Show-urile de talente au condus audienţele în weekend. Vocea României a fost urmărită de 2,6 milioane de telespectatori, în timp ce X Factor a atras 1,2 milioane de persoane.
Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţa posturilor de sâmbătă şi duminică pe intervalul X Factor şi Vocea României.
Vocea României, de trei ori peste Antena 1
NAŢIONAL. Show-ul Vocea României a fost urmărit, sâmbătă seara, de 2,6 milioane de persoane din întreaga ţară în fiecare minut. Emisiunea s-a ţinut la mare distanţă de Antena 1, care a avut 779.000 de telespectatori. Naţional TV este din nou pe locul patru cu reality-show-ul Iubire interzisă.
URBAN. La oraşe, show-ul a avut aproape 1,5 milioane de privitori în fiecare minut, de trei ori mai mare decât cel de-al doilea post clasat, Antena 1. Şi pe urban, Naţional îşi păstrează poziţia a patra, cu o medie de 258.000 de persoane.
COMERCIAL. Pro TV a avut cu Vocea României o medie de 890.000 de persoane cu vârste între 18 şi 49 de ani. Antena 1, aflată pe locul al doilea, cu 305.000 de telespectatori.
Audienţa posturilor TV, sâmbătă, 11 noiembrie, pe intervalul Vocea României
NATIONAL | Nr persoane | Rtg (%) | URBAN | Nr persoane | Rtg (%) |
---|---|---|---|---|---|
Pro TV | 2.615.000 | 13,7 | Pro TV | 1.481.000 | 14,1 |
Antena 1 | 779.000 | 4,1 | Antena 1 | 472.000 | 4,5 |
Kanal D | 701.000 | 3,7 | Kanal D | 396.000 | 3,8 |
National TV | 633.000 | 3,3 | National TV | 258.000 | 2,5 |
Prima TV | 467.000 | 2,5 | Prima TV | 244.000 | 2,3 |
X Factor, lider pe urban, iar la nivel naţional la egalitate cu Pro TV
NAŢIONAL.Pro TV şi Antena 1 au fost la mică distanţă pe publicul din întreaga ţară, între cele două fiind o distanţă de 18.000 de telespectatori. Pro TV, care a avut un film cu Sylvester Stallone, a avut o medie de 1,27 milioane de telespectatori. Antena 1 a fost urmărită, pe intervalul X Factor, de 1,25 milioane de telespectatori. TVR 1 s-a menţinut, ca şi săptămână trecută, pe locul cinci, cu emisiunea Andreei Marin, Preţuieşte viaţa.
URBAN. La oraşe, Antena 1 a preluat conducerea şi s-a menţinut la o distanţă de 100.000 de telespectatori de Pro TV. X Factor a fost urmărit aseară de 891.000 de persoane din mediul urban, în timp ce competiţia a avut 792.000 de telespectatori. Emisiunea Andreei Marin a fost pe locul şase la oraşe, înregistrând pe intervalul X Factor, o medie de aproape 250.000 de telespectatori.
COMERCIAL. Pro TV preia conducerea pe publicul cu vârste între 18 şi 49 de ani, dar rămâne la mică distanţă de Antena 1. Pro TV a avut o medie de 538.000 de telespectatori, în timp ce Antena 1 a înregistrat 536.000 de persoane.
Audienţa posturilor TV, duminică, 10 noiembrie, pe intervalul X Factor
NATIONAL | Nr persoane | Rtg% | URBAN | Nr persoane | Rtg% |
---|---|---|---|---|---|
Pro TV | 1.272.000 | 6,7 | Antena1 | 891.000 | 8,5 |
Antena 1 | 1.254.000 | 6,6 | Pro TV | 792.000 | 7,6 |
Kanal D | 969.000 | 5,1 | Kanal D | 423.000 | 4 |
Prima | 657.000 | 3,5 | Antena 3 | 383.000 | 3,6 |
TVR 1 | 546.000 | 2,9 | Prima TV | 331.000 | 3,2 |
TVR 1 | 249.000 | 2,4 |
Comentarii