A treia ediţie Patru nunţi şi o provocare, de pe Pro TV, rămâne pe locul doi în audienţe, la nivel naţional şi la oraşe. Singurul target pe care emisiunea de pe Pro TV a fost pe primul loc este cel comercial (18-49 de ani).
Paginademedia.ro vă prezintă, în continuare, audienţele emisiunii Patru nunţi şi o provocare de ieri (miercuri, 11 septembrie):
NAŢIONAL. Antena 1 a condus aseară pe publicul naţional. Filmul 6 gloanţe, difuzat de postul din Băneasa, a fost urmărit de 1,3 milioane de români (7% rating). Nunţile de pe Pro TV au fost pe locul al doilea, cu o medie de 1,2 milioane de telespectatori (6,5% rating).
URBAN. La oraşe, nuntaşii au avut o audienţă de 733.000 de privitori pe minut (7% rating). Pro TV s-a poziţionat tot pe locul al doilea, sub Antena 1, care avea 811.000 de telespectatori (7,7%).
COMERCIAL. Publicul cu vârste între 18 şi 49 de ani a fost al Pro TV. Patru nunţi şi o provocare a fost urmărit de 497.000 (8,9 rating) de persoane, în timp ce la Antena 1 s-au uitat 420.000 (7,5) de telespectatori.
Audienţele posturilor TV pe intervalul emisiunii Patru nunţi şi o provocare de miercuri, 11 septembrie, la nivel NAŢIONAL:
Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|
Antena 1 | 1.336.000 telespectatori pe minut | 7 | 14,5 |
Pro TV | 1.228.000 | 6,5 | 13,3 |
Acasa TV | 815.000 | 4,3 | 8,8 |
Kanal D | 610.000 | 3,2 | 6,6 |
Antena 3 | 520.000 | 2,7 | 5,6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţele posturilor TV pe intervalul emisiunii Patru nunţi şi o provocare de miercuri, 11 septembrie, la nivel NAŢIONAL:
Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|
Antena 1 | 811.000 telespectatori pe minut | 7,7 | 16,4 |
Pro TV | 733.000 | 7 | 14,8 |
Antena 3 | 361.000 | 3,4 | 7,3 |
Acasa | 278.000 | 2,7 | 5,6 |
Kanal D | 225.000 | 2,1 | 4,6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Citeşte şi:
- Patru nunţi, episodul 2: bară la bară cu Antena 1, pe primul loc la comercial
- Van Damme a făcut KO miresele de pe Pro TV. Patru nunţi şi o provocare, depăşită pe naţional şi de Acasă TV
Comentarii