Skip to main content

Cum s-au descurcat cele două show-uri muzicale în weekend, Vocea şi X Factor

 
vocea romaniei
vocea romaniei

vocea romaniei

Publicitate

Show-urile de talente au condus audienţele în weekend. Vocea României a fost urmărită de 2,6 milioane de telespectatori, în timp ce X Factor a atras 1,2 milioane de persoane.

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţa posturilor de sâmbătă şi duminică pe intervalul X Factor şi Vocea României.

Vocea României, de trei ori peste Antena 1

NAŢIONAL. Show-ul Vocea României a fost urmărit, sâmbătă seara, de 2,6 milioane de persoane din întreaga ţară în fiecare minut. Emisiunea s-a ţinut la mare distanţă de Antena 1, care a avut 779.000 de telespectatori. Naţional TV este din nou pe locul patru cu reality-show-ul Iubire interzisă.

URBAN. La oraşe, show-ul a avut aproape 1,5 milioane de privitori în fiecare minut, de trei ori mai mare decât cel de-al doilea post clasat, Antena 1. Şi pe urban, Naţional îşi păstrează poziţia a patra, cu o medie de 258.000 de persoane.

COMERCIAL. Pro TV a avut cu Vocea României o medie de 890.000 de persoane cu vârste între 18 şi 49 de ani. Antena 1, aflată pe locul al doilea, cu 305.000 de telespectatori.

Audienţa posturilor TV, sâmbătă, 11 noiembrie, pe intervalul Vocea României

NATIONAL Nr persoane Rtg (%) URBAN Nr persoane Rtg (%)
Pro TV 2.615.000 13,7 Pro TV 1.481.000 14,1
Antena 1 779.000 4,1 Antena 1 472.000 4,5
Kanal D 701.000 3,7 Kanal D 396.000 3,8
National TV 633.000 3,3 National TV 258.000 2,5
Prima TV 467.000 2,5 Prima TV 244.000 2,3

X Factor, lider pe urban, iar la nivel naţional la egalitate cu Pro TV

NAŢIONAL.Pro TV şi Antena 1 au fost la mică distanţă pe publicul din întreaga ţară, între cele două fiind o distanţă de 18.000 de telespectatori. Pro TV, care a avut un film cu Sylvester Stallone, a avut o medie de 1,27 milioane de telespectatori. Antena 1 a fost urmărită, pe intervalul X Factor, de 1,25 milioane de telespectatori. TVR 1 s-a menţinut, ca şi săptămână trecută, pe locul cinci, cu emisiunea Andreei Marin, Preţuieşte viaţa.

URBAN. La oraşe, Antena 1 a preluat conducerea şi s-a menţinut la o distanţă de 100.000 de telespectatori de Pro TV. X Factor a fost urmărit aseară de 891.000 de persoane din mediul urban, în timp ce competiţia a avut 792.000 de telespectatori. Emisiunea Andreei Marin a fost pe locul şase la oraşe, înregistrând pe intervalul X Factor, o medie de aproape 250.000 de telespectatori.

COMERCIAL. Pro TV preia conducerea pe publicul cu vârste între 18 şi 49 de ani, dar rămâne la mică distanţă de Antena 1. Pro TV a avut o medie de 538.000 de telespectatori, în timp ce Antena 1 a înregistrat 536.000 de persoane.

Audienţa posturilor TV, duminică, 10 noiembrie, pe intervalul X Factor

NATIONAL Nr persoane Rtg% URBAN Nr persoane Rtg%
Pro TV 1.272.000 6,7 Antena1 891.000 8,5
Antena 1 1.254.000 6,6 Pro TV 792.000 7,6
Kanal D 969.000 5,1 Kanal D 423.000 4
Prima 657.000 3,5 Antena 3 383.000 3,6
TVR 1 546.000 2,9 Prima TV 331.000 3,2
TVR 1 249.000 2,4

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • protopopescu protopopescu
    sa speram ca apucam sa vedem si 20 de ani de puscarie pentru familia voiculescu.
  • mile mile
    pe 29 noi a1 a programat x factor , cand sarbatoreste 20 de ani
  • mile mile
    meciul romaniei de vineri va spulbera dansez pt tine
  • mile mile
    un film de nota 4
  • mile mile
    de unde stii, inseamna ca esti angajat la pro tv
  • Iulia Bunea Iulia Bunea
    Asa este. Si in cazul X Factor și la Vocea am pus DOAR audienta. Consider ca este suficient. Multumesc!
  • Expertul F.C., Expertul F.C.,
    @iulia Bunea, Este Pusa audienta, dar nu este pus ratingul.
  • Expertul F.C., Expertul F.C.,
    Duminica 24 noiembrie, ProTV a programat filmul Parker, productie 2013, IMDB http://www.imdb.com/title/tt1904996/ Filmul Parker va spulbera prima gala x factor live.
  • Iulia Bunea Iulia Bunea
    Este pusa audienta pe targetul comercial.
  • Expertul F.C., Expertul F.C.,
    @paginademedia, De ce nu puneti si ratingul pe commercial? Vocea Romaniei a obtinut 15,8 rating cu 36,7% share, pe targetul comercial 18 49 urban.
  • kevall kevall
    eu cred ca cele 2 show-uri sunt urmarite in mod egal de public si nu sunt diferente asa de mari intre ele.as zice ca sunt putin exagerate estimarile.

Trimite un comentariu

sus