Mihai Dobrovolschi este imaginea Grolsch în noua campanie care îi provoacă pe băutorii de bere la reutilizarea într-un mod cât mai creativ a sticlelor Grolsch.
Paginademedia.ro vă prezintă, la rubrica SpotON, cele mai noi reclame care au apărut în weekendul care a trecut.
Rubrica PaginademediaSpotON este realizată cu sprijinul agenţiei de monitorizare Alfa Cont.
- Grolsch lansează prin intermediul lui Mihai Dobrovolschi o provocare pentru băutorii de bere: utilizarea cât mai creativă a sticlelor de Grolsch.
- Danone lansează un nou sortiment de iaurt grecesc, Oikos. Produsul este prezentat de Nikos, un grec cu accent simpatic.
- Focus Sat încearcă să meargă pe emoţie într-un spot care vorbeşte despre relaţia dintre părinţi şi copii. Pe scurt: părinţii vin cu zacusca şi alte alimente, copiii ar trebui să vină cu o antenă Focus Sat.
- Lidl a lansat trei noi spoturi publicitare. Unul îi are în centru pe Petrişor şi pe Andra care discută despre carnea de iepure.
Reclamele, cu sprijinul agenţiei de monitorizare Alfa Cont:
AdePlast - Uriaşul
Oikos
Focus Sat
Grolsch
Lidl - Andra şi Petrişor
Mol benzinărie - Alegerile
nu cred ca dobrovolski va scapa vreodata de eticheta omul lui vantu