Nicio surpriză la capitolul vânzări în cel de-al doilea trimestru al acestui an pentru presa românească. Tabloidele au cele mai consistente vânzări, în timp ce ziarele de calitate nu fac împreună nici 60.000 de exemplare. Toate publicaţiile au înregistrat scăderi în vânzări.
Ziarul Click! rămâne la conducere în topul celor mai cumpărate ziare. Tabloidul deţinut de Cristian Burci a vândut în perioada aprilie - iunie, în medie, 125.000 de exemplare în fiecare zi, potrivit celor mai recente date publicate de Biroul Român de Audit Transmedia.
Click! este şi singurul ziar care mai vinde peste 100.000 de exemplare. Libertatea este al doile tabloid, cu o medie de 86.000 de exemplare vândute în aprilie - iunie 2013, în scădere cu 8.500 de copii faţă de perioada similară din 2012.
Media vânzărilor principalelor publicaţii cotidiene
Publicatie | Vanzari aprilie - iunie 2013 | Vanzari aprilie - iunie 2012 | Variatie |
---|---|---|---|
Click! | 125.634 | 142.539 | -16.905 |
Libertatea | 86.299 | 94.878 | -8.579 |
Gazeta Sporturilor | 26.277 | 31.379 | -5.102 |
Romania libera | 21.830 | 30.440 | -8.610 |
Evenimentul zilei | 14.334 | 17.352 | -3.018 |
Jurnalul National | 12.745 | 19.904 | -7.159 |
Adevarul | 10.659 | 23.488 | -12.829 |
Curierul National | 3.074 | 3.097 | -23 |
Puterea | 1.288 | 4.429 | -3.141 |
Pro Sport | N/A | 20.253 | |
Ziarul Financiar | N/A | 7.704 |
Precizare - Publicatiile Mediafax Group nu au datele de vânzări pentru aprilie - iunie 2013.
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii
(Curierul National e varianta nationala a Gazetei de Sud :) )