A venit toamna, s-au dezmorţit creativii din publicitate. În numai trei zile posturile au fost invadate de reclame. Mai exact, 28 de spoturi noi şi-au făcut apariţia pe TV.
Paginademedia.ro prezintă în continuare noutăţile publicitare ale ultimelor trei zile. Rubrica SpotON este realizată cu sprijinul AlfaCont.
- Roşia Montană este nelipsită din calupurile publicitare. Un nou clip şi-a făcut apariţia pe TV, vinerea trecută, după ce luni şi miercuri au fost lansate alte două reclame noi, după cum paginademedia.ro a scris AICI şi AICI.
- Vodafone lansează o nouă campanie bazată pe „o poveste adevărată”, după cum se anunţă în spotul publicitar. Mai exact, este prezentată povestea lui Ghiţă Ciobanul, din Jina, care îşi alină plictiseala pe Facebook unde postează fotografii din munte.
- UPC a lansat trei spoturi noi care anunţă internetul de mare viteză. Două dintre acestea îl au protagoniste pe Horia Brenciu, imaginea UPC.
- Andra şi Măruţă apar împreună în campania Lidl.
- Ioan Gyuri Pascu este imaginea, în variantă animată, a OTP Bank.
- Coca-Cola spune povestea dovezi de cola cu 139 de calorii şi a modului în care pot fi consumate aceste calorii: 25 de minute de plimbat câinele, 10 minute de dans ori 75 de secunde de râs în hohote. Iar pentru zilele când „nu ai chef de toate astea”, există varianta fără calorii.
Cele mai noi reclame, cu sprijinul AlfaCont:
Roşia Montana
UPC România - Horia Brenciu
Vodafone - Ciobanul
Coca-Cola Zero
Germanos
Hornbach
Lidl - Andra şi Măruţă
Mr Muscle
OTP Bank - Ioan Gyuri Pascu
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii
-Romanii nu cumpara flori pentru ca nu au timp sau nu le este in drum!
de aceea am venit in sprijinul lor cu o idee indrazneata, floridelux.ro comanzi primesti in tren etc..
deci dasta nu cumparau romanii flori.. si eu care credeam ca sunt scumpe..
probabil ca nu ma aflam in targetul de clienti pt care a fost facuta reclama..dar chiar si asa pe mine m-a facut sa nu imi maresc extraobtiunea de la 5 la 7 euro sms primit de la ei..