Skip to main content

SpotON. Ciobanul Ghiţă, în continuare vedeta Vodafone. Neti Sandu face astrograma ING

 

neti ingVodafone, extrem de activ în ultima săptămână, Vărul de la tocmai.ro a încercat, fără succes, să-i încurajeze pe jucătorii naţionalei, iar Neti face astrograma ING. În ultima săptămână a fost o aglomerare de spoturi noi pe TV.

Publicitate

Paginademedia.ro prezintă cele mai importante noutăţi publicitare din ultima săptămână.

Rubrica SpotON este realizată cu sprijinul companiei de monitorizare AlfaCont.

  • Neti este vedetă în noua campanie ING şi promovează cardul de cumpărături fără dobândă timp de un an.
  • Vodafone a investit serios în publicitate, cu Paul Maximus şi Ghiţă Ciobanul. Paul, fost Maximus, de la Vodafone încearcă să facă pe Moş Crăciun.
  • Mai multe femei de carieră apar într-o serie de spoturi ce promovează egalitatea între sexe. 12 spoturi noi au fost lansate pe acest subiect, iar printre personalităţi se numără actriţa Maia Morgenstern, jurnalista Alice Năstase, Rucsandra Hurezeanu (femeie de afaceri) şi Ecterina Andronescu.

Urmăriţi în continuare spoturile obţinute cu sprijinul AlfaCont:

Neti de la ING

Cartela Vodafone - Paul Maximus e Moş Crăciun

Vodafone

Vodafone

Gerovital

Aqua Carpatica - Melcul care bea apă cu nitraţi

BCR de basm

Campanie egalitate

Tocmai.ro -Vărul ţine cu România

Tocmai.ro - Vărul ţine cu România

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Oana Oana
    Eu m-am portat de la Vodafone acum 1 an, la fel de nemultumite de serviciile lor, mai ales ca aparuse No Limit la alta retea si aveam nevoie de multe minute pentru ca tocmai imi lansasem site-ul www.bizfactory.ro . Dupa 1 an in alta retea la care constant nu aveam retea, innebunita am revenit la Vodafone. Mai ales ca au venit cu niste oferte foarte bune!
  • Cristian Cristian
    Vodafone are umor, pacat ca nu are si abonamente cumsecade.
  • protopopescu protopopescu
    pacat ca Vodafone nu a investit banii intr-o campanie inteligenta. dar probabil acesta este targetul lor, cei cu 4 clase. daca il puneti pe Ghita in fata unui laptop nici nu stie sa il deschida. e usor sa cumperi like-uri pe facebook. si sa te lauzi cu ele. rusine McCann. mintiti asa cum si Vodafone minte ca are acoperire. am auzit ca la prima filmare cu dl. Ghita, clienta nu putea sa vorbeasca la mobil ca nu avea semnal.

Trimite un comentariu

sus