Skip to main content

Câţi români s-au uitat la Duminica în familie cu Ramona Bădescu. X-Factor a cântat peste Mecanicul de pe Pro TV

 

Ramona Badescu_1101

Publicitate

Duminica în familie a revenit. La TVR 1. Nu cu Mihaela Rădulescu, dar cu Ramona Bădescu. Paginademedia.ro vă prezintă, în continuare, audienţa primei ediţii a emisiunii.

Tot ieri, duminică, X-Factor (Antena 1) s-a luptat cu Mecanicul Jason Statham, de pe Pro TV. Talent-show-ul de pe Antena 1 a ieşit pe prima poziţie, pe toate targeturile.

Audienţele, în continuare:

Duminica în familie, după Să v-amintiţi duminica. Show-ul de pe TVR, neinteresant pentru orăşeni

Prima ediţie Duminica în familie, cu Ramona Bădescu, a fost urmărită de aproximativ 300.000 de români în fiecare minut. La nivelul întregii ţări a fost pe locul şase, după Să v-amintiţi duminica, prezentată de Corina Chiriac pe Naţional TV.

Emisiunea prezentată de Ramona Bădescu s-a intersectat cu reluarea de la Vocea României (Pro TV), cu Superbingo Metropolis (Antena 1), cu reluarea de la Jumătatea mea ştie (Kanal D) şi cu Cronica cârcotaşilor (Prima TV).

Dacă la nivel naţional, Duminica a fost pe locul şase, la oraşe a mai în urmă. Programul a fost, la nivel urban, pe poziţia a opta, după Antena 3, Naţional TV şi România TV.

Audienţa posturilor TV duminică, 13 octombrie, pe intervalul emisiunii Duminica în familie:

NATIONAL URBAN
Pro TV 752.000 telespectatori pe minut (4 rtg) Pro TV 551.000 (5,3)
Antena 1 668.000 (3,6) Antena 1 392.000 (3,7)
Kanal D 431.000 (2,3) Prima TV 233.000 (2,2)
Prima TV 405.000 (2,1) Kanal D 205.000 (2)
National TV 377.000 (2) Antena 3 193.000 (1,8)
TVR 1 313.000 (1,6) National TV 185.000 (1,8)
Romania TV 296.000 (1,6) Romania TV 178.000 (1,7)
Antena 3 266.000 (1,4) TVR 1 132.000 (1,3)
Acasa 201.000 (1,1) Acasa 129.000 (1,2)
B1TV 150.000 (0,8) B1TV 85.000 (0,8)

X-Factor a fost peste Mecanicul de pe Pro TV

Ediţia de aseară X-Factor a pus Antena 1 pe primul loc în audienţe, pe toate targeturile: naţional, urban şi comercial. Concursul a fost pe prima poziţie şi pe intervalul în care s-a intersectat cu filmul Mecanicul, difuzat de Pro TV.

La nivel naţional, aproape 1,9 milioane de români s-au uitat la X-Factor. Dintre aceştia, peste 1,2 milioane au fost din oraşe.

X-Factor a avut 700.000 de telespectatori pe minut din targetul commercial 18-49 de ani (12,5 rating). Pe intervalul emisiunii, Pro TV avea 611.000 de persoane (10,9 rating pe segment).

Audienţa posturilor TV duminică, 13 octombrie, pe intervalul emisiunii X-Factor:

NATIONAL URBAN
Antena 1 1.872.000 telespectatori pe minut (9,8 rtg) Antena 1 1.247.000 (11,9)
Pro TV 1.598.000 (8,4) Pro TV 955.000 (9,1)
Kanal D 1.533.000 (8,1) Kanal D 563.000 (5,4)
Prima TV 783.000 (4,1) Prima TV 298.000 (2,8)
TVR 1 468.000 (2,5) TVR 1 260.000 (2,5)

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Horea Horea
    Ramona Badescu e departe de ceea ce-ar trebui sa fie o moderatoare competenta.
    I-a mai pus, alaturi, si-un actor pe masura (la inaltime ma refer)!

Trimite un comentariu

sus