Campania "Why don't you come over?" realizată de GMP Advertising şi Webstyler pentru Gândul.info a fost premiată cu Grand Prix în secţiunea Digital Campaigns la Golden Drum (Slovenia). La acelaşi festival a mai fost premiată campania Bucharest, not Budapest, pentru Rom, semnată de McCann Erickson.
A fost recompensată şi o campanie Samus Social, la care au contribuit mai multe filiale ale Saatchi&Saatchi, printre care şi cea din România. Este vorba despre campania în care mai mulţi oameni de pe stradă au prezentat programul meteo, la Prima TV.
"Why don't you come over?" a venit ca un răspuns al Gandul.info, GMP Advertising şi Webstyler intenţia britanicilor de a stopa migraţia românilor în Marea Britanie, odată cu ridicarea restricţiilor de pe piaţa muncii în ianuarie 2014. În două săptămâni de la lansare, campania s-a răspândit în toată lumea, implicând activ sute de mii de români şi generând peste 100 de apariţii în presa internaţională.
Studiu de caz al campaniei Why don`t you come over
McCann Erickson a fost premiată şi ea la secţiunea Digital, cu aur, pentru campania Bucharest, not Budapest, realizată pentru batonul Rom. Campania şi-a propus să elimine confuzia generată de asemănarea de nume dintre Capitala noastră şi a Ungariei.
Studiu de caz Bucharest, not Budapest
O altă campanie premiată cu aur la Golden Drum şi care a avut un ecou puternic în România şi în întreaga lume a fost „Zilele Speranţei", comandată de Samusocial, şi în cadrul căreia oameni ai străzii au prezentat rubrica meteo la TV. În România, postul care a găzduit campania a fost Prima TV (detalii AICI). La această campanie au contribuit Saatchi & Saatchi Romania/Russia/Serbia/Polonia.
Studiu de caz Samus Social
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Trimite un comentariu