Skip to main content

12 August. Jay Leno se desparte de The Tonight Show din februarie 2014

 
12 August. Jay Leno se desparte de The Tonight Show din februarie 2014

jay-leno-adevarul3

Publicitate

ULTIMA EDIŢIE A EMISIUNII LUI JAY LENO, 6 FEBRUARIE 2014. Ultima ediţie a emisiunii The Tonight Show găzduită de Jay Leno va fi difuzată pe 6 februarie 2014, celebrul realizator TV urmând să fie înlocuit cu Jimmy Fallon, a anunţat reţeaua de televiziune americană NBC, scrie Adevărul, care citează hollywoodreporter.com.

Informaţia a fost făcută publică la peste o săptămână după ce preşedintele NBC Entertainment, Bob Greenblatt, a sugerat că Leno va părăsi emisiunea în februarie, în timpul unei conferinţe organizate de Television Critics Association.

Ultima emisiune găzduită de Jay Leno va fi difuzată cu o zi înainte de debutul Jocurilor Olimpice din 2014.

Contractul de prezentator al lui Jay Leno expiră în septembrie 2014, însă acest lucru nu înseamnă că vedeta TV va părăsi televiziunea NBC. Greenblatt a sugerat recent că nu va renunţa total la serviciile lui Leno, fără a oferi însă alte detalii.

6 februarie 2014: sfârşitul erei Jay Leno la „The Tonight Show“


CHELTUIELILE CU PUBLICITATEA LA NIVEL GLOBAL. Cheltuielile pentru publicitate continuă să îşi revină la nivel global, deşi creşterile au încetinit în primul trimestru din 2013. Acestea au crescut cu doar 1.9 procente faţă de primul trimestru din 2012, scrie DailyBusiness.ro, care citează raportul trimestrial Nielsen Global AdView Pulse.
America Latină a fost cel mai bun performer în primul trimestru, cu o creştere a cheltuielilor cu publicitate de 11,9 procente.

În ceea ce priveşte Europa, declinul cheltuielilor pentru publicitate este influenţat şi de presiunea problemelor economice ale regiunii.

Televiziunea a rămas tipul dominant de media în ceea ce priveşte investiţiile în publicitate (cu 59% cota de piaţă şi 3,5% creştere la nivel global), şi se pare că televiziunea îşi va menţine poziţia cel puţin pe termen scurt.
Publicitatea globală: America Latină şi Asia-Pacific, cele mai mari creşteri 


POLIŢIA ZIMBABWIANĂ CAUTĂ JURNALIŞTII PENTRU UN ARTICOL DESPRE UN CONTRACT CU IRANUL. Poliţia zimbabwiană caută doi corespondenţi ai ziarului britanic The Times care au scris un aticol potrivit căruia Zimbabwe ar fi semnat în secret un contract de vânzare de uraniu cu Iranul, încălcând sancţiuni internaţionale existente, a anunţat duminică presa oficială, scrie Mediafax.

Potrivit săptămânalului guvernamental Sunday Mail, poliţia îi caută pe jurnaliştii de la The Times Jan Raath şi Jerome Starkey, pe care îi acuză că răspândesc "ştiri false".
The Times l-a citat sâmbătă pe adjunctul ministrului zimbabwian pentru Exploataţii Miniere Gift Chimanikire, care declara că ţara sa ar fi semnat un protocol de acord cu Iranul prevăzând livrarea de uraniu de care acesta are nevoie pentru a se dota cu armament nuclear.
Poliţia zimbabwiană caută jurnaliştii care au scris despre un contract cu Iranul


APPLE VA LANSA IPHONE 5S. Apple va lansa noul iPhone 5S în cadrul unui eveniment ce va fi organizat la începutul toamnei, potrivit unor surse din domeniu. Încă nu există detalii despre cum ar putea arăta noul dispozitiv Apple, dar zvonurile care au circulat în industrie în ultimele luni oferă câteva indicii, notează Mediafax.

Potrivit Business Insider, care citează site-ul allthingsd.com, smartphone-ul va fi prezentat, cel mai probabil, pe 10 septembrie.

Cei mai mulţi analişti spun că următorul iPhone, pe care unii în numesc iPhone 5S, va arăta aproape identic cu cel aflat curent pe piaţă, iPhone 5. Noutăţile vor apărea, cel mai probabil, în materie de componente interne, precum un procesor mai rapid şi o cameră foto mai performantă.
APPLE pregăteşte lansarea noului iPhone. Când ar putea fi prezentat şi ce noutăţi aduce iPhone 5S


STUDIU PRIVIND PROMOVAREA ONLINE A PRODUSELOR. Produsele promovate online pot fi supraevaluate ca urmare a aşa-numitului "efect de turmă", oamenii având tendinţa să aprecieze un lucru după ce, anterior, mai multe persoane au admis că sunt încântate de acesta, potrivit unui studiu realizat de cercetătorii britanici pe mai multe platforme online, citat de Mediafax.

Rezultatele cercetării, care au apărut în publicaţia Science, arată că atunci când oamenii apreciază un produs sau un articol de pe o platformă online, acesta va fi apreciat automat şi de celelalte persoane care accesează site-ul respectiv. În concluzie, rezultatele studiului sugerează că produsele sau articolele respective sunt supraapreciate. STUDIU: Produsele promovate online pot fi supraevaluate din pricina "efectului de turmă"

LIKE. Fiţi la curent cu ştirile şi pe contul de Facebook Paginademedia.ro

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus