DERAPAJ. Un material publicitar este încadrat diferit de tabloidele Click! şi Libertatea. Este vorba despre campania tocmai.ro, lansată de curând şi pe TV, care a avut un proiect special şi pentru cele două tabloide.
Este vorba despre Liviu Vârciu care avea nevoie cât mai repede de un apartament pentru a-şi muta părinţii. „Văru`”, de la tocmai.ro, i-a sărit în ajutor şi i-a găsit apartament în 48 de ore, iar toată povestea a devenit un articol publicitar în Click! şi Libertatea, ambele cu trimiteri pe prima pagină.
Însă numai unul dintre ele a marcat articolul ca şi publicitate, ziarul Click!. Libertatea (cotidian editat de Ringier) nu a marcat cu publicitate nici articolul din interior, nici trimiterea de pe prima pagină.
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii
http://dorusupeala.ro/tocmai-ro-are-si-idei-bune/
http://dorusupeala.ro/tocmai-ro-am-aflat-ca-mercador-e-mai-convingator/