Skip to main content

Bruce Willis a fost greu de bătut. Filmul Greu de ucis a depăşit finala România dansează

 

romania danseaza - antena 1

Publicitate

Luptă directă, duminică seara, între filmul Greu de ucis 4 (Pro TV) şi finala România dansează, de pe Antena 1. Paginademedia.ro vă prezintă, în continuare, câţi români s-au uitat la finală şi ce s-a întâmplat pe bucata în care filmul de pe Pro s-a intersectat cu finala de la Antena 1.

România dansează s-a terminat după miezul nopţii. Finala de pe Antena 1 s-a intersectat cu filmul Greu de ucis 4, dat de Pro TV.

Pe intervalul comun România danseazăGreu de ucis 4, filmul cu Bruce Willis a depăşit finala de pe Antena 1.

Audienţa pe intersecţie:

NATIONAL URBAN
Greu de ucis 4 (Pro TV) 1.506.0000 telespectatori pe minut (7,9 rtg) 853.000 (8,1)
Romania danseaza (Antena 1) 1.116.000 (5,9) 717.000 (6,8)

Ce s-a întâmplat pe toată durata emisiunii?

După media pe întreaga finală România dansează, Antena 1 a fost pe primul loc la nivel urban şi pe poziţia a doua la nivelul întregii ţări.

COMERCIAL. Pe durata finalei jurizatre de CRBL, Mihai Bendeac şi Monica Petrică, Antena 1 avea 351.000 de telespectatori pe minut din zona 18-49 de ani (6,3 rating). Pe Pro TV erau 422.000 de persoane din targetul comercial (7,5 rating).

Audienţa posturilor TV duminică, 19 mai, pe intervalul finalei România dansează:

NATIONAL URBAN
Pro TV 1.175.000 telespectatori pe minut (6,2 rtg) Antena 1 692.000 (6,6)
Antena 1 1.075.000 (5,7) Pro TV 663.000 (6,3)
Kanal D 670.000 (3,5) Kanal D 310.000 (3)
Acasa TV 497.000 (2,6) Antena 3 246.000 (2,3)
Prima TV 489.000 (2,6) Acasa TV 217.000 (2,1)

LIKE. Fiţi la curent cu ştirile şi pe contul de Facebook Paginademedia.ro

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Mihaita Mihaita
    Stimate eueu,
    Imi foarte usor sa-ti spun si eu vrei, sa arunc vorbe ascuns in spatele unui monitor, nu o voi face.
    E simplu, nu ma las atacat de o astfel de persoana fara argumente si probabil cu mai putine clase decat Nicolae Ceausescu.
    Pur si simplu nu am cu cine discuta.
    Vezi tu, s-a dezvoltat pe internet o serie de capuse, numiti ai hateri ce fac doar sa inceapa scandal, sa jigneasca.
    Mai grav este ca unele siteuri precum si paginademedia.ro
    In ciuda faptului ca au moderator pentru come tarii tolereaza astfel de comportamente si agresivitatea unor loviti de soarta precum destinatarul( adica ala care primeste) acestei epistole ( adica scrisoare).

    Constitutia Romaniei garanteaza exprimarea libera si neingradita, adica sa ma intelegi tu, iubitor de protv si batai regizate, sa gandesc liber.
    Adica daca am o parere despre o pers publica o pot spune, decent si fara a jignii.
    Probabil inca te uiti un televizor alb-negru si nu reusesti sa vezi timpul trecut peste actorul mentionat mai sus.
    Sa stii insa, este si el constient ca este obosit.
    In schimb ce ai facut tu, jignirea unei persoane fara motiv si argumente, se numeste calomnie si zau ca asta e reglementata in Codul Penal si se risca puscaria.
    Stai insa calm, contributiile mele nu se vor duce pe funduletul tau la parnaie, vei ramane tot acolo ascuns in acorbura ta balind la poze cu Nety Sandu.

    Multumesc celor ce pot comenta decent, cu argumente.

    Cu drag,
    Un retardat
  • Expertul, Expertul,
    @anca, Corect! Nu seamana cu nici un show de la antena! doar e o copie nereusita dupa romaniiautalent.
  • tomdegetelul tomdegetelul
    a fost o finala mult mai buna decit romanii n au talent dar din obisnuita prosteasca a oamenilor de a se uita doar la prostii,acestia au ales un film prost si o emisiune si mai proasta( aia de pe kanal d)
  • tomdegetelul tomdegetelul
    @eueu esti un prostevist prafuit si plin de prostie
  • Expertul, Expertul,
    Finala romania nu danseaza! sub finala chix factor!! Finala chix factor a obtinut o medie de 7,2 rating, pe targetul comercial 18 49 urban. Cat de jalnici sunt antenistii! au promovat filmul curierul3 ca film in premiera, uitand ca, filmul a fost difuzat de national tv in 22 octombrie 2012!!!
  • blondinaad blondinaad
    Orice ar face Antena 1 nu reuseste sa ajunga sa bata PRO TV-ul nici macar cu o finala.Pacat ca nu invata nimic de la altii.Pana si emisiunea TE CUNOSC DE UNDEVA a avut audienta ,cred ca dubla, fata de ROMANIA DANSEAZA.Macar luati lectii de la ei ca au un show foarte bun.
  • anca anca
    Bravo! Un comentariu cu adevarat pertinent! Finala Romania Danseaza a fost cu adevarat senzationala si nu seamana cu niciunul dintre show-urile antenei. A fost cea mai proaspata emisiune a sezonului.
  • Gaetano Gaetano
    FOARTE BINE PUNCTAT SI ADEVARAT !!!
  • Keyser Soze Keyser Soze
    Hai sa-ti spun eu cum sta treaba cu atasatii dubiosi ai ProTv.Care ProTv a inceput sa emita pe 01.12.1995.Eu, personal cred ca in jurul datei de 20.12.1995 am receptionat acest post.Pierdusem cred ca deja 3 episoade din X-Files,MASH si cateva filme pe care le stiam doar din promouri de la PRO7, RTL,Italia 1 sau Canale5. Au urmat ani de zile de seriale, filme, emisiuni de divertisment de prima clasa.Antena 1 emitea de vreo cativa ani dar se nascuse un post batran de care chiar nu puteai sa te atasezi.
  • Eueu Eueu
    @mihaita antena1 pur si simplu nu stiu sa faca audientă, sa tina lumea in fata la tv cu show-urile lor si cu cei mai ratați prezentatori. Daca Bruce Willis e un actor obosit, tu esti un ratat!
  • mihaita mihaita
    Ieri pe National Georgraphic, de la ora 10 pana pe la ora 20, au fost prezentate mai multe episoade (probabil toate) din serialul documentar dedicat anilor 80.

    In unul din episoade era prezentat modul in care publicitate s-a dezvoltat in aceasta perioada si privea concurenta dintre Coca-Cola si Pepsi.
    Singurul moment in istorie in care Pepsi a vandut mai bine in comparatie cu Coca-Cola a fost in timpul campaniei Pepsi Challenge, practic americanii erau provocati sa guste din 2 pahare cu bauturi apropiate fara a cunoaste numele acestora si sa decida care le place mai mult.
    Cei mai multi au apreciat Pepsi.
    Prin aceasta Pepsi arata ca este mai bun gustul lor si ca diferenta in favoarea Coca-Cola este facuta doar de publicitate.

    Fara a minimiza deloc investitiile si munca depusa in crearea brandului Pro, e simplu, finala Romania Danseaza a avut cateva clase peste finala romanilor talentati.
    Probabil in lipsa siglei din coltul ecranului toti ar recunoaste asta.

    In ciumstantele unui brand puternic si a persoanelor atasate dubios de mult, astept in schimb deja bucurie similara castigurilor obtinute la Loto pentru succesul obtinut de un film nou cu o poveste veche si un actor obosit, foarte foarte obosit.

Trimite un comentariu

sus