Skip to main content

A început războiul tabloidelor. Acces Direct conduce după-amiaza. Nopţile se împart între WowBiz şi Capatos.

 

Telecomanda Kantar peoplemeter 2

Publicitate

Emisiunile-tabloid au început sezonul în forţă. După primele trei zile de desfăşurare, seara îi aparţine Simonei Gherghe, cu Acces Direct, în timp ce noaptea s-a împărţit între Un show păcătos (Antena 1) şi WowBiz (Kanal D).

Paginademedia.ro prezintă audienţa emisiunilor-tabloid din ultima trei zile. 

La Măruţă contra Acces Direct

Prima ediţie, de luni, segmentul 17.30 - 19.00 a fost dominat de Acces Direct. Emisiunea moderată de Simona Gherghe a fost urmărită, în medie, de un milion de telespectatori din toată ţara, dintre care 670.000 erau din mediul urban. Emisiunea de pe Pro TV, care şi-a schimbat numele din Happy Hour în La Măruţă a avut aproximativ jumătate din audienţa Simonei Gherghe.

A doua ediţie, de marţi, 3 septembrie, cele două emisiuni-tabloid s-au apropiat în audienţe. Acces Direct a scăzut în timp ce La Măruţă a urcat simţitor. Simona Gherghe a atras 920.000 de telespectatori din toată ţara, iar la Măruţă a fost urmărit, tot la nivel naţional, de 874.000 de persoane, în fiecare minut.

La a treia ediţie, care a fost difuzată ieri, Simona Gherghe s-a distanţat din nou de Măruţă. Acces Direct a avut cea mai bună audienţă a ultimelor trei zile, o medie de 1,2 milioane de privitori din toată ţara. Dintre aceştia, 772.000 de persoane erau din mediul urban. La Măruţă, în schimb, a fost urmărit de 622.000 de persoane din toată ţara, dintre care 363.000 erau din mediul urban.

WowBiz contra Un show păcătos

La tabloidele de noapte, primele două seri au fost ale Kanal D, însă miercuri seara a Capatos a fost la putere.

WowBiz a întregistrat în prima ediţie, de luni, 665.000 de telespectatori din toată ţara, dintre care 400.000 erau din mediul urban. Emisiunea lui Mădălin Ionescu a fost la o distanţă confortabilă de competiţie. Un show păcătos a aut, tot luni, o medie de 415.000 de telespectatori, la nivel naţional.

În cea de-a doua ediţie povestea s-a repetat. WowBiz a condus seara detaşat, fiind urmărit de 702.000 de persoane din toată ţara, dintre care 449.000 erau de la oraşe. Capatos a avut puţin peste jumătate de milion de telespectatori.

În cea de-a treia ediţie, rolurile s-au inversat. Capatos a avut o creştere spectaculoasă faţă de celelalte două zile. Emisiunea de pe Antena 1 a avut o medie de 906.000 de telespectatori din toată ţara. Una din explicaţiile creşterii poate fi faptul că emisiunea a fost precedată de un interval orar în care Antena 1 a avut audienţe foarte bune după cum paginademedia.ro a scris aici.

Audienţa posturilor de televiziune pe intervalul de intersecţie al emisiunilor-tabloid, la nivel NAŢIONAL

Luni, 2 septembrie Marti, 3 septembrie Miercuri, 4 septembrie
Acces Direct 1.035.000 de persoane (5,4% rtg) 920.000 (4,8%) 1.248.000 (6,6%)
La Maruta 548.000 (2,9%) 874.000 (4,6%) 622.000 (3,3%)
WowBiz 665.000 (3,5%) 702.000 (3,7%) 442.000 (2,3%)
Un show pacatos 415.000 (2,2%) 510.000 (2,7%) 906.000 (4,8%)

Audienţa posturilor de televiziune pe intervalul de intersecţie al emisiunilor-tabloid, la nivel URBAN

Luni, 2 septembrie Marti, 3 septembrie Miercuri, 4 septembrie
Acces Direct 676.000 de persoane (6,4% RTG) 648.000 (6,2%) 772.000 (7,4%)
La Maruta 351.000 (3,3%) 536.000 (5,1%) 363.000 (3,5%)
WowBiz 400.000 (3,8%) 449.000 (4,3%) 219.000 (2,1%)
Un show pacatos 260.000 (2,5%) 355.000 (3,4%) 512.000 (4,9%)

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • mile mile
    maruta a aduso primul in studio pe ioana tufaru,
  • Andrei Andrei
    Maruta nu si-a mintit niciodata publicul
  • mile mile
    vai andrei , maruta si wowbiz sunt la fel de proaste ca si acces
  • Andrei Andrei
    Ok, atunci cele 2 target-uri, urban si national nu conteaza:))) Si de ma faci prost? Daca nu sunt obsedat sexual ca domnul Cacapatos si majoritatea teledpectatorilor sai inseamna ca sunt prost? Daca imi provoaca sila sa ma uit la facaturi ordinare, la regii puse in scena cu"actori" analfabeti, murdari, penibili, inseamna ca sunt prost?!?:)))) Si Diaconescu era candva in top, si uite unde a ajuns..
  • Andrei Andrei
    Cred ca e mult prea devreme pentru "santajisti" sa cante "victorie" .Sezonul e abia la inceput iar lumea stie deja cine, ce si cum face televiziune.Wowbizz si La Maruta sunt emisiuni la care nu iti e rusine sa spui ca te-ai uitat:))
  • Andrei Andrei
    de ce nu imi publicati comentariile?
  • Andrei Andrei
    Eu cred ca n-ar trebui ca obsedatii sexual ce se uita la Cacatos, respectiv la martaloaga de gherghr:))) ar trebui sa bata din palme:))) Sezonul e abia la inceput. Romanii stiu cine, xe si cum face televiziune. WowBizz si La Maruta sunt emisiuni la care toti dezaxatii, curvele nasoale si nespalatii invitati la Cacapatos si Gherghe viseaza sa ajunga:)))
  • JohnnyB JohnnyB
    Mai interesant ar fi de mentionat cate clase au cei care se uita Acces direct si cati sunt asistati social.
  • Un mogul Un mogul
    Tocmai ca nu prea e. Uita-te mai sus, la comentarii, la adaugarea iuliei bunea. Si aseara, bataia a foat la fel. Wow biz a cistigat la mustata, doar in prima zi. Era lumea curioasa de cum macane pestrita. Apoi, s-au dumirit. Si, atentie, turcii se raporteaza tot la segmentul 18 - 49, urban. Adica, publicul comercial. Au mortu' pe masa, in redactie.
  • Jix Jix
    Ca de obicei Antena 1 pe primul loc. E putin dubios ca Un show pacatos este sub wowbiz, asta nu prea se intampla...Oricum sa nu se obisnuiasca cu locurile astea ca nu or sa tina prea mult...
  • Un mogul Un mogul
    Multumesc, iulia! Asa mai veniti de acasa. Urmatorul pas ar fi sa puneti si cota de piata, mult mai importanta decit rating-ul. Mai ales la topurile lunare. Un top facut in functie de cota de piata, adica in functie de numarul celor care se uita efectiv la televizor, este mult mai realist decit cel bazat pe rating-uri. Caci, una e sa faci 5 rating, in prime time, (adica slab)si alta la miezul noptii, cind 5 rating inseamna enorm. Iar cota de piata la ora aia e mai mare decit la x factor sau dansez pentru tine. Atunci veti fi cu adevarat profi. Dar, sa o luam cu pasi mici.
  • Iulia Bunea Iulia Bunea
    Iata si audientele pe comercial:

    Comercial (18 - 49), pe tronsonul de intersectie Acces Direct – La Maruta:
    2 septembrie – Antena 1 – 4.8% rating, Pro TV – 3.7% rating
    3 septembrie – Antena 1 – 5.4% rating, Pro TV – 4.6% rating
    4 septembrie – Antena 1 – 6.2% rating, Pro TV – 3.9% rating

    Comercial (18 - 49), pe tronsonul de intersectie Un show pacatos – WowBiz:
    2 septembrie – Kanal D – 3.5% rating, Antena 1 – 2.8% rating
    3 septembrie – Antena 1 – 4.2% rating, Kanal D – 3.3% rating
    4 septembrie – Antena 1 – 5.1% rating, Kanal D – 1.8% rating
  • mile mile
    acces direct de doua ori mai vizionat decat maruta ,
  • Un mogul Un mogul
    Sa eviti target-ul dupa care se ghideaza toata industria media si cea de publicitate, nu e nici logica, nici matematica. E doar prostie. In cazul tau. Si ticalosie, in cazul lui obae, pentru ca protejatii lui ies prost. Asa cum au iesit si ieri, in cea de-a patra zi, de la debutul noilor sezoane: gherghe si capatos, lideri pe ce target vrei tu, marutza si madalin praf si pulbere. Pe madalin deja il bat prima tv si antena 3. E cam pestritza situatia.
  • Andrei Andrei
    Dar sunt 3 target-uri importante. A aratat 2 din 3. E chestie de...logica, si matematica.

Trimite un comentariu

sus