Meciul România – Turcia (0-2) a lăsat în urmă concurenţa: peste patru milioane de români în fiecare minut pe post. Partida de pe Antena 1 l-a bătut la scor şi pe Suleyman Magnificul (Kanal D), cu care s-a intersectat o oră.
Paginademedia.ro vă prezintă, în continuare, audienţa meciului de aseară, dar şi a intervalului în care turcii lui Suleyman au concurat direct cu România – Turcia.
Suleyman, lăsat în urmă de meciul de pe Antena 1
Serialul de pe Kanal D s-a intersectat cu meciul de pe Antena 1 pe durata primei reprize şi a pauzei. În intervalul de intersecţie, meciul a avut o audienţă mai mult decât dublă. De exemplu, la nivelul întregii ţări, la meci se uitau peste 2,3 milioane de români, în timp ce puţin peste un milion urmăreau Suleyman Magnificul.
O diferenţă notabilă a fost la publicul comercial, care s-a dus spre meci: 1,24 milioane de persoane între 18 şi 49 de ani pe Antena 1, doar 387.000 pe Suleyman.
Audienţa meciului România – Turcia (Antena 1) şi a serialului Suleyman Magnificul (Kanal D), pe intervalul în care s-au intersectat (21.00-22.02):
NATIONAL | URBAN | |||
---|---|---|---|---|
Mii persoane | Share% | Mii persoane | Share% | |
Romania - Turcia | 3.815.000 telespectatori pe minut (20,1 rtg) | 35 | 2.312.000 (22) | 39,2 |
Suleyman | 1.756.000 (9,2) | 16,1 | 1.035.000 (9,9) | 17,5 |
Media întregului meci: peste patru milioane de români pe minut
Pe durata întregii partide, Antena 1 a avut o audienţă medie de peste patru milioane de români în fiecare minut. Dintre aceştia, peste 2,5 milioane au fost din oraşe.
Antena 1 a fost lider detaşat pe toate targeturilor. Pe segmentul commercial (18-49 de ani) meciul a atras 1,35 milioane de persoane pe minut (24,1 rating), de câteva ori mai mare decât a următorul clasat, Kanal D (272.000 de persoane, 4,9 rating).
Partida de pe Antena 1 a avut o audienţă aproape egală cu meciul România – Ungaria, de săptămâna trecută, transmisă tot de Antena 1, după cum Paginademedia.ro a scris aici.
Audienţa posturilor TV marţi, 10 septembrie, pe intervalul meciului România – Turcia, la nivel NAŢIONAL:
Mii persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|
Antena 1 | 4.017.000 telespectatori pe minut | 21,1 | 38,4 |
Kanal D | 1.301.000 | 6,8 | 12,4 |
Acasa | 590.000 | 3,1 | 5,6 |
Pro TV | 512.000 | 2,7 | 4,9 |
National TV | 325.000 | 1,7 | 3,1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV marţi, 10 septembrie, pe intervalul meciului România – Turcia, în mediul URBAN:
Mii persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|
Antena 1 | 2.505.000 telespectatori pe minut | 23,9 | 43,3 |
Kanal D | 742.000 | 7,1 | 2,8 |
Pro TV | 269.000 | 2,6 | 4,7 |
Acasa | 216.000 | 2,1 | 3,7 |
Antena 3 | 206.000 | 2 | 3,6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Citeşte şi:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii