Meciul Steaua – Legia (1-1), difuzat de Digi Sport şi de Dolce Sport a dat peste cap clasamentele de audienţă. Astfel, pe primul loc în top a apărut categoria “Alţii” (unde este inclus şi Digi Sport), iar Dolce Sport, post monitorizat, a fost între primele televiziuni.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele posturilor TV de aseară, când a fost difuzat meciul Steaua – Legia, disputat pe Arena Naţională.
NAŢIONAL. Locul trei pentru Dolce
Pe primul loc în clasamente a apărut categoria “Alţii”, care include toate posturile nemăsurate, printre care şi Digi Sport. Datele Paginademedia.ro arată că, faţă de săptămâna trecută, categoria a explodat: aproape 2,1 milioane de români pe minut au fost aseară în această categorie. Săptămâna trecută, cifra de la "Alţii" era de aproape trei ori mai mică.
Peste un sfert dintre românii care se uitau la televizor se uitau la alte posturi decât cele măsurate (26% cotă de piaţă). Nu se poate spune câţi oameni au fost pe Digi Sport, dar este evident că o mare parte s-a uitat pe acest post.
Dolce Sport, post care este măsurat, spre deosebire de Digi, a scos cifre foarte bune cu meciul Steaua – Legia. La nivel naţional, cu meciul Stelei, Dolce a fost urmărit de aproape 800.000 de români pe minut, fiind peste Antena 1 şi Acasă TV. O zecime dintre românii care se uitau la televizor erau pe Dolce (10% cotă de piaţă)
URBAN. Tot "Alţii" au câştigat
Şi la oraşe, primul loc a fost tot al categoriei “Alţii”, unde sunt toate posturile nemăsurate, deci şi Digi Sport, care a transmis partida. Astfel, arată datele Paginademedia.ro, aproape 1,5 milioane de români se uitau, pe intervalul meciului, la alte posturi decât cele monitorizate. Cu o săptămână în urmă, când nu era meci, la “Alţii” se uitau aproximativ 500.000 de români, de trei ori mai puţini decât aseară.
La nivel urban, Dolce Sport a fost în top cinci, cu aproape 250.000 de telespectatori pe minut la meciul Steaua – Legia.
Audienţa posturilor TV miercuri, 21 august, pe intervalul meciului Steaua – Legia, la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | ||
---|---|---|
Rating | Cota de piata | |
Altii | 2.086.000 telespectatori pe minut (11 rtg) | 26,1% |
Pro TV | 917.000 (4,8) | 11,5% |
Dolce Sport | 799.000 (4,2) | 10% |
Antena 1 | 696.000 (3,7) | 8,7% |
Acasa TV | 622.000 (3,3) | 7,8% |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv
Audienţa posturilor TV miercuri, 21 august, pe intervalul meciului Steaua – Legia, la nivel URBAN:
URBAN | ||
---|---|---|
Rating | Cota de piata | |
Altii | 1.445.000 telespectatori pe minut (13,8) | 33,1% |
Pro TV | 440.000 (4,2) | 10,1% |
Antena 1 | 338.000 (3,2) | 7,7% |
Acasa TV | 282.000 (2,7) | 6,5% |
Dolce Sport | 237.000 (2,3) | 5,4% |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Citeşte şi:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii
Posturile de televiziune care nu plătesc pentru a fi măsurate sunt incluse în această categorie: "Others".
În momentul în care un post intră în studiu, va avea date de audiență exacte. Până atunci, este inclus la "Others".
Pe de altă parte, Digi Sport nu are calupuri de publicitate.