Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.roPublicitate TVR DE CHIŞINĂU. Premierul Victor Ponta a declarat că speră ca problema emisiei la Chişinău a televiziunii publice româneşti să fie rezolvată în două-trei săptămâni, adăugând că între două ţări prietene precum România şi Republica Moldova nu trebuie să existe niciun litigiu, potrivit Mediafax.
"Peste două-trei săptămâni sper să fie rezolvată problema emisiei TVR la Chişinău", a spus Ponta, după discuţia avută, luni, cu omologul său moldovean, Iurie Leancă.
Ponta: Sper ca problema emisiei TVR la Chişinău să fie rezolvată în două-trei săptămâni
ANALIZĂ. Consiliul Concurentei analizează operaţiunea de concentrare economică prin care Burda Romania şi Burda Verlag Osteuropa GmbH au dobândit controlul asupra Sanoma Hearst Romania, scrie DailyBusiness.ro.
Autoritatea de concurenţă va evalua operaţiunea de concentrare economică din punct de vedere al compatibilităţii acesteia cu un mediu concurenţial normal, în conformitate cu Regulamentul privind autorizarea concentrărilor economice.
Concurenta analizeaza preluarea Sanoma Hearst de catre Burda
RĂZBOIUL... CAFELELOR. Cineastul american George Lucas a investit 10 milioane de dolari în lanţul de cafenele Starbucks, soţia sa, Mellody Hobson, fiind membru al consiliului de administraţie al companiei, scrie Wall-Street, care citează Mediafax.
Pe 19 august, regizorul a cumparat 141,573 de actiuni ale companiei, la un preţ, în medie, de 79,60 de dolari acţiunea.
George Lucas a investit 10 milioane de dolari in Starbucks
PUBLICITATEA LA B1. Martie a fost cea mai bogată lună în publicitate la canalul de ştiri B1 TV, în prima parte a acestui an. Volumul a fost cu 137,4% mai mare decât în luna corespunzătoare anului 2012. B1 TV a suferit a diminuare a publicităţii în aprilie, apoi bugetele au crescut în următoarele trei luni, scrie Forbes România.
În primele şapte luni ale acestui an, B1 TV a livrat clienţilor publicitari un volum total de 19.112 puncte de audienţă (Gross Rating Point – GRP’30) pe targetul comercial, cu 66,4% mai mare decât cel din 2012.
Sezonalitatea publicităţii la televiziuni: B1 TV
BILANŢ. Grupul de comunciare Publicis România, format din patru agenţii, a realizat în 2012 o cifră de afaceri de 24,83 milioane de euro şi un profit net cumulat de 1,37 milioane de euro, conform datelor raporate la Ministerul Finanţelor Publice şi calculate de „Forbes România”.
În 2012, agenţia Grupul Publicis Communication Services Bucureşti a fost cea mai puternică din grupul condus de Teddy Dumitrescu. Aceasta a obţinut o cifră de afaceri de 12,7 milioane de euro şi a raportat un profit net de 693.436 euro.
Bilanţul grupurilor de comunicare în 2012: Publicis România
LIKE. Fiţi la curent cu ştirile şi pe contul de Facebook Paginademedia.ro
Trimite un comentariu