Tehnologia e bună, dar sunt lucruri care nu o pot înlocui, este mesajul unui spot nou apărut pe TV. Nu este o reclamă ce promovează un ziar sau o carte ci... o marcă de hârtie igienică.
Despre ce este vorba în reclamă? Un bărbat pasionat de tableta lui îşi dojeneşte soţia pentru obiceiurile sale tradiţionale. Spre exemplu, îşi lasă copilul să deseneze cu creioane, citeşte cărţile pe hârtie şi printează documente, lucruri ce pot fi făcute pe tabletă, în opinia lui. Nu durează mult şi vine şi momentul răzbunării. Bărbatul aflat pe toaletă rămâne fără hârtie igienică, iar soţia „îi sare în ajutor” cu tableta pe care este postată o imagine cu un sul de hârtie.
Spotul este preluat din Franţa, unde a fost realizat de agenţia Leo Burnett pentru marca La Trefle, iar în România promovează marca Regina.
Paginademedia.ro prezintă în continuare spotul Regina, obţinut cu susţinerea firmei de monitorizare AlfaCont.
Regina
Citeşte şi:
- Mihai Bendeac, exclus din juriul România dansează
- CAMPANIE INEDITĂ. Cum şi unde poţi să cumperi o cafea cu versuri
- Bogaţii din media. Cine sunt milionarii din presă şi publicitate în Topul Forbes
Comentarii