AUDIENŢE. Splash – Vedete la apă, show-ul de vară al postului Antena 1, a ajuns aseară la final. Paginademedia.ro vă prezintă, în continuare, audienţele finalei de aseară, ce s-a întâmplat pe intersecţia cu filmul Triple X (cu Vin Diesel), de pe Pro TV, dar şi care au fost performanţele emisiunii în fiecare din cele şapte ediţii ale sezonului.
Finala, lider la oraşe, pe locul doi la nivel naţional
Splash, emisiune câştigată de Piticu’ de la Simplu, a fost cel mai urmărit program la nivel urban. La nivelul întregii ţării şi pe segmentul comercial, emisiunea a fost pe locul doi, după Pro TV.
NAŢIONAL. Finala Splash – Vedete la apă a fost urmărită, în fiecare minut, de aproape 1,1 milioane de români. Antena 1 a fost pe locul doi, după Pro TV, post la care se uitau cu 150.000 mai mulţi români.
URBAN. Splash a fost pe primul loc la publicul urban: aproape 700.000 de orăşeni erau cu ochii pe finala de pe Antena 1. Pro TV a fost pe locul secund, la 70.000 de telespectatori distanţă.
SEGMENTUL COMERCIAL. Targetul comercial a fost al Pro-ului. Pe intervalul Splash, la Pro TV se uitau 398.000 de persoane între 18 şi 49 de ani (7,1 rating). Finala Antena 1 a fost vizionată de 322.000 de telespectatori din targetul comercial (5,8 rating).
Audienţa posturilor TV duminică, 18 august, pe intervalul finalei Splash – Vedete la apă:
NATIONAL | URBAN | ||
---|---|---|---|
Pro TV | 1.239.000 telespectatori pe minut (6,5 rtg) | Antena 1 | 692.000 (6,6) |
Antena 1 | 1.086.000 (5,7) | Pro TV | 626.000 (6) |
Acasa | 625.000 (3,3) | Antena 3 | 280.000 (2,7) |
Antena 3 | 426.000 (2,2) | Acasa | 240.000 (2,3) |
Prima TV | 399.000 (2,1) | National TV | 180.000 (1,7) |
Vin Diesel contra Splash. Cine a câştigat, Pro TV sau Antena 1?
Primele două locuri din clasamentul general al finalei s-au menţinut şi pe intersecţia cu filmul Triple X, în care Vin Diesel a fost actor principal: Antena 1 a luat oraşele, Pro TV a fost pe primul loc pe naţional şi pe targetul comercial.
Audienţa Pro TV şi Antena 1 pe intersecţia Splash – Triple X:
NATIONAL | URBAN | 18-49 | |
---|---|---|---|
Splash (Antena 1) | 1.070.000 telespectatori pe minut (5,6)) | 674.000 (6,4) | 307.000 (5,5) |
Triple X (Pro TV) | 1.291.000 (5,6) | 649.000 (6,2) | 412.000 (7,4) |
Prima emisiune Splash, cea mai urmărită din sezon
Debutul Splash, la începutul lunii iulie, a adus şi vârful de audienţă al concursului de sărituri prezentat de Pepe. Pe 7 iulie, la debut, aproape 1,5 milioane de români se uitau în fiecare minut la emisiunea de pe Antena 1. Prima ediţie a fost, de altfel, singura care a depăşit un milion de telespectatori şi în mediul urban.
Audienţa concursului Splash – Vedete la apă, ediţie cu ediţie:
NATIONAL | URBAN | |
---|---|---|
7 iulie | 1.566.000 telespectatori pe minut (8,2 rtg) | 1.102.000 (10,5) |
14 iulie | 1.228.000 (6,5) | 844.000 (8) |
21 iulie | 1.088.000 (5,7) | 712.000 (6,8) |
28 iulie | 993.000 (5,2) | 640.000 (6,1) |
4 august | 1.105.000 (5,8) | 629.000 (6) |
11 august | 1.019.000 (5,4) | 628.000 (6) |
18 august | 1.086.000 (5,7) | 692.000 (6,6) |
Citeşte şi:
- Roxana Ciuhulescu se desparte de Pro TV după 13 ani de ProMotor
- Discovery Channel lansează săptămâna rechinilor
- Vlad Craioveanu prezintă Faci faţă, faci bani, la Kanal D
Comentarii