AUDIENŢE. Returul Legia - Steaua (2-2) a fost de bun augur pentru TVR 1. Postul public a fost pe primul loc în audienţe pe intervalul desfăşurării partidei (care s-a văzut şi pe Dolce Sport şi Digi Sport), în urma căreia Steaua s-a calificat în grupele UEFA Champions League.
NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, aproape 1,7 milioane de români au urmărit în fiecare minut partida de pe TVR 1, dublu faţă de următorul clasat, Pro TV. Dolce Sport a fost pe locul şapte, cu o medie de aproape 300.000 de români în fiecare minut.
De remarcat, la nivel naţional, poziţia a zecea pentru Disney Channel (aproape 190.000 de telespectatori), cu 30.000 mai mulţi decât locul următor, România TV.
URBAN. Peste 850.000 de orăşeni se uitau în fiecare minut la meciul de pe TVR 1. La nivel urban, locul doi, la o diferenţă considerabilă, a fost al Kanal D, urmat de Pro TV. Dolce Sport a fost pe locul şapte şi la oraşe, cu o medie de 130.000 de telespectatori pe minut.
Audienţele posturilor TV pe intervalul partidei Legia - Steaua, la nivel NAŢIONAL:
Nr. telespectatori pe minut | Rtg% | Cota de piata | ||
---|---|---|---|---|
1 | TVR 1 | 1.668.000 | 8.77 | 19% |
2 | Pro TV | 782.000 | 4.11 | 8.9% |
3 | Kanal D | 720.000 | 3.78 | 8.2% |
4 | Acasa | 579.000 | 3.05 | 6.6% |
5 | Antena 1 | 380.000 | 2 | 4.3% |
6 | Antena 3 | 307.000 | 1.61 | 3.5% |
7 | Dolce Sport | 291.000 | 1.53 | 3.3% |
8 | National TV | 288.000 | 1.51 | 3.3% |
9 | Prima TV | 237.000 | 1.24 | 2.7% |
10 | Disney | 188.000 | 0.99 | 2.1% |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţele posturilor TV pe intervalul partidei Legia - Steaua, în mediul URBAN:
Nr. telespectatori pe minut | Rtg% | Cota de piata | ||
---|---|---|---|---|
1 | TVR 1 | 853.000 | 8.14 | 17 |
2 | Kanal D | 443.000 | 4.23 | 8.8 |
3 | Pro TV | 380.000 | 3.62 | 7.6 |
4 | Acasa | 272.000 | 2.6 | 5.4 |
5 | Antena 1 | 240.000 | 2.29 | 4.8 |
6 | Antena 3 | 194.000 | 1.85 | 3.9 |
7 | Dolce Sport | 130.000 | 1.24 | 2.6 |
8 | Prima TV | 120.000 | 1.15 | 2.4 |
9 | National TV | 114.000 | 1.09 | 2.3 |
10 | Romania TV | 105.000 | 1 | 2.1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Ce s-a întâmplat la meciul din tur, care nu a fost şi pe TVR1?
Meciul de pe Arena Naţională, turul Steaua - Legia a fost disponibil doar pentru abonaţii Romtelecom şi RCS/Digi, fiind difuzat doar de Dolce Sport şi Digi Sport.
Dolce Sport a avut audienţe care au plasat postul în topul celor mai urmărite televiziuni. Cum Digi Sport nu este în măsurătorile de audienţă, în turul de la Bucureşti s-a observat o creştere peste medie a categoriei "Alţii" (care cuprinde toate posturile care nu sunt în studiul de audienţă, inclusiv Digi Sport).
Citeşte audienţele din turul Steaua - Legia, de pe Arena Naţională, AICI.
Citeşte şi:
Comentarii
Aham.......siiiiiiiiiigur.
De fapt daca stau sa ma gandesc fix asta AI VRUT sa spui dar daca tu crezi ca un om sanatos la capau crede faptul ca A1 are public majoritar (sau macar in mare parte) format din masculi feroce in cautare de meciuri ..."io" zic sa mai bagi o fisa...