Ziua de Sfânta Maria i-a ţinut pe români în faţa televizoarelor. Chiar dacă mulţi dintre români au plecat într-o minivacanţă, posturile nu au fost lipsite de telespectatori. Media de audienţă a zilei de 15 august a fost peste media primelor două săptămâni ale lunii.
Paginademedia.ro vă prezintă cifrele zilei de 15 august:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.roNAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, în ziua de Sf. Maria s-au uitat, la televizor, în medie pe minut, 4,02 milioane de români. În procente, înseamă că 21,2 dintre românii care au televizor erau în fiecare minut cu aparatele deschise.
În comparaţie, media de audienţă a primelor două săptămâni din august a fost ceva mai mică: 3,6 milioane de români pe minut, media pe zi (19,1 rating). Diferenţa în plus de Sf. Maria: 400.000 de telespectatori pe minut.
Cel mai urmărit post TV la nivel naţional a fost Pro TV (550.000 de oameni media pe minut), urmat de Antena 1 (507.000)
URBAN. Şi la nivelul oraşelor a fost o diferenţă. Astfel, joi, 15 august, se uitau în fiecare minut la televizor 2,25 de milioane de telespectatori (21,5 rating urban).
În primele două săptămâni din august, media a fost cu 200.000 de telespectatori mai mică: 2,04 milioane (19,5 rtg).
La nivel urban, ordinea în clasament se schimbă: Antena 1 a fost cel mai vizionat post (306.000, 2,9 rating), urmată de Pro TV (286.000, 2,7 rtg.)
Comentarii
In al doilea rand, nu e chiar toata lumea plecata din localitate, desi asa pare daca te uiti la stiri, mai sunt si oameni care au ramas acasa, din varii motive si care nu se pot bucura de "minivacanta de Sfanta Maria"