Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.roPUBLICITATE LA GRECIA - ROMÂNIA. Grecia – România, difuzat de România TV, a atras 52 de clienţi publicitari, care au comandat în total 137 de reclame (spoturi, solo spoturi şi inserţii logo), în intervalul orar 21:00 – 24:00. Forbes România estimează că România TV a câştigat în jur de 110.000 de euro prin difuzarea acestui meci. Preţul de achiziţie al programului, vehiculat în presă, s-a ridicat la 250.000 de euro.
Din cele 137 de reclame difuzate în acest program, 17 au fost logo-spoturi (inserţii grafice). În cadrul programului a fost difuzat şi un spot de la Roşia Montană Gold Corporation (ora 23:47), de 117 secunde, care a avut 5,4 puncte de rating.
România TV a obţinut 110.000 de euro din publicitatea difuzată în programul Grecia - România
SCANDAL FĂRĂ SFÂRŞIT LA TVR. Ada Meseşan şi Radu Carp, membri ai Consiliului de Administraţie al SRTv, cer conducerii executive a TVR "să rezilieze contractul neruşinat" încheiat cu deputatul PSD Mihai Sturzu, precizând totodată că TVR s-a transformat "în PSD TV" şi cu sprijinul Laurei Georgescu, preşedintele CNA, scrie Mediafax.
De cealaltă parte, reprezentanţii Televiziunii Române au declarat că postul public nu a încheiat niciun contract cu Mihai Sturzu pentru realizarea emisiunii "În ţara minunilor", de la TVR 2.
Doi membri ai CA TVR cer rezilierea contractului "neruşinat" încheiat cu deputatul PSD Mihai Sturzu. RĂSPUNSUL Televiziunii Române
REALITY CULTURAL. Masterpiece, o emisiune-concurs dedicată talentelor literare, difuzată de postul de televiziune italian RAI3, este primul reality show din lume dedicat literaturii, câştigătorul fiind premiat la final cu publicarea romanului în 100.000 de exemplare, scrie Mediafax.
În primul episod al concursului, difuzat duminică seară, publicul a făcut cunoştinţă cu primii 12 candidaţi selectaţi în prima etapă.
Primul reality show din lume dedicat literaturii, "Masterpiece", lansat în Italia
ŞEFUL CREAŢIEI SAATCHI, LA FINAL DE MANDAT. Johan Ohlson îşi încheie mandatul de director de creaţie al Saatchi & Saatchi România după doi ani de zile în care şi-a adăugat în portofoliu campanii şi premii la festivalurile internaţionale, potrivit Forbes România.
Sub conducerea creativă a acestuia, Saatchi & Saatchi Romania a obţinut în 2012 primul Leu de Bronz la Cannes Lions PR şi a fost nominalizată la Cannes Direct Lions cu „Plant the bill”, campanie realizată pentru ENEL.
După ce-a luat o „căruţă de premii”, Johan Ohlson pleacă de la Saatchi&Saatchi
STURZU CONTRA EBA, SCANDAL PE TVR. După ce Elena Băsescu a afirmat pe Facebook că TVR a renunţat, în numele austerităţii, la transmiterea meciurilor de fotbal ale echipei naţionale, dar are fonduri suficiente pentru "cântăreţii PSD", ea menţionând că deputatul Mihai Sturzu va fi plătit cu 140.000 de euro pentru a realiza o emisiune. De cealaltă parte, deputatul PSD Mihai Sturzu susţine că nu are vreun contract cu TVR.
El precizează faptul că nu are o emisiune la TVR, însă foştii săi colegi trupa Hi-Q "prezintă emsiunea «În Ţara Minunilor», la TVR 2, în fiecare joi seară".
"Mă duc (din când în când) la emisiune şi mai cânt cu ei sau mai stau de vorbă cu un invitat tocmai pentru ca presa tabloidă să nu scrie că trupa Hi-Q s-a destrămat. L-am întrebat pe Florin câţi bani primesc pentru emisune. Fiţi atenţi: Dana şi Florin (prezentatori), trei muzicieni instrumentişti (bandul emisiunii), un sunetist şi doi tehnicieni plus echipamentul de sonorizare = 2.600 euro/editie. În total, opt oameni", susţine deputatul PSD într-o postare pe Facebook.
Sturzu: EBA minte cu o neruşinare demnă de numele pe care îl poartă. Nu am contract cu TVR
MERCEDES ÎŞI CAUTĂ CLIENŢII PE INTERNET. Criza economica a dus la orientarea bugetelor Mercedes-Benz Romania către online şi targetarea directă a clienţilor şi potenţialilor clienţi, a declarat Ioana Lemnaru, manager de marketing şi vânzări pentru divizia Vans a producatorului auto german.
Bugetul de marketing al diviziei Vans pentru acest an a fost aproape similar cu cel din 2012, însă managerul nu a precizat care este valoarea acestuia.
Lemnaru, Mercedes-Benz: De la inceputul crizei ne-am orientat catre online si am targetat direct clientii
PANICĂ LA LIBERATION. Un bărbat înarmat a intrat luni, în jurul orei 10.15 (11.15 ora României) în holul cotidianului Liberation din Paris şi a deschis focul, rănind un fotograf, după care a fugit, scrie Mediafax.
Autorităţile franceze au prezentat imagini ale unui suspect care ar putea fi autorul atacurilor armate de la sediul redacţiei ziarului Liberation şi al Băncii Societe Generale.
Serviciile de securitate franceze au instituit filtre pentru depistarea autorului atacurilor.
Un bărbat a deschis focul la sediul cotidianului Liberation. Focuri de armă şi în faţa unei bănci. Poliţia a prezentat IMAGINI cu bărbatul - FOTO
Comentarii
Aoleu ! Cate meciuri ale nationalei a transmis TVR cand a fost PDL la putere, ca Basescu statea prin studio mai mult decat la Cotroceni. Nici Ceausescu nu statea asa mult. Nu mai vorbesc de trompetele din TVR si din PDL care il pupau toata ziua in fund pe Basescu, ''in numele austeritatii'' ! Bai EBA, pune mana pe carte ca esti varza la toate capitolele. O sa ai mare nevoie cand NU ai sa ma fii EUROparlamentar. Tactu e in cadere libera, pe toate fronturile.