Publicitate BĂSESCU CERE REEXAMINAREA LEGII PRIVIND VÂNZAREA PUBLICITĂŢII TV. Şeful statului cere reexaminarea legii care stabileşte că achiziţionarea de spaţiu publicitar televizat nu poate fi făcută de un intermediar decât în numele şi pe seama beneficiarului final, Traian Băsescu afirmând că OUG este o "ingerinţă nejustificată" în activitatea comercială a radiodifuzorilor, scrie Mediafax.
Preşedintele afirmă că actul normativ trimis spre promulgare aprobă Ordonanţa de Urgenţă 25/2013 prin care s-a reglementat, pe de-o parte, achiziţionarea de spaţiu publicitar televizat şi, pe de altă parte, unele aspecte referitoare la licenţele audiovizuale.
Băsescu cere reexaminarea legii privind achiziţionarea de spaţiu publicitar televizat
CUM EXPLICĂ TVR DISPARIŢIA ŞTIRI DESPRE ACUZAŢIILE DE PLAGIAT ADUSE LUI PONTA. Prima ştire TVR despre acuzaţiile de plagiat aduse lui Victor Ponta a dispărut de pe site-ul Televiziunii publice din motive tehnice care au făcut ca "zeci de articole să se piardă pentru moment", susţine Televiziunea publică într-o serie de precizări pe această temă, transmise HotNews.ro. Mona Dirtu, fosta şefa a TVR Interactiv, a notat zilele trecute pe Facebook că ştirea respectivă a fost ştearsă de pe site-ul ştirilor TVR, dar că alte texte publicate online de postul public, pe acelaşi subiect, sunt în continuare accesibile, la fel şi fişierul .pdf cu fragmentele din teza premierului, ce fusese ataşat la materialul care nu mai există pe site-ul instituţiei.
TVR nu face referiri la dispariţia textului de promovare pe Facebook, dar oferă precizări pentru dispariţia mai multor articole de pe site-ul său de ştiri. TVR spune că aceasta are drept cauză "schimbările succesive ale domeniului site-ului de ştiri al TVR" şi că în 2013 au dispărut, parţial sau total, şi alte materiale din 2012, precum interviuri cu Jeffrey Franks, reportaje realizate în Afganistan, alte materiale.
Cum explică TVR dispariţia de pe site-ul sau a primei ştiri despre acuzaţiile de plagiat aduse lui Victor Ponta: motive tehnice care au făcut să dispară mai multe articole
TOPUL AGENŢIILOR DE BRANDING. Brandient se menţine pe primul loc în topul agenţiilor de branding din România, deşi anul trecut a obţinut rezultate mai slabe decât în 2011, potrivit datelor publicate la Ministerul Finanţelor, citate de DailyBusiness.ro.
2012 nu a fost un an tocmai favorabil pentru agenţia Brandient, al cărei profit a scăzut la jumătate, respectiv la 473.000 lei, în timp ce afacerile s-au diminuat cu 12%, până la 2,72 milioane lei, potrivit datelor raportate la Ministerul Finanţelor.
Anul trecut nu a fost unul tocmai bun nici pentru ocupanta locului 2, Grapefruit, care a trecut pe pierdere, cu un rezultat negativ de aproape 700.000 lei. De asemenea, cifra de afaceri a companiei s-a diminuat până la valoarea de 2,26 milioane de lei, faţă de 2,87 milioane de lei în 2011.
Top 5 cele mai mari agenţii de branding din România
EPISOD CU CASTELUL CORVINILOR PE TRAVEL CHANNEL. O echipă Travel Channel filmează, începând de astăzii, timp de trei zile, la Castelul Corvinilor din Hunedoara, pentru episodul 10 din seria "Ghost Adventure", care va fi difuzat în premieră de Halloween şi va prezenta şi o investigaţie privind existenţa activităţii paranormale în zonă, scrie Mediafax.
"Vedetele Zak Bagans, Nick Groff, Aaron Goodwin şi Billy Tolley vor investiga, în întunericul unei nopţi de vară, cu ajutorul tehnicii de ultimă generaţie, dacă la Castelul Corvinilor există vreo urmă de activitate paranormală", a declarat, marţi, corespodentului Mediafax, directorul Muzeului Castelul Corvinilor Hunedoara, Flavius Tudor.
Travel Channel caută ACTIVITĂŢI PARANORMALE la Castelul Corvinilor din Hunedoara
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
Comentarii