REBRANDING. Romtelecom şi Cosmote România sunt tot mai aproape să preia numele "Telekom". Board-ul operatorului elen de telecomunicaţii OTE a convocat pe 30 aprilie o adunare generală a acţionarilor pentru aprobarea unui acord de licenţiere cu Deutsche Telekom prin care Romtelecom şi Cosmote România vor dobândi dreptul de utilizare a brandului "Telekom", scrie Wall-Street.ro, care citează Mediafax.
Acordul va intra în vigoare odată cu semnarea acestuia şi va avea o durată de valabilitate nedeterminată, potrivit informaţiilor publicate pe site-ul OTE.
Romtelecom şi Cosmote România vor putea, prin acest acord, să înregistreze în România o denumire corporatistă care să conţină numele "Telekom" şi să o folosească în şi în afară ţării.
Rebranding Romtelecom şi Cosmote: pregătiri pentru brandul Telekom?
TWITTER. Circa 44% din cei 974 de milioane de utilizatori ai platformei de microblogging Twitter nu au postat niciodată un mesaj pe conturile lor de pe această reţea, scrie Mediafax, care citează The Wall Street Journal.
Potrivit sursei citate, Twitter nu are probleme în a atrage utilizatori, însă persoanele care au conturi pe această platformă nu postează mesaje (tweet-uri).
Astfel, aproximativ 44% din cei 974 milioane de utilizatori ai Twitter, existenţi în prezent, nu au postat niciodată un tweet, potrivit unei cercetări a Twopcharts, un site care monitorizează activitatea conturilor de pe platforma de microblogging.
44% din utilizatorii Twitter nu au postat niciodată un mesaj pe conturile lor
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.roPUBLICITATE. Piaţa de publicitate online din Statele Unite s-a ridicat la 42,8 miliarde de dolari în 2013, în creştere cu 17% faţă de 2012, conform celor mai recente date oferite de Interactive Advertising Bureau (IAB), scrie Wall-Street.ro.
Industria de online a depăşit astfel cele 40,1 miliarde de dolari atrase de advertisingul TV, în premieră. Publicitatea pe mobile a crescut cu 110%, până la 7,1 miliarde de dolari, de la 3,4 miliarde de dolari în 2012.
Publicitatea online a depăşit pentru prima oară publicitatea la TV: 42,8 mld. dolari
Comentarii