de secunde sunt urcate 27.800 de fotografii pe Instagram şi mult mai multe pe Facebook, iar pe Wikipedia sunt publicate şase articole noi, scrie Mediafax.
Din videoclipul de aproximativ 1 minut şi 20 de secunde realizat de echipa site-ului Buzzfeed aflăm că în 60 de secunde au loc două milioane de căutări pe Google în lumea întreagă, că e-mailurile trimise în acest interval se ridică la un număr impresionant de ordinul sutelor de milioane, precum şi câte videoclipuri sunt postate pe YouTube.
Ce se întâmplă pe Internet în 60 de secunde: Câte fotografii sunt postate pe Facebook şi câte căutări au loc pe Google - VIDEO
POVEŞTI DE LA ŞTIRI. Simona, Bianca, Raluca şi Silvia au povestit pentru EVZ cum s-a format, în urmă cu trei ani, echipa ştirilor de la postul turcesc Kanal D.
Silvia Ioniţă şi-a dorit foarte mult să prezinte ştirile, iar pentru Bianca Ioniţă, propunerea de a se alătura echipei de la Kanal D a fost o schimbare profesională. Raluca Lăzăruţ povesteşte că şansa de a se afla la pupitrul ştirilor Kanal D a luat-o prin surprindere, dar nu ar fi ratat această ofertă.
Povestea fetelor de la pupitrul Ştirilor Kanal D
PITCH-UL ÎN PR. În ultimii ani, în care au fost nevoiţi să scadă tot mai mult costurile, unii clienţi au chemat şi câte zece agenţii de relatţi publice pentru a participa la licitaţii, companiile având astfel posibilitatea să compare serviciile şi preţurile a cât mai mulţi specialişti în comunicare, a declarat pentru Wall-Street.ro, Alexandru Păiuş, senior partner al Image Public Relations (Image PR).
“Daca un client cheamă zece agenţii, şi chiar mai puţin, la un pitch (n.red. licitatie), nu participăm. Un număr de bun simţ este de cinci-şase agenţii. (...) Există nenumarate alte metode prin care poţi face o preselecţie şi astfel să chemi la pitch un număr restrâns de agenţii. Un pitch la care munceşti mult te poate costa şi câteva mii de euro”, explică Păiuş.
Păiuş, Image PR: Sunt companii care iau si 10 agentii la pitch. E anormal, este ca si cum ai chema toata piata
INTENŢII. Grupul american Yahoo, care a anunţat în această săptămână că preia serviciul de blogging Tumblr pentru 1,1 miliarde de dolari, vrea să achiziţioneze şi platforma video Hulu, a declarat o sursă apropiată situaţiei care a dorit să rămână aninimă, scrie DailyBusiness. Nu se cunoaşte încă suma pe care Yahoo! vrea să o ofere pentru Hulu.
Hulu furnizează conţinut de divertisment, respectiv emisiuni TV, filme, tot felul de videoclipuri, gratis sau contra unui abonament lunar.
Yahoo continua achizitiile. Compania vrea sa cumpere Hulu
LIKE. Fiţi la curent cu ştirile şi pe contul de Facebook Paginademedia.ro
Trimite un comentariu