După trei ediţii în care a fost pe locul doi în ţară şi la oraşe, emisiunea Patru nunţi şi o provocare a fost pe primul loc la a patra difuzare pe Pro TV. A fost o emisiune specială, în care telespectatorii au văzut cununia şi nunta unui cuplu gay. Mihai şi Daniel s-au luptat cu celelalte mirese pentru premiu.
Cu nunta gay, Pro TV a fost pe primul loc pe toate targeturile: naţional, urban şi comercial. Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară:
NAŢIONAL. Peste un milion şi jumătate de români s-au uitat, în fiecare minut, la emisiunea Patru nunţi şi o provocare. Audienţa a fost cu aproape jumătate de milion de telespectatori mai mare decât a locului doi, ocupat de Antena 1.
URBAN. Nunta gay a fost urmărită şi la oraşe. Aproape 850.000 de orăşeni se uitau la Pro TV, cu aproape 300.000 mai mulţi decât telespectatorii locului următor, Antena 1. COMERCIAL. Pro TV a fost pe prima poziţie şi pe segmentul comercial. La emisiune s-au uitat 578.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani pe minut (10,3 rating). Un sfert din tinerii care aveau televizoarele deschise aseară urmăreau nunta gay de pe Pro TV (25,1 cotă de piaţă).
Pe intervalul emisiunii, la Antena 1 se uitau 336.000 de telespectatori din acest segment (6 rating).
De altfel, şi la două din celelalte ediţii, Patru nunţi a fost pe primul loc numai pe segmentul comercial.
Audienţa posturilor TV joi, 12 septembrie, pe intervalul emisiunii Patru nunţi şi o provocare, la nivel NAŢIONAL:
Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|
Pro TV | 1.506.000 telespectatori pe minut | 7,9 | 16,1 |
Antena 1 | 1.033.000 | 5,4 | 11 |
Acasa | 791.000 | 4,2 | 8,4 |
Antena 3 | 506.000 | 2,7 | 5,4 |
TVR 1 | 501.000 | 2,6 | 5,4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV joi, 12 septembrie, pe intervalul emisiunii Patru nunţi şi o provocare, în mediul URBAN:
Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|
Pro TV | 845.000 telespectatori pe minut | 8,1 | 16,9 |
Antena 1 | 579.000 | 5,5 | 11,6 |
Acasa | 339.000 | 3,2 | 6,8 |
Antena 3 | 303.000 | 3,9 | 6,1 |
National | 231.000 | 2,2 | 4,6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Citeşte şi:
- Prima ediţie: Patru nunţi, episodul 2: bară la bară cu Antena 1, pe primul loc la comercial
- Ediţia a doua: Van Damme a făcut KO miresele de pe Pro TV. Patru nunţi şi o provocare, depăşită pe naţional şi de Acasă TV
- Ediţie a treia: Emisiunea Patru nunţi şi o provocare rămâne pe locul doi în ţară şi la oraşe, dar conduce pe comercial
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii
Miresele astea isi bat joc unele de altele, sunt in permanenta nemultumite de meniu, de costumele invitatiilor, de atmosfera, de felul cum arata spatiul pregatit pentru nunta, de surprize, de obiceiurile de nunta.
Si asta doar pentru a justifica un punctaj mai mic oferit unor persoane pe care nu le consideri prietene ci concurente, adversare poate chiar "dusmance" care vor sa iti ia premiul.
Abia acum a auzit lumea de emisiune.
Tocmai de-asta nu au bagat din prima emisiune cuplul "vesel", pentru ca voiau sa aiba o audienta mai mare tocmai atunci cand le vor prezenta "ceremonia".
Am vazut selectiuni din primele 3 editii pe net, si in sfarsit am avut curiozitatea sa vad si la televizor emisiunea (imi pare rau ca le-am crescut si eu audienta :) ).